Interfejs diagnostyczny
VAG KKL OBD2 na USB
Przedmiotem aukcji jest interfejs diagnostyczny OBD II do pojazdów grupy VW/Audi (VW, Audi, Skoda, Seat)
Interfejs ten jest alternatywą dla urządzenia serwisowego VAG 1552. Oba testery posiadają te same funkcje i pozwalają na kompleksową diagnostykę samochodu. Interfejs został zaprojektowany tak aby z komputera PC uczynić profesjonalne narzędzie diagnostyczne. Ma minimalne wymagania sprzętowe, wystarczy praktycznie każdy komputer klasy Pentium.
Interfejs jest kompatybilny z programami VAG-COM do wersji 409-1, jak również z: Polski VAG 2.5 i 4.9, VWTool
. Interfejs VAG KKL USB 409.1 jest urządzeniem przeznaczonym do kompleksowej oraz profesjonalnej diagnostyki samochodów z grupy VW/Audi/Seat/Skoda do 2004 roku, min:
AUDI wszystkie modele od 1990 do 2004 roku
SEAT wszystkie modele od 1993 do 2004 roku
SKODA wszystkie modele od 1994 do 2004 roku
VOLKSWAGEN wszystkie modele od 1990 do 2004 roku
I INNE w systemie OBD2 z protokółem ISO 9141
Na innej mojej aukcji można zakupić przejściówkę (adapter) na OBD1 do starszych modeli samochodów (z przed 1995 rocznika) - zapraszam na inne moje aukcje .
Interfejs diagnostyczny umożliwia sprawdzenie:
1. Elektronika Silnika
2. System ABS
3. Poduszki powietrzne SRS
4. Immobiliser
5. Centralny zamek, alarm - fabryczne
6. Skrzynia biegów automatyczna
7. Liczniki i wskaźniki
8. Radio, system nawigacji, telewizja
9. System dodatkowego ogrzewania
10. Klimatyzacja
11. System pomocy przy parkowaniu
12. Regulacja zasięgu świateł (ksenony)
13. Szyberdach itd.
Przy pomocy interfejsu można zdiagnozować wszystkie systemy znajdujące się w samochodzie, dzięki temu można bardzo szybko wykryć usterkę
Oprogramowanie pozwala w bardzo prosty sposób:
- kasować kody usterek (AIRBAG, ABS, IMMOBILIZER, SILNIK, ITD.),
- inspekcje olejowe zarówno ze stałym przedziałem okresowym, jak i ze zmiennym przedziałem okresowym,
- podglądać parametry samochodu podczas jazdy (silnik, ciśnienie turbo, przepływomierz, czasy wtrysku, wskaźniki, itp.)
Przy odrobinie doświadczenia można:
- adaptować nowe elementy w samochodzie (kąt wtrysku, przepustnica, regulacja obrotów i zapłonu itd.)
- programować immobilizer
A przy większym doświadczeniu:
- korygować wskazania liczników
- przeprowadzać drobny (czasem nie tylko) CHIP Tuning