Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

VIRAGO 750 super stan! OKAZJA

04-06-2012, 22:10
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 9 500 zł     
Użytkownik Monika_Mimi
numer aukcji: 2343964937
Miejscowość częstochowa
Wyświetleń: 1302   
Koniec: 27-05-2012 12:13:40

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

MAM DO SPRZEDANIA VIRAGO 750- odkad urodził się nam syn - nie ma okazji do korzystania z VIRAGO i dlatego chcemy ją sprzedać. Warta swojej ceny!Stan bardzo dobry, prowadzi się doskonale. OC opłacone do luty 2013. Aktualny przegląd. tel. 509[zasłonięte]444 [zasłonięte]@allanistrans.pl Użytkownikiem Yamahy XV 750 nie musi być wcale miłośnik chopperów, choć tacy kierowcy z pewnością będą czerpać dodatkową satysfakcję z estetyki motocykla. W końcu w materiałach reklamowych firmy nie zawahano się napisać, że XV 750 wygląda jak dzieło customizerów z Kalifornii. Dla większości nabywców ważniejsze będzie raczej fakt, że zarówno w wersji Special/SE, jak i Virago japoński "widlak" znakomicie spisuje się w codziennej eksploatacji, służąc bez problemu w dojazdach do pracy czy szkoły. Świetnie radzi sobie w mieście, ma dobrą dynamikę, a możliwość przyspieszania od najniższych obrotów silnika daje dodatkową przewagę na ulicach. Nie trzeba wciąż żonglować przełożeniami, co jest dość istotne ze względu na oporną dźwignię zmiany biegów. Komfortowe podwozie pozwala zapomnieć o dziurach w jezdni i torach tramwajowych. Mała wysokość siedzenia ułatwia prowadzenie, a zwłaszcza szybki balans. Na długich trasach łatwo docenić odprężoną pozycję za kierownicą, komfortową kanapę, mocny i elastyczny silnik ułatwiający wyprzedzanie i nie nazbyt paliwożerny (5-7 l/100 km), bezobsługowy wał napędowy, pracujący bez dokuczliwych reakcji przy zmianach obciążenia silnika oraz dobre wyposażenie (centralna podstawka, dźwignia "ssania" na kierownicy, kontrolka poziomu oleju, licznik dziennego przebiegu, pneumatyczne wspomaganie amortyzatorów, regulacja twardości tylnego zawieszenia pokrętłem). Podczas turystycznych wojaży może denerwować mały zbiornik paliwa (niektórzy montują większy, z modelu TR1) i zbyt miękkie zawieszenie tylne (podczas jazdy z pasażerem i bagażami). Na XV 750 z powodzeniem można pokazać się na zlocie, spotkaniu przyjaciół czy w klubie. To ważne, że maszyna mimo zaawansowanego wieku wciąż świetnie się prezentuje. Nie ulega wątpliwości, że model XV 750 czasami szwankuje. Trzeba jednak pamiętać, że to leciwy motocykl oparty na starszych technologiach (chłodzenie powietrzem, rozrząd OHC, 2 zawory na cylinder), któremu trzeba stawiać nieco inne wymagania. Doczekał się jednak wielkiej rzeszy fanów, a zatem da się lubić. Dane techniczne - Yamaha XV 750 Special/SE Silnik Typ czterosuwowy, chłodzony powietrzem Układ V2, 75o Rozrząd OHC, 2 zawory na cylinder Pojemność skokowa 749 ccm Średnica x skok tłoka 83 x 69,2 mm Stopień sprężania 8,7:1 Moc maksymalna 37 kW (50 KM) przy 6500 obr/min Maksymalny moment obrotowy 58 Nm przy 3500 obr/min Zasilanie 2 gaźniki Hitachi, 40 mm Smarowanie z mokrą miską olejową Rozruch elektryczny Alternator : 280 W Zapłon bezstykowy, tranzystorowy Przeniesienie napędu Silnik-skrzynia biegów koła zębate Sprzęgło wielotarczowe, mokre Skrzynia biegów pięciostopniowa Przełożenia 1: 2,353; 2: 1,667; 3: 1,286; 4: 1,032; 5: 0,909 Napęd tylnego koła wał napędowy Podwozie Rama otwarta, stalowa (monocoque) Zawieszenie przednie teleskopowe, 36 mm, skok 150 mm Zawieszenie tylne wahacz wleczony, centralny element resorująco-tłumiący, skok 100 mm Hamulec przedni tarczowy, 300 mm, zacisk pływający, jednotłoczkowy Hamulec tylny bębnowy, 180 mm Opony przód/ tył 3.50 H 19 / 130/90 H 16 Wymiary i masy Długość 2280 mm Szerokość 840 mm Wysokość 1210 mm Wysokość siedzenia 745 mm Rozstaw osi 1520 mm Minimalny prześwit 145 mm Kąt pochylenia główki ramy 61,7o Masa bez płynów 212 kg Masa pojazdu gotowego do jazdy 226 kg Dopuszczalna masa całkowita 429 kg Zbiornik paliwa 12 l Osiągi Prędkość maksymalna 164 km/h Średnie zużycie paliwa 6,8 l/100 km Przyśpieszenia 0-100 km/h 5,6 s Dane obsługowe i eksploatacyjne Przegląd techniczny co 5000 km Wymiana oleju co 5000 km Olej silnikowy SAE 20 W 40 (3,6 l) Olej teleskopowy SAE 10 W 30, 278 ccm w każdej goleni widelca Luz zaworowy przy zimnym silniku zawory ssące 0,10 mm, zawory wydechowe 0,15 mm Świece zapłonowe NGK BP 7 ES Akumulator 12V 16Ah Odstęp elektrod świec zapłonowych 0,7-0,8 mm Ciśnienie w ogumieniu z przodu 2,0 bar, z tyłu 2,25 bar (z pasażerem 2,5 bar) Ceny 1981-[zasłonięte] 1[zasłonięte]9860000 zł 1987-[zasłonięte] 1[zasłonięte]99100 000 zł 1992-[zasłonięte] 1996[zasłonięte]000-130 zł