Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Vaterra Kemora 1:14 4WD Brushless RTR

03-01-2015, 13:03
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 899 zł     
Użytkownik energyshoppl
numer aukcji: 4865683542
Miejscowość Września
Wyświetleń: 18   
Koniec: 03-01-2015, 12:14

Dodatkowe informacje:
Stan złożenia: Złożony
Stan: Nowy

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

O nas

Strona o mnie
Inne moje aukcje
Moje Komentarze
Dodaj do ulubionych


Kontakt

Masz pytania? Chcesz się z nami skontaktować?

Tel. 504-[zasłonięte]-001
Email [zasłonięte]@energy-shop.pl

Sklep Stacjonarny
ul. Przemysłowa 3
62-300 Września

NIP 789[zasłonięte]156-70
REGON 300[zasłonięte]840

Nr rachunku bankowego 45 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]8520090 [zasłonięte] 786744
ING BANK


Wysyłka

Przedpłata na konto

Poczta Polska
Kurier GLS
Odbiór osobisty

Płatność przy odbiorze

Poczta Polska
Kurier GLS
Odbiór osobisty


Na dzisiejszej AUKCJI możesz zakupić: Vaterra Kemora 1:14 4WD Brushless RTR

Zawartość zestawu

Zestaw zawiera kompletnie złożone auto RC Kemora od Vaterry z zainstalowanym silnikiem trójfazowym klasy[zasłonięte]380 45obr/min/V, wodoodporny regulator trójfazowy Fuze Mini, wodoodporne serwo kierunku, wodoodporny odbiornik Spektrum SR200WP. Nadajnik RC Spektrum DX2L z 4szt baterii AA. Akumulator NiMH 7.2V 1200mAh z ładowarką sieciową 10W i prądem ładowania 1A. Opakowanie również zawiera klucz na nakrętki kół, komplet kluczy imbus, koła zębate sprzęgła ciernego z różną ilością zębów, podkładki pod sprężyny amortyzatora.


Charakterystyka

Agresywny styl europejskiego Rally, to jest Kemora 4WD od Vattery. Nazwa auta pochodzi od fińskiego toru treningowego, który służy do szkolenia profesjonalnych zawodników Rally. Napęd zapewnia wydajny silnik trójfazowy klasy 380 z 4500 obr/min/V, wodoodporny regulator Dynamite Fuze Mini i akumulator NiMH 7.2V 1200mAh. Auto jest wyposażone w aparaturę RC Spektrum DX2L z wodoodpornym odbiornikiem Spektrum SR200WP oraz wodoodpornym serwem Dynamite 903WP.

Auto jest wyposażone w wiele elementów, jakimi są realistyczne sprychowe felgi kół, lusterka, szczegółowa karoseria ze spoilerem. Podwozie auta pokryte jest plastykową osłoną, która imituje kokpit auta z kierowcą. Osłona chroni również silnik, regulator i odbiornik przed prochem, wodą, śniegiem czy błotem i umożliwia łatwe czyszczenie po zakończeniu jazdy. Akumulator, silnik, odbiornik i serwo są umieszczone jak najniżej dla maksymalnego obniżenia środka ciężkości a konfiguracja zapewnia optymalne wyważenie auta.

Kemora jest wyposażona w napęd 4WD, przedni i tylny dyferencjał i centralne sprzęgło cierne. Auto jest już fabrycznie wyposażone w metalowe półosie, metalowe koła zębate dyferencjału oraz metalowy wał centralny wraz z przegubem oraz duralowe amortyzatory. Ta solidna konstrukcja umożliwia przeniesienie pełnej mocy silnika. W ramach tuningu możecie wyposażyć auto w duralowe wahacze kół, duralowe piasty itd. Pozycje przedstawione są w Częściach tuningowych.

Silnik tójfazowy Fuze klasy 380 z 4500 obr/min/V z regulatorem trójfazowym Fuze Mini daje autu niewiarygodne przyśpieszenie i dużą prędkość. Model można opcjonalnie zasilać nowoczesnymi pakietami dwóch ogniw LiPol, a dla osiągnięcia maksymalnej prędkości i pakietem 3s LiPol. W zestawie znajduje się sieciowa ładowarka 10W na akumulatory NiMH z prądem ładowania 1A oraz detekcją Delta-Peak. Naładowanie akumulatora napędowego NiMH jest kwestią około 1 godziny i 15 minut.

Regulator Dynamite Fuze Mini można zasilać 6 - 9 ogniwami NiHM lub 2 – 3 ogniwami LiPol. Na regulatorze można ustawić typ akumulatorów (NiMH lub LiPol), wyłączyć lub włączyć bieg wsteczny i wykonać kalibrację regulatora. Regulator jest wyposażony w wyłącznik, sygnalizację stanu dwoma diodami LED. Regulator łatwo programuje się za pomocą nadajnika. Źródło BEC ma napięcie 5V.

Auto jest dostarczane wraz z nadajnikiem Spektrum DX2L oraz wodoodpornym odbiornikiem SR200WP. Odbiornik można sparować również z innym nadajnikiem Spektrum. Nadajnik DX2L posiada ustawiane lewe i prawe końcowe punkty wychylenia kanału kierunku i gazu, trymery kanału gazu i kierunku oraz funkcje podwójnych wychyleń na kanał gazu i kierunku. Podwójne wychylenia kanału kierunku ustawiane są płynnie potencjometrem, na kanale gazu ustawiane są trójpołożeniowym przełącznikiem.


Właściwości

Model kompletnie złożony i w 100% przygotowany do jazdy
Napęd 4WD, całometalowe półosie wraz z przegubami, metalowe koła zębate, kompletne wyposażenie w łożyska kulkowe
Wiele detali wzorowanych na prawdziwych autach Rally
Przeciw prochowy kokpit z kierowcą i wodoodporna elektronika
Niezależne zawieszenie kół, metalowe regulowane amortyzatory olejowe
Napęd mocnym trójfazowym silnikiem klasy 380 z 4500 obr/min/V oraz trójfazowym regulatorem Fuze Mini.
Wodoodporny regulator trójfazowy jest programowany i kompatybilny z 6 - 9 ogn. NiMH lub 2 - 3 ogn. LiPol.
Opakowanie zawiera akumulator NiMH 7,2V 1200mAh, ładowarkę sieciową 10W z prądem ładowania 1A z Delta-Peak
Wodoodporne serwo kierunku
Nadajnik Spektrum DX2L 2.4GHz DSM z bateriami


Parametry techniczne

Typ Rally
Skala 1:14
Długość 335 mm
Szerokość 180 mm
Wysokość 116 mm
Rozstaw 210 mm
Prześwit podwozia 21 mm
Masa 960 g
Napęd 4WD
Podwozie Formowane twarde tworzywo
Amortyzatory Metalowe olejowe
Opony 70 mm Multi Purpose
Silnik Trójfazowy Dynamite Fuze[zasłonięte]380 45 obr/min/V
Regulator Wodoodporny trójfazowy Fuze Mini
Serwo Wodoodporne Vaterra 903WP
Odbiornik Wodoodporny Spektrum SR200WP
Nadajnik Spektrum DX2L DSM
Akumulator NiMH 7.2V 1200 mAh
Ładowarka Sieciowa 10 W 1 A



TYLKO TERAZ REWELACYJNA CENA