Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Vetfood IMMUNACTIV BALANCE ODPORNOŚĆ 120 tab

04-01-2015, 15:14
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 65 zł      Najwyzsza cena licytacji: zł      Aktualna cena: 65 zł     
Użytkownik moni110
numer aukcji: 4920640205
Miejscowość Wola Morawicka
Kupiono sztuk: 2    Licytowało: 2    Wyświetleń: 17   
Koniec: 04-01-2015 14:32:04
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Vetfood IMMUNACTIV BALANCE ODPORNOŚĆ 120 tab

 

VetFood Professional

 

  Immunactiv Balance 60 kaps.  

WSPOMAGA ODPORNOŚĆ 

polecany dla psów i kotów

http://www.vetfood.pl/zdjecia/15/Immunactiv_Balance_d.jpg


Przeznaczenie 

 Preparat wspomagający odporność u psów i kotów.
 
 
 Charakterystyka 
 
 Posiada wyjątkowe właściwości pobudzające odporność.
 Zawarty w preparacie Beta-glukan aktywuje układ immunologiczny zwierzęcia, ale sam nie wykazuje żadnego działania szkodliwego.
,
 Doprowadza do pobudzenia odporności nieswoistej organizmu, która jest skierowana przeciwko różnego rodzaju mikroorganizmom i czynnikom uszkadzającym dzięki czemu organizm jest znacznie lepiej przystosowany do obrony przed potencjalnymi zakażeniami.
.
 
 Wskazania 

  • Pobudzanie układu immunologicznego profilaktyczne i w okresie leczenia,
  • Zapobieganie chorobom wywołanym przez wirusy, bakterie, grzyby i pierwotniaki,
  • Wspomaganie leczenia zakażeń,
  • Poprawa skuteczności działania antybiotyków,
  • Wspomaganie rekonwalescencji po przebytych chorobach zakaźnych
  • Wspomaganie Leczenia chorób nowotworowych.

 

 
 Wielkość opakowania 
.
Aukcja dotyczy opakowania: 120 kaps.

 

 Inne informacje
Wysyłka za pośrednictwem firmy kurierskiej Pocztex (bez sobót, niedziel i dni świątecznych).
Zobacz nasze oferty.
.
Zawsze Najniższe ceny!
.
Zobacz inne aukcje : moni110: "O mnie" | Pozostałe aukcje | © UltraPanel
produkt produkt produkt produkt produkt produkt produkt produkt produkt produkt produkt produkt produkt produkt produkt produkt
Oprogramowanie sStore
Kontakt

 

MULTIKARMY -

Dział artykułów zoologicznych

Wola Morawicka

Dni robocze:

pn-pt w godz.10-16 tel. 513-[zasłonięte]-038


e-mail:

[zasłonięte]@interia.pl


Koszty wysyłki

Wysyłkę realizujemy niezwłocznie po otrzymaniu wpłaty na konto bankowe mBanku.


Prosimy o potwierdzenie zamówienia oraz podanie w meilu nicku z Allegro. W innym przypadku wysyłka będzie realizowana z 3- dniowym opóźnieniem. Na terenie Kielc wysyłka realizowana jest w tym samym dniu roboczym - pod warunkiem zamówienia złożonego do godz.8.00

 

Odbiór osobisty:

Sklep: Wola Morawicka ul.Tarnowska35

po wcześniejszym kontakcie telefonicznym.

Dane do wpłaty
Wpłata na Konto bankowe:
 mBank

Akceptujemy płatności przez PAYu lub przelewem tradycyjnym


Nr.rachunku

 

34 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 740849


Regulamin

1.Zwycięzca aukcji jest zobowiązany wpłacić kwotę zawierającą wylicytowana cenę oraz koszt przesyłki na podane konto bankowe w ciągu 7 dni kalendarzowych od momentu zaklikania aukcji. W przypadku przekroczenia powyższego terminu uznaje się, iż kupujący odstąpił od chęci kupna, i występujemy o zwrot prowizji do alle

 

2.Przystąpienie do licytacji bądź kupienie przedmiotu w opcji Kup Teraz oznacza zgodę na warunki wymienione w niniejszym regulaminie oraz w informacjach o wysyłce.

3. Koszt wysyłek przy zwrotach i wymianach ponosi kupujący.

4. Koszty wysyłki podane są na aukcji.

5. Towar przed wysyłką jest sprawdzany, jednak mogą się zdarzyć przypadki losowe , wtedy bardzo prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny wyjaśnimy i wyprostujemy pomyłkę. Zadowolony klient to nasza satysfakcja, prosimy o przemyślane wystawianie komentarzy.

6. Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane brak lub częściowej zawartości należy nie przyjmować paczki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń reklamacji Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

7. Klient w ciągu 14 dni od daty zakupu ma prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyn, zgodnie z przepisami o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.

8. W takim przypadku kupujący odsyła towar na swój koszt.


Oprogramowanie sStore