Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Vespa Primavera 50 2T, Wrocław, NOWA, OKAZJA

19-02-2015, 0:02
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 8 000 zł     
Użytkownik Pepe_J
numer aukcji: 5073595314
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 108   
Koniec: 18-02-2015 23:56:02

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2014
Przebieg (km): 33
Pojemność silnika: < 51ccm
Moc silnika (KM): 4
Stan: Nowy
Uszkodzony: Nie
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Vespa Primavera 50 2T 49cm3
Aukcja grzecznościowa

Mam do sprzedania skuter Vespa Primavera 2T o pojemności 49cm3. Skuter jest w stanie fabrycznym - nowym. Skuter był nagrodą w konkursie. Niestety od ponad pół roku stoi w garażu nie używany. Nie ma kto na nim jeździć. W zasadzie jak przyjechał tak stoi i kurzy się. Jak wiadomo Vespa to klasa sama w sobie. Znawcom tematu nie trzeba przybliżać szczegółów. O zaletach nie będę się tutaj rozpisywał, ale ogólnie wiadomo, że jest ogromna przepaść pomiędzy Vespą a innymi skuterami. Już sam fakt, że obudowa skutera jest wykonana z blachy a nie z plastyku pokazuje wyższość tego modelu nad konkurencją.

Skuter jest do obejrzenia we Wrocławiu po wcześniejszym kontakcie telefonicznym na numer 603[zasłonięte]111. Skuter jest zarejestrowany i ubezpieczony do dnia 13.07.2015. Do skutera załączam pełną dokumentację składającą się z:

  • Dowodu rejestracyjnego
  • Ubezpieczenia OC do dnia 13.07.2015
  • Karty gwarancyjnej, która jest podbita dnia 14.05.2014 i od tego dnia biegnie 2 letnia gwarancja
  • Instrukcji obsługi w języku polskim
  • Foldery i katalogi dołączone do skutera
Dodatkowo dołączam pełną buteleczkę oleju do dwusuwów. Istnieje także możliwość zorganizowania transportu w atrakcyjnej cenie na terenie Polski.

 

Dane techniczne:

  • Pojemność silnika : 49 cm3
  • Średnica cylindra: 40 mm
  • Silnik: jednocylindrowy Hi-Per2 dwusuwowy, z katalizatorem trójdrogowym i systemem powietrza dodatkowego SAS
  • Smarowanie: automatyczny dozownik oleju
  • Sprzęgło : automatyczne odśrodkowe suche z podkładkami tłumiącymi
  • Rozrusznik: elektryczny i nożny
  • Zasilanie: zawór blaszkowy w karterze
  • Skrzynia biegów: automatyczna przekładnia pasowa CVT z regulatorem momentu
  • Rama: samonośne nadwozie z blachy tłoczonej ze spawanymi wzmocnieniami
  • Zawieszenie przód: wahacz ze spiralną sprężyną i amortyzatorem o podwójnym działaniu i skoku 78 mm
  • Zawieszenie tył: pojedynczy amortyzator hydrauliczny o skoku 69 mm
  • Hamulec przód: stalowa tarcza o 200 mm ze sterowaniem hydraulicznym
  • Hamulec tył: bębnowy o 110 mm
  • Opona przód: bezdętkowa 110/70-11”
  • Opona tył: bezdętkowa 120/70-11”
  • Długość [mm]: 1860
  • Szerokość [mm]: 735
  • Wysokość siedzenia [mm]: 780
  • Waga: 102 kg
  • Rozstaw osi [mm] : 1340
  • Pojemność zbiornika paliwa [l]: 7
  • Homologacja: Euro2

 

img1 img2 img3 img4 img5 img6 img7 img8 img9