Odpowiednio zorganizowany obieg informacji, praca kancelaryjna oraz właściwie prowadzone archiwa należą do niezwykle ważnych elementów nowoczesnego zarządzania. Ułatwiają one podejmowanie szybkich i, co ważniejsze, opartych na solidnych, racjonalnych podstawach decyzji. Niniejsza publikacja, posiadająca przede wszystkim charakter poradnikowy, traktuje o tych właśnie sprawach i kierowana jest do szerokiego kręgu odbiorców. Należą do nich pracownicy administracji państwowej i samorządowej oraz osoby pracujące w biurach wielu innych instytucji i zakładów pracy, zarówno państwowych, jak i prywatnych.Opracowanie to powinno być użyteczne i dla osób stawiających pierwsze kroki w pracy biurowej, i dla pracowników posiadających już pewien staż oraz doświadczenie. Tym drugim pomoże we właściwej organizacji i usprawnieniu ich pracy. Przedstawione informacje powinny być też użyteczne dla archiwistów i osób odpowiedzialnych za archiwa i składnice akt. Poruszono również kwestie ważne dla usługodawców, których zajęciem jest między innymi outsourcing archiwalny oraz porządkowanie różnego rodzaju dokumentacji.W publikacji znalazły się podstawowe zagadnienia dotyczące kancelarii współczesnej i archiwum. Uwzględniono w niej nie tylko teorię, uwagę czytelnika starano się zwrócić również na wiele praktycznych aspektów pracy kancelaryjnej i archiwalnej. Prezentowane rozwiązania oparto nie tylko na przepisach prawnych i teorii, lecz również na obserwacjach, poczynionych w wielu jednostkach organizacyjnych. Zastosowanie ich pozwoli na uniknięcie błędów popełnianych w zarządzaniu różnego rodzaju dokumentacją oraz pomoże w racjonalizacji związanych z tym czynności.Książka składa się z siedmiu rozdziałów.
Wydawca: | Societas Vistulana Towarzystwo Naukowe Młodych Historyków |
Autorzy: | Krzysztof Stryjkowski |
ISBN: | 836[zasłonięte]7727 |
SKU: | |
Seria: | |
Ilość Stron: | 388 |
Język: | |
Oprawa: | miękka |
Tom: | |
Kod: | WRYS-0101 |
Wydanie: | 1 |