Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

VALIRA POJEMNIK TERMICZNY TERMOS DO ŻYWNOŚCI 0,75

05-03-2015, 18:45
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 86 zł     
Użytkownik homemart_pl
numer aukcji: 5056546532
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 53   
Koniec: 05-03-2015 18:17:06

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

TERMOS DO ŻYWNOŚCI 0,75 l

Pro-Term model  6801/128

 

 

 

  86 zł

 

wykonanie: plipropylen

utrzymuje ciepło do 4 h
podwójne ścianki

wypełnienie: pianka poliuretanowa
wysokość: 24 cm
średnica: 13 cm

wewnątrz wyjmowany pojemnik

wysokości 5,5 cm

najwyższa jakość wykonania
wyprodukowano w Hiszpanii

2 lata gwarancji




Valira S.A. jest hiszpańską firmą, która produkuje ekskluzywne wyposażenie do użytku domowego i gastronomicznego. Założona w 1970 roku przez Jose Betriu, zdobyła kluczową pozycję w swojej branży, zanim stała się jedną z wiodących marek na rynku. Grupa Valira, której siedziba znajduje się na terenie miasta Reus (Tarragona), składa się z pięciu spółek przemysłowych i jednej firmy handlowej. Jej obiekty mają łączną powierzchnię ponad 15000 m2, gdzie wszystkie towary są projektowane, badane i wyprodukowane. Całkowita roczna zdolność produkcyjna wynosi cztery miliony produktów. Firma posiada ponad 40-sto letnie doświadczenie na rynku, jest w stanie rozwijać swoją działalność, opartą na innowacji i jakości w każdej chwili. Produkty Valira uznawane są jako towary z pożytecznym i atrakcyjnym designem, które spełniają wymagania i standardy najbardziej rozwiniętych rynków międzynarodowych. Dowodem tego uznania są liczne nagrody przyznane na rynku handlowym i przemysłowym.
strona producenta: valira.com


 

 

 

 

 

 

 


 

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

KomentarzePanelealle

Strona "o mnie"Wszystkie aukcje

galerie przedmiotow


telefon 509 [zasłonięte] 664
e-mail [zasłonięte]@homemart.pl
telefon 506 [zasłonięte] 666

Informacje ogólne

  1. Wszystkie produkty oferowane przez sklep Homemart są nowe, pełnowartościowe, fabrycznie zapakowane. Pochodzą bezpośrednio od dystrybutorów lub producentów. Posiadają pełną oferowaną przez nich gwarancję, której warunki określone są w karcie gwarancyjnej dołączonej do każdego produktu.

  2. Na każdy zakupiony towar wystawiamy paragon fiskalny.

  3. Na życzenie klienta wystawiamy fakturę VAT.

Zakup i wysyłka

  1. Przed zalicytowaniem prosimy o zapoznanie się z regulaminem naszych aukcji.

  2. Ceny podane na naszych aukcjach są cenami Brutto (zawierają podatek VAT)

  3. Po zalicytowaniu, prosimy o potwierdzenie zakupu mailem i podanie informacji o sposobie płatności , formie dostawy, danych do wysyłki (jeśli mają być inne niż w podany w koncie Allegro) Prosimy również o podanie numeru aukcji i podpisanie maila Nickiem lub nazwą konta Allegro z którego został dokonany zakup.

  4. W tytule przelewu prosimy o podanie numeru aukcji oraz Nicka Allegro z którego został dokonany zakup.

  5. Kwota wpłacana na konto musi być sumą kwoty należnej za kupowany towar plus koszty wysyłki podane w aukcji.

  6. Paczki wysyłamy w dni robocze.

  7. Przesyłki realizowane są kurierem DHL, DPD lub Pocztą Polską.

  8. Prosimy o podanie telefonu kontaktowego co ułatwi kurierowi kontakt z Państwem. Niestety nie mamy wpływu na godzinę realizacji przesyłki. Status przesyłki można śledzić na stronie internetowej firmy kurierskiej podając numer listu przewozowego.

