Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

V-Ray dla SketchUp Pro - FVAT

02-06-2012, 5:57
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 2 953 zł     
Użytkownik rivasoft-pl
numer aukcji: 2330712601
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 29   
Koniec: 06-06-2012 20:12:41

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Platforma: Tylko dla platformy PC
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Mariva
ul. Srebrzyńska 85/15
94-209 Łódź
NIP: 727[zasłonięte]257-13
REGON: 100[zasłonięte]794

tel.: (42)[zasłonięte]203 14
fax: (42)[zasłonięte]203 14
e-mail: [zasłonięte]@rivasoft.pl

. 31[zasłonięte]195

Pocza-Polska:
- pobranie - 17zł
- przelew - 11zł

Kurier DPD:
- pobranie - 25zł
- przelew - 11zł

Odbiór osobisty


Przedmiotem aukcji jest program: V-Ray dla SketchUp Pro


Program pochodzi od polskiego dystrybutora
Wersja elektroniczna
Do zakupionego towaru wystawiamy fakturę VAT
Liczba stanowisk: 1
Okres ważności licencji: Bezterminowa

Opis produktu:

Silnik renderujący opracowany przez firmę ChaosGroup pracujący jako wtyczka do popularnego programu sketchUp pozwala na generowanie wysokiej jakości wizualizaci o niesamowitym stopniu realizmu.

Możliwości:

  • NOWE! Znacznie szybszy czas tworzenia scen
  • NOWE! Poprawione i usprawnione umieszczanie materiałów na warstwach
  • NOWE! Światło posiada możliwość tworzenia profili IES (dla dokładności światła)
  • NOWE! Obsługa więcej niż 10 nowych tekstur proceduralnych (dla bardziej realistycznych renderów)
  • NOWE! Więcej shaderów (idealne dla metalowych tekstur)
  • Wielowątkowe śledzenie promieni (odbić i załamań)
  • Wygładzanie odbić i załamań
  • Pośrednia iluminacja (global illumination, global lighting). Dla różnych zbliżeń dokonywane są oddzielne obliczenia.
  • Strefy cienia (cienie miękkie). Oddzielne emitery dla obiektów typu cube i sphere (kostka i kula)
  • Pełne wsparcie dla HDRI (High Dynamic Range Imaging). Zawierający wsparcie dla koordynatów tekstur.
  • Wielowątkowy silnik śledzący promienie (raytracing)
  • Antyaliasing – wygładzanie krawędzi obiektów (proste dwu poziomowe i adaptacyjne)
  • Możliwość ponownego wykorzystywania map typu irradiance (zapisywanie i wczytywanie)
  • Próbkowanie inkremencyjne
  • Przemieszczenia, odkształcenia
  • Edytor materiałów
  • Funkcja V-ray słońce i niebo (Sun and Sky)
  • V-Ray fizyczna kamera
  • Efekt kamery z realistyczną głębią ostrości (Depth-Of-Field).
  • Renderowanie rozproszone pozwalające na pracę kilku komputerów nad jednym obiektem.
  • Materiały obustronne, tło, odbicia i załamania
  • Kaustyki (obwiednie promieni świetlnych)
  • Wsparcie animacji