|
PRZYPRAWNIK
VALIRA model 2002
|
|
|
67,90zł
|
|
• wykonanie: szkło, stal inox 18/10
• pojemność: 2 x 190 ml.
• najwyższa jakość wykonania • wyprodukowano w Hiszpanii
• 2 lata gwarancji
|
|
|
Valira S.A. jest hiszpańską firmą, która produkuje ekskluzywne wyposażenie do użytku domowego i gastronomicznego. Założona w 1970 roku przez Jose Betriu, zdobyła kluczową pozycję w swojej branży, zanim stała się jedną z wiodących marek na rynku. Grupa Valira, której siedziba znajduje się na terenie miasta Reus (Tarragona), składa się z pięciu spółek przemysłowych i jednej firmy handlowej. Jej obiekty mają łączną powierzchnię ponad 15000 m2, gdzie wszystkie towary są projektowane, badane i wyprodukowane. Całkowita roczna zdolność produkcyjna wynosi cztery miliony produktów. Firma posiada ponad 40-sto letnie doświadczenie na rynku, jest w stanie rozwijać swoją działalność, opartą na innowacji i jakości w każdej chwili. Produkty Valira uznawane są jako towary z pożytecznym i atrakcyjnym designem, które spełniają wymagania i standardy najbardziej rozwiniętych rynków międzynarodowych. Dowodem tego uznania są liczne nagrody przyznane na rynku handlowym i przemysłowym. strona producenta: valira.com
Zobacz nasze pozostałe aukcje:
|
|
|
509 [zasłonięte] 664 |
|
506 [zasłonięte] 666 |
|
|
|
Informacje ogólne
-
Wszystkie produkty oferowane przez sklep Homemart są nowe, pełnowartościowe, fabrycznie zapakowane. Pochodzą bezpośrednio od dystrybutorów lub producentów. Posiadają pełną oferowaną przez nich gwarancję, której warunki określone są w karcie gwarancyjnej dołączonej do każdego produktu.
-
Na każdy zakupiony towar wystawiamy paragon fiskalny.
-
Na życzenie klienta wystawiamy fakturę VAT.
Zakup i wysyłka
-
Przed zalicytowaniem prosimy o zapoznanie się z regulaminem naszych aukcji.
-
Ceny podane na naszych aukcjach są cenami Brutto (zawierają podatek VAT)
-
Po zalicytowaniu, prosimy o potwierdzenie zakupu mailem i podanie informacji o sposobie płatności , formie dostawy, danych do wysyłki (jeśli mają być inne niż w podany w koncie Allegro) Prosimy również o podanie numeru aukcji i podpisanie maila Nickiem lub nazwą konta Allegro z którego został dokonany zakup.
-
W tytule przelewu prosimy o podanie numeru aukcji oraz Nicka Allegro z którego został dokonany zakup.
-
Kwota wpłacana na konto musi być sumą kwoty należnej za kupowany towar plus koszty wysyłki podane w aukcji.
-
Paczki wysyłamy w dni robocze.
-
Przesyłki realizowane są kurierem DHL, DPD lub Pocztą Polską.
-
Prosimy o podanie telefonu kontaktowego co ułatwi kurierowi kontakt z Państwem. Niestety nie mamy wpływu na godzinę realizacji przesyłki. Status przesyłki można śledzić na stronie internetowej firmy kurierskiej podając numer listu przewozowego.
-
Każdy wysyłany przez nas towar jest sprawdzany przed wysyłką pod kątem ewentualnych uszkodzeń mechanicznych.
-
Zastrzegamy sobie prawo odmowy realizacji zamówienia w przypadku:
- podania przez kupującego niepełnych lub nieprawdziwych danych
- braku wpłaty w przeciągu 7 dni od daty zakupu
- braku możliwości kontaktu w celu potwierdzenia transakcji
- zakupu z konta o dużej ilości komentarzy negatywnych
Reklamacje i zwroty
-
Kupujący może dokonać zwrotu zakupionego u nas towaru (odstąpić od umowy kupna/sprzedaży) w przeciągu 10 dni od otrzymania przesyłki bez podania przyczyny. Odsyłany towar nie może nosić śladów użytkowania oraz nie może być uszkodzony.
-
Pieniądze zwracamy przelewem na konto wskazane przez użytkownika nie później niż 7 (siedem) dni roboczych od otrzymania przesyłki.
-
W przypadku zwrotu zakupionego towaru w przeciągu 10 dni, nie zwracamy kosztów wysyłki. Wysyłany zwrot odbywa się na koszt kupującego.
-
Reklamacje można zgłaszać pod numery infolinii serwisowej producentów. Kontakt podany jest na karcie gwarancyjnej każdego produktu. W przypadku marek: Ariete, Terraillon, Carrera, Guardini – reklamacje realizowane są na zasadzie door to door po zgłoszeniu na adres: [zasłonięte]@gero.com.pl
-
Zakupiony towar możecie Państwo reklamować również u nas. Prosimy wysłać zgłoszenie reklamacyjne na adres: [zasłonięte]@homemart.pl Zgłoszenie powinno zawierać: model i nazwę reklamowanego produktu, datę zakupu, telefon kontaktowy oraz opis usterki.
-
Przy odbiorze towaru u kuriera/pracownika Poczty Polskiej prosimy o rozpakowanie paczki i sprawdzenie stanu produktu. Prosimy również o sprawdzenie stanu przesyłki w momencie odbioru, czy taśmy oraz folie nie są uszkodzone, odklejone lub opakowanie budzi Państwa podejrzenia że mogło zostać otwarte – w takim przypadku możecie Państwo odmówić przyjęcia takiej przesyłki. Tylko protokół reklamacyjny spisany w obecności osoby dostarczającej przesyłkę może być podstawą reklamacji z tytułu uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu.
-
Przypominamy że w przypadku nieuzasadnionych reklamacji, wszelkimi kosztami związanymi z wysyłką towaru, diagnostyką i ewentualną naprawą obciążany jest kupujący. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, koszty wysyłki zostają Państwu zwrócone.
-
Zastrzegamy sobie prawo odmowy przyjmowania przesyłek pobraniowych oraz wysłanych na nasz koszt bez wcześniejszego ustalenia.
Kontakt i korespondencja
-
Kontaktując się z nami mailowo, prosimy podpisywać się Nickiem/nazwą konta Allegro którego dotyczy korespondencja
-
Prosimy o nie kasowanie treści historii korespondencji przy odpisywaniu na maile.
-
Zmiana adresu wysyłki możliwa jest tylko za pośrednictwem adresu e-mail z którego wysłano potwierdzenie zakupu.
-
Jesteśmy do Państwa dyspozycji od Poniedziałku do Piątku w godzinach: 9.00 – 18.00 pod numerem telefonu: 509-[zasłonięte]-664 lub e-mail [zasłonięte]@homemart.pl
-
W razie jakichkolwiek wątpliwości lub problemów związanych z produktem lub jego wysyłką prosimy o kontakt, zawsze staramy się być po stronie klienta.
Komentarze
-
Jako sprzedający, zgodnie z regulaminem Allegro wystawiamy komentarz jako drudzy.
-
Komentarz otrzymany od kupującego jest dla nas informacją o pomyślnej realizacji zamówienia.
-
Życzymy udanych zakupów w Homemart.
|
|
|