V-Ray dla Maya + klucz sprzętowy DONGLE( USB)
V-Ray dla Maya jest silnikiem renderującym przeznaczonym w szczególności dla branży filmowej i VFX. Obszerna lista funkcji oferowanych przez V-Ray dla Maya obejmuje CarPaint Material, V-Ray Fur & Hair, dyspersję światła, teksturę PText, efekt poruszenia 3D, system oświetlenia Sun & Sky, kamerę rzeczywistą, Environment Fog oraz wiele innych, co sprawia, że jest on dziś najczęściej wybierany przez renomowane studia takie jak Method Studios, Zoic, Prime Focus, Smoke & Mirrors, Lux Visual Effects.
W zestawie klucz sprzętowy USB
CIENIOWANIE
Wsparcie dla efektywnego podziału materiału na warstwy – umożliwia szybkie renderowanie złożonych materiałów z wykorzystaniem narzędzia V-Ray Blend.
Szybki podpowierzchniowy shader rozpraszający światło –narzędzie V-Ray FastSSS2 wykorzystuje pre-pass w celu szybkiego i dokładnego tworzenia efektów podpowierzchniowego rozpraszania światła ze wsparciem zarówno dla pojedynczego, jak i wielokrotnego rozpraszania.
VRayCarPaintMtl – umożliwia tworzenie wspaniałych shaderów lakieru samochodowego z warstwą podkładową, bazową i ochronną.
Wsparcie dla tekstur materiałowych w Maya 2011.5 i Maya 2012 – pozwala na wykorzystanie nowego V-Ray 2.0 w celu tworzenia szerokiej gamy Procedural Shaders dla różnych projektów.
Shader VRayHairMtl jest nowym shaderem sprawiającym, że elementy takie jak włosy czy futro mogą być renderowane z niespotykaną kontrolą, jakością i szybkością.
Wparcie dla rozproszenia w załamaniu światła dla VRayMtl – opcja ta wykorzystuje nowe możliwości dla zależnego o długości fali śledzenia promieni w V-Ray i pozwala na tworzenie zachwycających zbliżeń obiektów załamanych z ostrością, która zadziwi Twoje oko.
Automatyczne wsparcie dla stylów tekstury Mari i Mudbox – V-Ray może automatycznie ładować odpowiednie bitmapy tekstur w zależności od UV renderowanego obiektu.
Tekstury Ptex – z V-Ray 2.0 można przestać martwić się o współrzędne UV i zastosować tekstury Ptex.
OŚWIETLENIE
Oświetlenie oparte na fizyce – pozwala na tworzenie realistycznego oświetlenia wykorzystując oświetlenie oparte na fizyce, w tym oświetlenie IES oraz oświetlenie obszaru wraz z mapowaniem tekstur.
Efektywne oświetlenie ze środowisk HDR – pozwala na tworzenie precyzyjnych rozwiązań IBL z ostrymi cieniami znacznie szybciej niż wynosi normalny czas renderowania.
KAMERA
Zniekształcenie obiektywu poprzez mapy przemieszczeń Nuke – kamera rzeczywista może wykorzystać mapy zniekształceń Nuke do całkowitego dopasowania zniekształcenia prawdziwej kamery.
Wsparcie dla kamery stereo Maya in trybie renderowania seryjnego – pozwala na renderowanie stereoskopowych animacjiprzy pomocy V-Ray 2.0 oraz trybu renderowania seryjnego Maya.
Opcja wyłączania efektu poruszenia – V-Ray 2.0 daje zupełną kontrolę nad włączaniem lub wyłączaniem efektu rozmycia (motion blur) wraz z ruchem kamery.
Efektywność migawki dla efektu poruszenia – umożliwia renderowanie efektu poruszenia w sposób bardziej realistyczny z wykorzystaniem manualnej kontroli efektywności migawki aparatu.
RENDER OUTPUT
Obsługa dodatkowych elementów renderingu – pozwala użytkownikowi na pełną kontrolę w zarządzaniu elementami renderingu.
Element VrayLightSelect Render – pozwala na efektywne zarządzanie oświetleniem oraz wyodrębnienie udziału poszczególnych wiązek światła w scenie lub złożenie ich z powrotem, a następnie zmianę intensywności światła w dowolnym programie do kompozycji.
Nieograniczona rozdzielczość pliku wyjściowego przy renderowaniu rozproszonym – nowy element VRayDRBucket pozwala określić, który render slave jest odpowiedzialny za renderowanie danej paczki końcowej sceny.
EFEKTY
Głębia ostrości i efekty bokeh – umożliwia szybkie tworzenie opartych na fizyce efektów głębi ostrości, wykorzystując kamery rzeczywiste.
Precyzyjny efekt poruszenia – efektywne, dokładne, oparte na fizyce oraz prawdziwe efekty rozmycia obrazu 3D z wykorzystaniem kamer rzeczywistych.
OPTYMALIZACJE
Interaktywne renderowanie na CPU i GPU – V-Ray RT jest w pełni funkcjonalnym mechanizmem renderującym, łączącym wyniki działania silnika renderującego. Z akceleracją GPU, możesz liczyć na znacznie szybszy interaktywny proces renderowania.
Geometria ładowana z dysku na żądanie – wykorzystanie V-Ray Proxy do renderowania milionów wieloboków na maksymalnej wydajności pamięci, poprzez przechowywanie geometrii na dysku twardym.
Displacement mapping – umożliwia precyzyjną kontrolę przemieszczenia w każdym obiekcie bazowym z wykorzystaniem V-Ray Displacement Modifier
Szybszy rendering dynamicznej geometrii – nowe wewnętrzne optymalizacje umożliwiają jeszcze szybszy wielordzeniowy rendering dynamicznej geometrii, takiej jak przemieszczenia, obiekty proxy, obrazy przedstawiające futro czy włosy.
Szybszy rendering Subdivision Surfaces, VRayFur i Maya Hair – nowy ulepszony V-Ray 2.0 może znacznie szybciej renderować Subdivision Surfaces, VRayFur oraz Maya Hair.
NARZĘDZIA
Narzędzie ply2vrmesh mogące przetwarzać pliki RealFlow .bin w pliki .vrmesh – z nową wersją narzędzia ply2mesh V-Ray 2.0, użytkownicy mogą renderować bardzo duże symulacje RealFlow jako obiekty VRayProxy ze znacząco lepszą wydajnością pamięci.
Przeglądarka rozszerzonych map natężenia światła – narzędzie pozwala na stopniowe scalanie plików map natężenia światła w celu uniknięcia zbędnych informacji; podgląd plików light cache; ręczne usuwanie niepotrzebnych próbek oraz korzystanie z list wyświetlania OpenGL dla większej interaktywności.