Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

VIOLETTA WALKIE TALKIE KRÓDKOFALÓWKI

06-02-2014, 19:25
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 26.99 zł     
Użytkownik monika1229
numer aukcji: 3924261728
Miejscowość Góra Kalwaria
Wyświetleń: 22   
Koniec: 06-02-2014 18:50:07

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Płeć: Chłopcy
Wiek dziecka: 3 lata +
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

31

[zasłonięte]@buziaczek.pl

telefon

660 [zasłonięte] 445

działamy od poniedziałku do piątku od 9:00 do 16:00

dane do płatności otrzymacie Państwo od allegro zaraz po zakupie artykułu

jeśli jest adres wysyłki inny niż w allegro, proszę o wiadomość

Nie odwołuję aukcji, komentarze wystawiam zaraz po otrzymaniu od kupującego



WALKIE TALKIE KRÓTKOFALÓWKI

VIOLETTA

SUPER ZABAWA DLA DZIECIAKÓW


http://imageshack.us/a/img202/1016/8new.jpg
IDEALNY NA PREZENT UPOMINEK




POLECAM ZESTAW NOWY


Zabawka przeznaczona dla dzieci powyżej 3 lat.



BARDZO FAJNY NA PREZENT, UPOMINEK



POLECAM

Dokładamy wszelkich starań aby klienci byli zadowoleni z naszej obsługi, dlatego w kwestiach nieuregulowanych przez Allegro pracujemy według zasad przytoczonych poniżej:

PRZY ZAKUPIE WIĘKSZEJ ILOŚCI TOWARU PROSZĘ O KONTAKT W CELU USTALENIA KOSZTÓW WYSYŁKI


Procedurę realizacji zamówienia uruchamiamy po stwierdzeniu wpływu na konto równowartości złożonego zamówienia wraz z kwotą dostawy. Na przelewie w polu tytułem prosimy podać nick z Allegro i numer aukcji.
W przypadku wyboru płatności przelewem oraz przez Płace z Allegro towar wysyłany jest po zaksięgowaniu pieniędzy na naszym koncie bankowy, zazwyczaj trwa to około od jednego do dwóch dni roboczych.


§ 4 Niezgodność towaru z umową i procedura reklamacyjna


W celu rozpoczęcia procedury reklamacyjnej z tytułu niezgodności towaru z umową należy zgłosić pisemne reklamację , (listem, lub pocztą elektroniczną na zawierające imię i nazwisko Klienta lub osoby zgłaszającej, jej adres do korespondencji, numer dokumentu zakupu, datę zakupu, nazwę towaru oraz możliwie szczegółowy opis problemu i żądania. Listowne reklamacje należy składać na adres korespondencyjny.
W momencie zgłoszenia reklamacji Klient, może zostać poproszony o uzupełnienie dokumentacji, niezbędnej do rozpatrzenia reklamacji m. in. dokumentacji zdjęciowej lub o przesłanie reklamowanego towaru . W razie konieczności przesłania towaru do Sklepu powinien on zostać należycie opakowany w sposób gwarantujący odpowiednią ochronę podczas transportu do Sklepu.
W terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki Klient zostanie poinformowany mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego. W przypadku uznania reklamacji w terminie 14 dni od dnia podjęcia decyzji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), Sprzedawca zwróci Klientowi równowartość ceny towaru.

W przypadku uznania reklamacji za nieuzasadnioną Sprzedawca przedstawi szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji oraz niezwłocznie odeśle reklamowany towar.

§ 5 Prawo do odstąpienia od umowy i zwroty

Klient ma prawo do odstąpienia od umowy, bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 10 dni kalendarzowych począwszy od dnia odbioru towaru.

Klient w związku z odstąpieniem od umowy zobowiązany jest do zwrócenia towary w stanie niezmienionym powinien zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport
Zwrot towarów powinien nastąpić niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 (czternastu) dni.
5. Koszt odesłania przesyłki pokrywa kupujący, sprzedający natychmiast przelewa na wskazane konto wartość zakupionego towaru.

Nie sfinalizowanie transakcji i rezygnacja z zakupu

1. Każdy zakup po przez „Kup Teraz” wiąże się z opłatą jaką musi ponieś sprzedający na rzecz portalu allegro,
jest to tzw. prowizja.
2. Po zakupie przedmiotu każdy klient ma prawo zrezygnować, nie mniej jednak musi w tej sprawie napisać maila z taką informacją
3. W przypadku rezygnacji, z woli klienta, nasz pracownik występuje do portalu allegro o zwrot pobranej prowizji za nie zrealizowaną transakcje.
4. Portal allegro poprosi kupującego o przesyłanie wyjaśnienia i jeśli zerwanie transakcji nastąpiło z woli kupującego portal allegro zwróci prowizję sprzedającemu a kupujący otrzyma ostrzeżenie lub ewentualnie zostanie poproszony o zwrot prowizji na konto allegro.

VIOLETTA  WALKIE TALKIE KRÓDKOFALÓWKI