Interfejs VAG K+CAN COMMANDER w wersji 1.4 przeznaczony jest do diagnostyki oraz programowania podzespołów elektronicznych stosowanych w pojazdach marek Volkswagen, Audi, Seat, Skoda. Urządzenie służy do korygowania liczników i odczytu PIN w autach grupy VW z magistralą CAN oraz linią K, umożliwia także diagnostykę wszystkich modułów komunikujących się poprzez CAN. Interfejs podłączany do komputera przez gniazdo USB.
UWAGA !!!! Interfejs koryguje liczniki i odczytuje PIN zarówno ze sterownika silnika jak i licznika.
Dostępne funkcje: - korekcja przebiegu w liczniku oraz sterowniku silnika EDC15x. - odczyt Security Access Code / Login WFS. - odczyt/zapis PIN immo. - odczyt/zapis EEPROM z licznika / immo. Obsługuje CAN / K. - aktywacja TV. - odczyt/zapis EEPROM ECU BOSCH VAG-EDC15x, VAG-ME7. 1. 1, VAG-Cartronic ME7. 8, Porsche. - dodawanie kluczy bez kodu PIN . Can do component security authorization. - dodawanie kluczy bez kodu PIN CAYENNE K + CAN. - odczyt pamięci z takich modułów jak: ECUs, EZS-Kessy... - odczyt pamięci flash z ECU EDC16x, EDC15x, ME7x, MED951, MED751 - kasowanie błędu Crash data w sterownikach airbag Dzięki interfejsowi VAG K+CAN COMMANDER 1.4 USB sam możesz zrobić pełna diagnostyka aut z grupy VAG z lat 2[zasłonięte]004-20 po linii CAN oraz częściowa diagnostyka dla roczników 1[zasłonięte]988-20 po linii K
NA CO POZWALA TEN INTERFEJS
1. Korekta licznika od ok. '98r, odczyt/edycja/wymiana EEPROM Licznika -Jeżeli wymieniałeś licznik w swoim aucie to bardzo łatwo ustawisz na nowym liczniku prawidłowy przebieg. -Albo jak np. przerabiasz anglika to za pomocą tego urządzenia załadujesz potrzebny "wsad" do pamięci Licznika. 2. Kontrola/korekta przebiegu EDC15, edycja EEPROM ECU, obejście IMMO -W autach od ok. '98r. zapisywany jest w dwóch miejscach: w sterowniku licznika oraz w ukrytej postaci w sterowniku silnika - ECU. Przy kontroli przebiegu EDC15 (tylko diesle 1.9 TDI) program pobiera dane z ECU i oblicza jaki jest prawdziwy przebieg auta. Jeżeli rożni się on znacznie od wskazań na zegarach to auto mogło być "kręcone" bo w większości przypadków cofany jest tylko licznik. -Może tez być tak, ze ECU był wymieniany i zawiera dane ze starego auta. W takiej sytuacji VAG K+CAN COMMANDER pozwoli Ci na ustawienie właściwego przebiegu EDC15 w ECU. -VAG K+CAN COMMANDER pozwoli na "obejście" immobilizera w autach od ok. 1998 do 2004 benzynowych i dieslach. 3. Dodawanie kluczyków bez kodu PIN -Chcesz dodać dodatkowy kluczyk ? Nie znasz PIN-u?? Żaden problem. Z tym interfejsem odczytasz kod PIN ukryty w Immobilizerze i dodasz nowe kluczyki kilkoma kliknięciami myszy. 4. Aktywacja MMI TV w Audi A6, A8, Q7 -Funkcja normalnie zablokowana. Za pomocą tego urządzenia odblokujesz ją w 2 minuty. 5. Kasowanie Crash Data w Airbagach -Funkcja bardzo przydatna przy naprawie sterowników poduszek powietrznych! 6. Diagnoza aut z szyna CAN od rocznika 2005 oraz z linia K do 2004r. -Ten interfejs pozwoli Ci diagnozować najnowsze modele takie jak Passat B6 czy Golf V, AUDI Q7 i inne od rocznika 2005, a także te moduły w starszych autach do 2004 r, które komunikują się po linii K.
