Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

VAMPIRE THE MASQUERADE REDEMPTION

18-01-2012, 17:26
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 19 zł     
Użytkownik mateusz_pl2
numer aukcji: 2040581428
Miejscowość Kłobuck
Wyświetleń: 14   
Koniec: 18-01-2012, 17:26

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

WYSYŁKA

WPŁATA NA KONTO 7 ZŁ
WYSYŁKA ZA POBRANIEM 15 ZŁ (MINIMUM JEDEN KOMENTARZ POZYTYWNY)

KOSZTY WYSYŁKI NIE ZMIENIAJĄ SIĘ BEZ WZGLĘDU NA ILOŚĆ KUPIONYCH GIER

KONTAKT

TELEFON 509 [zasłonięte] 506
E-MAIL: MATEUSZ_[zasłonięte]@POCZTA.FM <-kliknij żeby wysłać maila
GG: 22[zasłonięte]638 <-kliknij żeby porozmawiać
 


STRONA O MNIE - przed zakupem zapoznaj się z zasadami
KOMENTARZE - sprawdź od kogo kupujesz


KATEGORIE GIER kliknij żeby zobaczyć  inne aukcję z podobnymi grami
 

wszystkie pozostałe dla dzieci gry akcji logiczne przygodowe rpg sportowe strategie strzelaniny symulacje wyścigi

PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST GRA


VAMPIRE THE MASQUERADE REDEMPTION



stan zestawu dobry, nie ma problemu z działaniem

wymagania sprzętowe: Pentium II 300 Mhz, 64 MB RAM

W drugiej połowie lat 90. ubiegłego wieku triumfy święciły gry fabularne bazujące na storytellingu. Jeden z najlepszych narracyjnych systemów RPG był wówczas wydawany przez firmę White Wolf – Vampire: The Masquerade (Wampir: Maskarada). Karkołomną próbę przeniesienia mechaniki i klimatu gry rozgrywanej głównie w wyobraźni na komputery PC podjęło studio Nihilistic Software.

Akcja Vampire The Masquerade: Redemption rozgrywa się w dwóch, rozdzielonych ośmioma wiekami, epokach. Fabuła ma swój początek w średniowieczu. Ranny w bitwie weteran wypraw krzyżowych, rycerzy Christof Romuald trafia pod troskliwą opiekę zakonnicy Anezki, w której wkrótce się zakochuje. Główny bohater, wciąż nie w pełni sił, wyrusza do kopalni Bonn Silver nieopodal Pragi, by rozprawić się z grasującym tam wampirem Ahzrą. Triumfalny powrót rycerza do miasta nie pozostaje niezauważony. Szykujące się do wojny wampirze rody upatrują w Christofie cennego sprzymierzeńca. Niebawem krzyżowiec zostaje przemieniony w wampira przez przywódczynię klanu Brujah. Odkrywa wówczas, że był jedynie pionkiem w trwającej od stuleci grze. W tym samym czasie konkurencyjny klan Tzimisce porywa Anezkę i czyni z niej krwiożerczego ghula. Rycerz-wampir usiłuje odnaleźć i uratować ukochaną a także ocalić własną duszę.