  9. Każdy wysyłany przez nas towar jest sprawdzany przed wysyłką pod kątem ewentualnych uszkodzeń mechanicznych.

  10. Zastrzegamy sobie prawo odmowy realizacji zamówienia w przypadku:

- podania przez kupującego niepełnych lub nieprawdziwych danych

- braku wpłaty w przeciągu 7 dni od daty zakupu

- braku możliwości kontaktu w celu potwierdzenia transakcji

- zakupu z konta o dużej ilości komentarzy negatywnych

  • przesyłki pobraniowej osobie z niepełną aktywacją konta

 

Reklamacje i zwroty

  1. Kupujący może dokonać zwrotu zakupionego u nas towaru (odstąpić od umowy kupna/sprzedaży) w przeciągu 10 dni od otrzymania przesyłki bez podania przyczyny. Odsyłany towar nie może nosić śladów użytkowania oraz nie może być uszkodzony.

  2. Pieniądze zwracamy przelewem na konto wskazane przez użytkownika nie później niż 7 (siedem) dni roboczych od otrzymania przesyłki.

  3. W przypadku zwrotu zakupionego towaru w przeciągu 10 dni, nie zwracamy kosztów wysyłki. Wysyłany zwrot odbywa się na koszt kupującego.

  4. Reklamacje można zgłaszać pod numery infolinii serwisowej producentów. Kontakt podany jest na karcie gwarancyjnej każdego produktu. W przypadku marek: Ariete, Terraillon, Carrera, Guardini – reklamacje realizowane są na zasadzie door to door po zgłoszeniu na adres: [zasłonięte]@gero.com.pl

  5. Zakupiony towar możecie Państwo reklamować również u nas. Prosimy wysłać zgłoszenie reklamacyjne na adres: [zasłonięte]@homemart.pl Zgłoszenie powinno zawierać: model i nazwę reklamowanego produktu, datę zakupu, telefon kontaktowy oraz opis usterki.

  6. Przy odbiorze towaru u kuriera/pracownika Poczty Polskiej prosimy o rozpakowanie paczki i sprawdzenie stanu produktu. Prosimy również o sprawdzenie stanu przesyłki w momencie odbioru, czy taśmy oraz folie nie są uszkodzone, odklejone lub opakowanie budzi Państwa podejrzenia że mogło zostać otwarte – w takim przypadku możecie Państwo odmówić przyjęcia takiej przesyłki. Tylko protokół reklamacyjny spisany w obecności osoby dostarczającej przesyłkę może być podstawą reklamacji z tytułu uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu.

  7. Przypominamy że w przypadku nieuzasadnionych reklamacji, wszelkimi kosztami związanymi z wysyłką towaru, diagnostyką i ewentualną naprawą obciążany jest kupujący. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, koszty wysyłki zostają Państwu zwrócone.

  8. Zastrzegamy sobie prawo odmowy przyjmowania przesyłek pobraniowych oraz wysłanych na nasz koszt bez wcześniejszego ustalenia.

Kontakt i korespondencja

  1. Kontaktując się z nami mailowo, prosimy podpisywać się Nickiem/nazwą konta Allegro którego dotyczy korespondencja

  2. Prosimy o nie kasowanie treści historii korespondencji przy odpisywaniu na maile.

  3. Zmiana adresu wysyłki możliwa jest tylko za pośrednictwem adresu e-mail z którego wysłano potwierdzenie zakupu.

  4. Jesteśmy do Państwa dyspozycji od Poniedziałku do Piątku w godzinach: 9.00 – 18.00 pod numerem telefonu: 509-[zasłonięte]-664 lub e-mail [zasłonięte]@homemart.pl

  5. W razie jakichkolwiek wątpliwości lub problemów związanych z produktem lub jego wysyłką prosimy o kontakt, zawsze staramy się być po stronie klienta.

Komentarze

  1. Jako sprzedający, zgodnie z regulaminem Allegro wystawiamy komentarz jako drudzy.

  2. Komentarz otrzymany od kupującego jest dla nas informacją o pomyślnej realizacji zamówienia.

  3. Życzymy udanych zakupów w Homemart.

 



O mnie______________ Inne aukcje______________ Komentarze______________ Do ulubionych sprzedających

design: ActivePage