VAP SAVER JEDYNY NA RYNKU DOZOWNIK ŚRODKA SMARNEGO DO UKŁADÓW LPG CNG
OPIS
Zalecamy konsultacje z wykwalifikowanym serwisem w celu zasięgnięcia porady oraz montażu. Nie używaj przewodów gazowych, podciśnieniowych, lub rozdzielacza do montażu lub podłączenia urządzenia.
.
Umiesć VAP-SAVER z dala od źródeł gorąca. Umiejscowienie urządzenia powinno być wyżej niż przepustnica aby uniknąć efektu syfonu.
Wyjmij urządzenie z ramki stalowej(supporting frame). Zamontuj ramkę pionowe za pomocą blachowkrętów dostarczonych wraz z urządzeniem. Upewnij sie że rurka inspekcyjna (viewing tube) jest dobrze widoczna. Podłącz kable elektryczne (level sensor cables)tak jak pokazano na poniższym schemacie . Upewnij sie że połączenie jest bezpieczn, zaizolowane i zabezpieczone bezpiecznikiem. Kable powinny byc poprowadzone w sposób uniemożliwiający ich przypadkowe zniszczenie.
Dla uzyskania najlepszego efektu działania,VAP-SAVER powinien być podłączony pomiędzy przepustnicą a kolektorem dolotowym w odległości 50 do 100 mm od przepustnicy co zapewni optymalnie mieszanie z powietrzem. Jeśli w kolektorze dolotowym nie ma odpowiedniego otworu, należy wywiercić otwór i zastosować mosiężną dyszę zawarta w zestawie. Zalecamy użycie Xenum X-Lock PS w celu uniknięcie ewentualnych nieszczelności na podciśnieniu.
INSTRUKCJA
Ustaw dozowanie środka za pomocą śruby regulacyjnej znajdującej sie w jednostce VAP SAVER, podczas gdy silnik pracuje na wolnych obrotach:
- 8 kropel na minutę dlka silników 4 cylindrowych
- 12 kropel na minute dla silników 6 cylindrowych
- 16 kropel na minutę dla silników 8 cylindrowych
Po regulacji upewnij się że minimalne zużycie środka VALVEX jest nastepujące:
- 0,5l na 1000 km dla silników 4 cylindrowych
- 0,75l na 1000 km dla silników 6 cylindrowych
- 1l na 1000 km dla silników 8 cylindrowych
Do stosowania wyłącznie z płynem VALVEX znajdującym sie na innej aukcji.