VADEMECUM (Poradnik) MIŁOŚNIKA ASTRONOMII - 34 szt

02-05-2014, 0:55
Użytkownik Mirkoooo
Miejscowość ozorków
Koniec: 02-05-2014 00:54:24

Kwartalnik „Vademecum Miłośnika Astronomii”

* 33 egzemplarze z lat 2[zasłonięte]004-20 + numer 1/1991 *

Teraz w promocji zakupisz to wszystko

za jedyne 49,00 zł razem z przesyłką !

.....Jeśli masz teleskop i pasjonują Cię obserwacje nieba, a nie wiesz jak i gdzie szukać ciekawych obiektów (np. planet, gwiazdozbiorów, komet itp.), albo chciałbyś własnoręcznie zbudować proste instrumenty astronomiczne lub nauczyć się fotografować niebo, to numery tego czasopisma powinieneś mieć zawsze pod ręką. Każdy numer (liczący 28 stron formatu A5) zawiera między innymi:

--kolorową mapkę całego nieba, ułatwiającą zlokalizowanie poszczególnych gwiazdozbiorów w danym kwartale,

-
-kalendarzyk astronomiczny, prezentujący najciekawsze zjawiska na niebie w danym kwartale, zilustrowane wieloma rysunkami,

-
-przewodnik po gwiazdozbiorach, w którym znajdziesz mapkę i szczegółowy opis (zwykle 2-3) konstelacji, które w danym kwartale są dobrze widoczne, z wyszczególnieniem najciekawszych obiektów (mgławic, galaktyk, gwiazd podwójnych itp.) w nich występujących,

--kącik konstruktora, w którym są prezentowane
opisy wykonania prostego sprzętu do obserwacji lub fotografowania nieba, albo przydatne usprawnienia do posiadanego już sprzętu,

--różne porady, między innymi na temat zasad obserwacji Słońca, Księżyca i planet, a także zasad fotografowania różnorodnych obiektów astronomicznych,

-
-wykaz najciekawszych publikacji astronomicznych, dostępnych aktualnie na rynku wydawniczym.

Zestaw Vademecum i przykładowa strona

.....W skład oferowanego zestawu wchodzą 34 numery archiwalne, w tym pierwszy w ogóle wydany numer 1/1991, który zapoczątkował edycję czasopisma. Cały komplet obejmuje następujące zeszyty:

1/1991          2,3/2006        2,3,4/2009      1,2,3-4/2012*

3,4/2004        1,2,3/2007      1,2,3,4/2010    1,2,3,4/2013.

1,2,3,4/2005    1,2,3,4/2008    1,2,3,4/2011                .

(*  numer 3-4/2012 to pojedynczy zeszyt z podwójnym numerem)

Okres promocji ograniczony!  Niektóre numery niebawem się skończą!

Kup, póki są jeszcze dostępne!

.....W numerach archiwalnych nieaktualny jest tylko kalendarzyk astronomiczny, gdyż omawiane w nim zjawiska już przeminęły. Jednak pozostałe artykuły, dotyczące np. prezentacji gwiazdozbiorów lub różnorodnych porad obserwacyjnych czy sprzętowych, są i będą aktualne przez długie lata, więc mogą stanowić bogate źródło praktycznej wiedzy dla miłośnika astronomii. Zachęcam więc do zakupu tego zestawu, nie tylko początkujących (choć dla nich będzie on szczególnie przydatny), ale też bardziej zaawansowanych miłośników nocnego nieba. Z czasopism tych dowiesz się na przykład: jak zbudować amatorski teleskop lub prosty mechanizm do fotografowania nieba, albo też zegar słoneczny na działkę lub filtr do obserwacji Słońca. Poznasz tajniki fotografowania nieba starszymi metodami (aparatami na klisze fotograficzne) oraz za pomocą sprzętu cyfrowego.

.....Zdecydowana większość (ok. 90%) oferowanych czasopism jest w stanie idealnym (jak nowe), jedynie kilka numerów (m.in. 1/2005, 1/2007 i 2/2008) posiada widoczne zagniecenia lub zarysowania na okładkach, gdyż są to już jedne z ostatnich egzemplarzy, które pozostały w archiwum.

Do zestawu dodaję też broszurkę  EFEMERYDY ASTRONOMICZNE na 2014 rok, która zawiera między innymi wykaz najciekawszych zjawisk astronomicznych w bieżącym roku.

.....

.....Pamiętaj! Zanim dokonasz wpłaty, zapoznaj się dokładnie z kosztami różnych form dostawy i przeczytaj Dodatkowe informacje o przesyłce i płatności zamieszczone wyżej oraz na stronie „o mnie”. Jeśli wystąpią jakiekolwiek problemy z dostawą, skontaktuj się ze mną zanim wystawisz komentarz. Jeśli zależy Ci na szybkiej dostawie, dokonaj wpłaty przez PayU. Na życzenie kupującego mogę wystawić fakturę VAT. UWAGA! Chociaż darmowa przesyłka jest przypisana do przesyłki poleconej, to w rzeczywistości jest realizowana tzw. ekonomiczną paczką MINI, której nie ma w oficjalnym cenniku Allegro, a która jest traktowana podobnie jak list polecony (z terminem doręczenia ok. 3 dni).

ZAPRASZAM DO ZAKUPU, NA ŻYCZENIE WYSTAWIAM FAKTURĘ VAT