-BOSCH VAG-EDC15x -VAG-ME7.1.1 -VAG-ME7.1 -VAG-ME7.5 -VAG-Cartronic ME7.8 -Porsche 911 (996/997) -Porsche Boxter -Porsche Cayman -Porsche Cayenne
-EDC15x -EDC16x -ME7x -MED951 -MED751
-Audi A2 -Audi A3 VDO/M73 do 2003r -Audi A4 VDO/M73 do 2000r -Audi A4 od 2000r. silniki benzynowe pojemnosci od 1.8 -Audi A6 VDO (K) -Audi A6 (CAN) silniki benzynowe -Audi A8 do 1998r. -Audi A8 roczniki 2[zasłonięte]001-20 2.5TDI -Audi A8 (CAN) od 2003r. - first component protection generation -Audi Allroad (K) do 2004r. -Audi Allroad (CAN) silniki benzynowe -Audi TT (K) -Audi Q7 silniki benzynowe -Seat Altea (CAN) -Seat Cordoba od 1999r. (K) -Seat Ibiza (VDO) od 1999r. (K) -Seat Leon (K+CAN) -Seat Toledo (K+CAN) -Skoda Fabia -Skoda Octavia -Skoda Octavia II (CAN) -Skoda Roomster -Skoda Scout (CAN) -Skoda Superb -VW Beetle -VW Bora -VW Caddy (CAN) -VW Crossgolf (CAN) -VW EOS (CAN) -VW Golf4 VDO/Motometer -VW Golf5 VDO -VW Individual (CAN) -VW Jetta (K+CAN) -VW Passat B5 (K), B6 (CAN) -VW Phaeton silniki benzynowe -VW Polo5 -VW Sharan od 2000r. -VW T5 -VW Touaran VDO (CAN) -VW Touareg silniki benzynowe -Porsche Cayenne (K) -Porsche Cayenne (CAN)
-A6 -A8 -Q7
-1C0 909 605 C -8L0 959 655 A -1J0 909 609 -6Q0 909 605 C -6Q0 909 605 A -6Q0 909 605 B -3B0 959 655 B -1C0 909 605 F -1C0 909 605 H -1J0 909 607 -1J0 909 603 -4B0 959 655 C -4B0 959 655 J -4D0 959 655 C -8L0 959 655 F -8A0 959 655 C -8A0 959 655 K -8A0 959 655 K -4D0 959 655 H -8D0 959 655 C -8D0 959 655 L
-Audi A2 (K) -Audi A3 VDO/M73 do 2003r. (K) -Audi A3 do 2007r. (CAN) -Audi A4 VDO/M73 (K) -Audi A4 BOSCH RB4 do 2002r. (K) -Audi A6 VDO (K) -Audi A6 (CAN) -Audi A8 VDO 93xx (K) -Audi A8 do 2007r. (CAN) -Audi Allroad do 2004r. (K) -Audi Allroad od 2004r. (CAN) -Audi Q7 (CAN) -Audi TT (K) -Seat Alhambra (K) -Seat Arosa (K) -Seat Altea (CAN) -Seat Altea XL (CAN) -Seat Cordoba od 1999r. (K) -Seat Ibiza VDO od 1999r. MY2007 (K) -Seat Leon (K) -Seat Leon (CAN) -Seat Toledo (K) -Seat Toledo (CAN) -Skoda Fabia MY2007 (K) -Skoda Octavia (K) -Skoda Octavia II (CAN) -Skoda Roomster MY2007 (K) -Skoda Superb (K) -Skoda Scout (CAN) -VW Bora (K) -VW Beetle (K) -VW Caddy (CAN) -VW Crossgolf (CAN) -VW EOS (CAN) -VW Golf4 VDO/Motometer/BOSCH RB (K) -VW Golf5 (CAN) -VW Golf5 Viseteon (CAN) -VW Individual (CAN) -VW Jetta (K) -VW Jetta MY2006 (CAN) -VW Passat B5 (K) -VW Passat B6 MY2006 (CAN) -VW Polo VDO/Motometer MY2007 (K) -VW Sharan (K) -VW T4/T5 VDO MY2007 (K) -VW Touaran (CAN)
Identyfikacja/wybór sterownika i protokołu transmisji.
Odczyt/Kasowanie błędów
Zmiana przebiegu
Kasowanie Crash Data Kodowanie kluczy
Aktywacja TV MMI
Zamiana danych pamięci EEPROM z HEX (szestnastkowe) na DEC (dziesiętne) nie musisz ręcznie przeliczać wartości
Za pomocą VAG Commandera można wgrać wsad licznika lub sterownika silnika np. z auta po chip tuningu.
