|
Mariva ul. Srebrzyńska 85/15 94-209 Łódź NIP: 727[zasłonięte]257-13 REGON: 100[zasłonięte]794
tel.: (42)[zasłonięte]203 14 fax: (42)[zasłonięte]203 14 e-mail: [zasłonięte]@rivasoft.pl
31[zasłonięte]195
|
|
Pocza-Polska: - pobranie - 17zł - przelew - 11zł
Kurier DPD: - pobranie - 25zł - przelew - 11zł
Odbiór osobisty
|
|
|
Przedmiotem aukcji jest program: V-Ray dla SketchUp Pro
Program pochodzi od polskiego dystrybutora Wersja elektroniczna Do zakupionego towaru wystawiamy fakturę VAT Liczba stanowisk: 1 Okres ważności licencji: Bezterminowa
Opis produktu:
Silnik renderujący opracowany przez firmę ChaosGroup pracujący jako wtyczka do popularnego programu sketchUp pozwala na generowanie wysokiej jakości wizualizaci o niesamowitym stopniu realizmu.
Możliwości:
- NOWE! Znacznie szybszy czas tworzenia scen
- NOWE! Poprawione i usprawnione umieszczanie materiałów na warstwach
- NOWE! Światło posiada możliwość tworzenia profili IES (dla dokładności światła)
- NOWE! Obsługa więcej niż 10 nowych tekstur proceduralnych (dla bardziej realistycznych renderów)
- NOWE! Więcej shaderów (idealne dla metalowych tekstur)
- Wielowątkowe śledzenie promieni (odbić i załamań)
- Wygładzanie odbić i załamań
- Pośrednia iluminacja (global illumination, global lighting). Dla różnych zbliżeń dokonywane są oddzielne obliczenia.
- Strefy cienia (cienie miękkie). Oddzielne emitery dla obiektów typu cube i sphere (kostka i kula)
- Pełne wsparcie dla HDRI (High Dynamic Range Imaging). Zawierający wsparcie dla koordynatów tekstur.
- Wielowątkowy silnik śledzący promienie (raytracing)
- Antyaliasing – wygładzanie krawędzi obiektów (proste dwu poziomowe i adaptacyjne)
- Możliwość ponownego wykorzystywania map typu irradiance (zapisywanie i wczytywanie)
- Próbkowanie inkremencyjne
- Przemieszczenia, odkształcenia
- Edytor materiałów
- Funkcja V-ray słońce i niebo (Sun and Sky)
- V-Ray fizyczna kamera
- Efekt kamery z realistyczną głębią ostrości (Depth-Of-Field).
- Renderowanie rozproszone pozwalające na pracę kilku komputerów nad jednym obiektem.
- Materiały obustronne, tło, odbicia i załamania
- Kaustyki (obwiednie promieni świetlnych)
- Wsparcie animacji
|
|
|
|