Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

VAMPIRE THE MASQUERADE REDEMPTION GER

01-05-2014, 20:08
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 5 zł     
Użytkownik mateusz_pl2
numer aukcji: 4115408195
Miejscowość Kłobuck
Wyświetleń: 7   
Koniec: 01-05-2014, 19:07

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

WYSYŁKA

WPŁATA NA KONTO 7 ZŁ
WYSYŁKA ZA POBRANIEM 15 ZŁ (MINIMUM JEDEN KOMENTARZ POZYTYWNY)

KOSZTY WYSYŁKI NIE ZMIENIAJĄ SIĘ BEZ WZGLĘDU NA ILOŚĆ KUPIONYCH GIER

KONTAKT

TELEFON 509 [zasłonięte] 506
E-MAIL: MATEUSZ_[zasłonięte]@POCZTA.FM <-kliknij żeby wysłać maila
GG: 22[zasłonięte]638 <-kliknij żeby porozmawiać


STRONA O MNIE - przed zakupem zapoznaj się z zasadami
KOMENTARZE - sprawdź od kogo kupujesz


KATEGORIE GIER kliknij żeby zobaczyć inne aukcję z podobnymi grami

wszystkie pozostałe dla dzieci gry akcji logiczne przygodowe rpg sportowe strategie strzelaniny symulacje wyścigi

PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST GRA

VAMPIRE THE MASQUERADE REDEMPTION


wydanie niemieckie
stan zestawu dobry, nie ma problemu z działaniem

wymagania sprzętowe: Pentium II 300 Mhz, 64 MB RAM

W drugiej połowie lat 90. ubiegłego wieku triumfy święciły gry fabularne bazujące na storytellingu. Jeden z najlepszych narracyjnych systemów RPG był wówczas wydawany przez firmę White Wolf – Vampire: The Masquerade (Wampir: Maskarada). Karkołomną próbę przeniesienia mechaniki i klimatu gry rozgrywanej głównie w wyobraźni na komputery PC podjęło studio Nihilistic Software.

Akcja Vampire The Masquerade: Redemption rozgrywa się w dwóch, rozdzielonych ośmioma wiekami, epokach. Fabuła ma swój początek w średniowieczu. Ranny w bitwie weteran wypraw krzyżowych, rycerzy Christof Romuald trafia pod troskliwą opiekę zakonnicy Anezki, w której wkrótce się zakochuje. Główny bohater, wciąż nie w pełni sił, wyrusza do kopalni Bonn Silver nieopodal Pragi, by rozprawić się z grasującym tam wampirem Ahzrą. Triumfalny powrót rycerza do miasta nie pozostaje niezauważony. Szykujące się do wojny wampirze rody upatrują w Christofie cennego sprzymierzeńca. Niebawem krzyżowiec zostaje przemieniony w wampira przez przywódczynię klanu Brujah. Odkrywa wówczas, że był jedynie pionkiem w trwającej od stuleci grze. W tym samym czasie konkurencyjny klan Tzimisce porywa Anezkę i czyni z niej krwiożerczego ghula. Rycerz-wampir usiłuje odnaleźć i uratować ukochaną a także ocalić własną duszę.