Diagnoza po linii K
DIAGNOZA PO CAN
Zmiana przebiegu po linii CAN
Zmiana przebiegu po linii K
Odczyt prawdziwego przebiegu EDC15 i aktywacja/dezaktywacja Immobilizera
Odczyt PIN immobilizera
Aktywacja dezaktywacja Immobilizera
VAG COMMANDER 1.4 to:
1. Diagnostyka aut z grupy VAG od 2004 do ok. 2[zasłonięte]007-20r. po linii CAN zaleznie od sterownika oraz tych modulow w autach z lat 1[zasłonięte]988-20, ktore komunikuja sie po linii K: -Odczyt parametrów pracy silnika w czasie rzeczywistym (położenie przepustnicy, skład mieszanki, sondy lambda, czasy wtrysków, ciśnienie doładowania i wiele innych parametrów) -Odczyt i kasowanie błędów we wszystkich modułach (silnik, pompa diesla, ABS, skrzynia biegów, Immobilizer, ESP, Airbag, Centralny zamek, Alarm, Klimatyzacja, układ chłodzenia i inne). -Funkcje specjalne pod CAN-TP2.0 takie jak np. rozpoznawanie i badanie nowych modułów, niedostępnych do tej pory dla innych interfejsów czy programowanie fabrycznie nowych modułów np. immobilizerów! 2. Podstawowe czynności serwisowe: -Adaptacja i testy elementów wykonawczych (przepustnica, zapłon, kat wtrysku, regulacja obrotów) -Kasowanie inspekcji olejowej i serwisowej (ze stałym lub zmiennym przedziałem okresowym) -Immobiliser (Kodowanie dodatkowych kluczykow) -Regulacja zasięgu świateł (Xeony) -Programowanie, kodowanie modułów (np. zamiana MIL na KM, GALONÓW na LITRY, zamykanie szyb z pilota itp.) 3. Zaawansowane czynnosci serwisowo-naprawcze (funkcje specjalne): -Korekta przebiegu zapisanego w Liczniku -Odczyt/Zapis/Edycja zawartości EEPROM Licznika / Immobilizera -Odczyt/Zapis kodu PIN Immobilizera -Programowanie Immobilizera -Wyłączenie immobilizera -Dodawanie kluczyków bez znajomości kodu PIN Immo (VAG, Porsche) -Odczyt kodu PIN zarówno ze Sterownika Licznika jak i Silnika -Odczyt przebiegu zapisanego w ECU EDC15x -Korekta przebiegu zapisanego w ECU EDC15x -Odczyt/Zapis/Edycja ECU BOSH VAG-EDC15x, VAG-ME7.1.1, VAG-Cartronic ME7.8, Porsche -Odczyt pamięci flash ECU EDC15x, EDC16x, ME7x, MED951, MED751 -Kasowanie Crash Data w Airbagach -Aktywacja MMI TV w Audi A6, A8, Q7 Osobom kupującym na moich aukcjach w przypadku jakichkolwiek pytań, wątpliwości, problemów związanych z instalacją interfejsu, oprogramowania, diagnostyką samochodu, interpretacją otrzymanych danych służę telefoniczną bądź mailową pomocą i wsparciem technicznym. Główne cechy:
- interfejsy spełniają najwyższe normy FC, CE i RoHS
- Najnowsza wersja 1.4 K+CAN FULL
- Łatwa instalacja.
- Współpracuje ze wszystkimi typami laptopów.
- Współpracuje z każdym systemem operacyjnym XP Vista 7
Dane techniczne:
- Wersja Plug and Play, Po podłączeniu interfejsu system zapyta czy zainstalować sterowniki- są one na dołączanej do interfejsu płycie CD.
- Kompatybilny z USB 2.0 i 1.1
- Obsługuje protokoły: CAN + K
- Wersja oprogramowania 1.4
Kompatybilność:
- Interfejs jest kompatybilny ze wszystkimi samochodami z grupy VAG z lat 2[zasłonięte]004-20 po linii CAN oraz dla roczników 1[zasłonięte]988-20 po linii K
Zestaw składa się:
- Interfejs diagnostyczny VAG K+CAN 1.4 COMMANDER FULL
- CD z oprogramowaniem PL, sterownikami, instrukcją w języku polskim, pliki z instrukcjami KROK-PO-KROKU po POLSKU ze zdjęciami jak korygować liczniki, odczytywać pin IMMO, aktywować TV MMI, itp. programować moduł komfortu, programować sterowniki.
|