Vespa Touring LX 50 2T
cena 10.700 plnrocznik 2011przebieg 300 km
- pierwszy właściciel, pierwszy sezon- kupiona w salonie w Polsce w grudniu 2011- pełna dokumentacja (gwarancja, faktury zakupowe i serwisowe)- faktura VAT
W zestawie gratis:a) łańcuch Abus Winner Chain 92W 65/8 KS 140cm (wartość ok. 380 zł)b) blokada tarczy hamulcowej z alarmem OXFORD Screamer OF229 + pokrowiec (ok.100-150 zł)
Bezpośrednio po zakupie wykonano w ASO Piaggio (udokumentowane fakturami) modyfikacje poprawiające osiągi skutera:- zdjęcie blokady fabrycznej- wymiana wariatora na Malossi Multivar 2000 (+wymontowany wariator)- wymiana dyszy głównej na łączną kwotę 520 zł
- po pierwszym przeglądzie gwarancyjnym (wykonanym ze względu na obowiązek przeglądu po 3 miesiącach od daty zakupu) w ASO Piaggio (koszt 200 pln)
Łącznie z przeglądem koszty nie uwzględnione w cenie to ok. 1.200 zł!
Pokazany na zdjęciach kask Caberg Jet Uno w rozmiarze XL jest również na sprzedaż, ale nie został uwzględniony w cenie.
OpisStylowa podróżniczkaMobilność, niezależność i osiągi Vespy LX świetnie wpisują się w styl „Touring“.Seria specjalna „Touring“ to ekskluzywna linia pojazdów inspirowana szerokimi możliwościami personalizacji Vespy, która pół żartem nawiązuje do tysięcy Vesp, które z bagażami przemierzały drogi świata wożąc całe pokolenia.Wykończenie serii specjalnej „Touring“ zaprojektowano z myślą o estetyce sztywnego i kompaktowego nadwozia: seryjnie montowane chromowane bagażniki (przedni i tylny) znacznie zwiększają ładowność pojazdu, a zaokrąglona przezroczysta owiewka dodaje elegancji i zwiększa ochronę kierowcy. Dodatkowo Vespa LX Touring została seryjnie wyposażona w łatwą do ustawienia boczną nóżkę, która stanowi najwygodniejsze rozwiązanie przy parkowaniu.Ciemnobrązowa kanapa wykonana jest z materiałów najnowszej generacji, a jej podwójne szwy dodają Vespie elegancji.Elementem, który najbardziej uwydatnia klasyczny styl nieprzemijającego mitu, a przede wszystkim stanowi pochwałę kompaktowości Vespy, jest dopasowany do nadwozia kolor bocznych plastików okrywających wnętrze pojazdu.Umieszczony od wewnętrznej strony przedniej osłony skutera, na brzegu schowka, napis „Touring“ identyfikuje nową specjalną serię i akcentuje wyszukany i elegancki styl tej serii Vespy. Model oferowany jest w dwóch dedykowanych odcieniach brązu: intensywnym ciemnym kojarzącym się z ziemią Toskanii (Marrone Terra di Toscana) oraz stonowanym jasnym (Bronzo Perseo). Dane Technicznepojemność skokowa silnika 49 cm3średnica cylindra / skok tłoka 40 mm / 39,3 mmzasada działania silnika jednocylindrowy Piaggio Hi-PER2, dwusuwowy z zapłonem iskrowymmaksymalna moc silnika 4,35 przy 7500 obr/minmaksymalny moment 4,4 Nm przy 6500 obr/minrozrząd ---smarowanie mieszankazapłon elektronicznyrozrusznik elektryczny i nożnyzasilanie grawitacyjne, gaźnikowe, olej podawany przez pompęchłodzenie silnika powietrzem (wentylator)sprzęgło odśrodkowe bezwładnościoweskrzynia biegów automatyczna przekładnia pasowa CVT z regulatorem momentupaliwo benzyna bezołowiowa LO95+ olej dozowany automatycznierama samonośne nadwozie z blachy tłoczonej ze wzmocnieniamizawieszenie przód wahacz jednostronny pchany, amortyzator hydrauliczny (skok - 78 mm)zawieszenie tył wahacz jednostronny wleczony, amortyzator hydrauliczny (skok - 73,5 mm)hamulec przód hydrauliczny tarczowy 200 mmhamulce tył mechaniczny bębnowy 110 mmobręcze kół przód/tył stop aluminium 2,50x11" / 3,00x10"opona przód bezdętkowa 110/70-11"opona tył bezdętkowa 120/70-10"długość [mm] 1755szerokość [mm] 740wysokość siedzenia [mm] 775rozstaw osi [mm] 1280pojemność zbiornika paliwa [l] 8,5 lhomologacja Euro2