Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Vademecum kancelaryjno-archiwalne

27-02-2015, 8:00
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 57.20 zł     
Użytkownik plusmediator
numer aukcji: 5036248137
Miejscowość Szczecin
Wyświetleń: 3   
Koniec: 27-02-2015 07:48:48

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Księgarnia plusmediator
ul.Gierczak 32/134
70-821 Szczecin
NIP 504[zasłonięte]0530
Regon 811[zasłonięte]235

gg: 15[zasłonięte]226
telefon:[zasłonięte]91818
[zasłonięte]@gmail.com

1.Payu allegro
2.Meritum Bank ICB S.A.
59 1300 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0007672 [zasłonięte] 684601
3.Pobranie pocztowe


NIE OFERUJEMY MOŻLIWOŚCI ODBIORU OSOBISTEGO! TYLKO WYSYŁKA!!!
WYSYŁAMY TYLKO NA AKTUALNY ADRES PODANY W DANYCH NA ALLEGRO ("DANE DO WYSYŁKI" )
Warunki transakcji:
1. Nie wycofuję ofert
2. Wysyłam przesyłki w czasie określonym na aukcjach.Informuję o tym w dodatkowym liście.
3. Przy zakupie większej ilości niż jeden koszty wysyłki proszę powiększyć o 1 złoty za każdą następną
4. NIE PONOSIMY ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA ZAGUBIONE PRZESYŁKI WYSŁANE
LISTEM EKONOMICZNYM I PRIORYTETOWYM
PRZESYŁKI TE SĄ NIEREJESTROWANE I NIE MA MOŻLIWOŚCI ICH REKLAMACJI !!!
Odpowiednio zorganizowany obieg informacji, praca kancelaryjna oraz właściwie prowadzone archiwa należą do niezwykle ważnych elementów nowoczesnego zarządzania. Ułatwiają one podejmowanie szybkich i, co ważniejsze, opartych na solidnych, racjonalnych podstawach decyzji. Niniejsza publikacja, posiadająca przede wszystkim charakter poradnikowy, traktuje o tych właśnie sprawach i kierowana jest do szerokiego kręgu odbiorców. Należą do nich pracownicy administracji państwowej i samorządowej oraz osoby pracujące w biurach wielu innych instytucji i zakładów pracy, zarówno państwowych, jak i prywatnych.Opracowanie to powinno być użyteczne i dla osób stawiających pierwsze kroki w pracy biurowej, i dla pracowników posiadających już pewien staż oraz doświadczenie. Tym drugim pomoże we właściwej organizacji i usprawnieniu ich pracy. Przedstawione informacje powinny być też użyteczne dla archiwistów i osób odpowiedzialnych za archiwa i składnice akt. Poruszono również kwestie ważne dla usługodawców, których zajęciem jest między innymi outsourcing archiwalny oraz porządkowanie różnego rodzaju dokumentacji.W publikacji znalazły się podstawowe zagadnienia dotyczące kancelarii współczesnej i archiwum. Uwzględniono w niej nie tylko teorię, uwagę czytelnika starano się zwrócić również na wiele praktycznych aspektów pracy kancelaryjnej i archiwalnej. Prezentowane rozwiązania oparto nie tylko na przepisach prawnych i teorii, lecz również na obserwacjach, poczynionych w wielu jednostkach organizacyjnych. Zastosowanie ich pozwoli na uniknięcie błędów popełnianych w zarządzaniu różnego rodzaju dokumentacją oraz pomoże w racjonalizacji związanych z tym czynności.Książka składa się z siedmiu rozdziałów.



Wydawca:Societas Vistulana Towarzystwo Naukowe Młodych Historyków
Autorzy:Krzysztof Stryjkowski
ISBN:836[zasłonięte]7727
SKU:
Seria:
Ilość Stron:388
Język:
Oprawa:miękka
Tom:
Kod:WRYS-0101
Wydanie:1


Zobacz nasze pozostałe aukcje: Panelealle

Komentarze

Strona "o mnie"Wszystkie aukcje

panel aukcji

`