Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

VALUE INNOVATION WORKS Dr Lee, Lin Lee

22-05-2014, 4:14
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 116.55 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4174507548
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 4   
Koniec: 22-05-2014 04:17:08

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>82497, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>03156, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>51343, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>33618, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>00205, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>82497, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>03156, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>51343, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>33618, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>00205

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Value Innovation Works: Move Mountains.....Deliver Sustainable, Profitable Growth. Deliver Exceptional Value to the Most Important Customers in Your Value Chains. A ''How To'' Guide: 1

VALUE INNOVATION WORKS Dr Lee, Lin Lee

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Dr Richard Lee, Lin Lee
Language: English
Publisher: CreateSpace Independent Publishing Platform
Publication Date: 12 May 2012
Dimensions: 1.3 x 15.2 x 22.2 cm
Format: Paperback
Pages: 248
Condition: NEW
Product_ID: 147AABA572

 

 

This is a "How To Do It" book written by practitioners who have sat in the reader's chair. Our Goal: Deliver the definitive book on innovation by walking through the 10-Step Value Innovation Process from start to finish using a down to earth, pragmatic approach. By defining how to deliver exceptional value to the most important customer in the value chain, all the time, every time, it enables Blue Ocean Strategy. The end result: sustainable, profitable growth. Throughout the book, case studies and examples are provided for companies the reader can relate to (e.g., ADM, Aplicare, Chevron, Dyson, Procter and Gamble, RE/MAX International, Samsung, Southwest Airlines, Terex Mining, Thermo King, Virgin Group, plus many more). Each of the tools is explained and examples provided. Each chapter ends with a "Next Steps" and "Takeaways" sections. Any organization of any size, whether its for profit or not-for-profit, whether it's a manufacturing or services based company, a federal, state or local government agency, an association or charitable organization, a university, school or school board, can benefit from Mastering Value Innovation. As long as there's a customer you can use Value Innovation methodology and tools. The target audiences are: CEO's, COO's, VPs, directors, managers and project leaders of publicly traded and privately held companies; deans and professors at universities and business schools; students; officials at the local, State and Federal government level; School board members and school districts; Staffs of not-for-profit organizations and Associations .

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 BLUE OCEAN STRATEGY W. Chan Kim, Renee Mauborgne

 THE TEN FACES OF INNOVATION Tom Kelley