V-Ray dla Maya + klucz sprzętowy DONGLE( USB)
V-Ray dla Mayajest silnikiem renderującym przeznaczonym w szczególności dla branży filmowej i VFX. Obszerna lista funkcji oferowanych przez V-Ray dla Maya obejmuje CarPaint Material, V-Ray Fur & Hair, dyspersję światła, teksturę PText, efekt poruszenia 3D, system oświetlenia Sun & Sky, kamerę rzeczywistą, Environment Fog oraz wiele innych, co sprawia, że jest on dziś najczęściej wybierany przez renomowane studia takie jak Method Studios, Zoic, Prime Focus, Smoke & Mirrors, Lux Visual Effects.
W zestawie klucz sprzętowy USB
CIENIOWANIE
Wsparcie dla efektywnego podziału materiału na warstwy – umożliwia szybkie renderowanie złożonych materiałów z wykorzystaniem narzędzia V-Ray Blend.
Szybki podpowierzchniowy shader rozpraszający światło–narzędzie V-Ray FastSSS2 wykorzystuje pre-pass w celu szybkiego i dokładnego tworzenia efektów podpowierzchniowego rozpraszania światła ze wsparciem zarówno dla pojedynczego, jak i wielokrotnego rozpraszania.
VRayCarPaintMtl– umożliwia tworzenie wspaniałych shaderów lakieru samochodowego z warstwą podkładową, bazową i ochronną.
Wsparcie dla tekstur materiałowych w Maya 2011.5 i Maya 2012– pozwala na wykorzystanie nowego V-Ray 2.0 w celu tworzenia szerokiej gamy Procedural Shaders dla różnych projektów.
Shader VRayHairMtljest nowym shaderem sprawiającym, że elementy takie jak włosy czy futro mogą być renderowane z niespotykaną kontrolą, jakością i szybkością.
Wparcie dla rozproszenia w załamaniu światła dla VRayMtl– opcja ta wykorzystuje nowe możliwości dla zależnego o długości fali śledzenia promieni w V-Ray i pozwala na tworzenie zachwycających zbliżeń obiektów załamanych z ostrością, która zadziwi Twoje oko.
Automatyczne wsparcie dla stylów tekstury Mari i Mudbox– V-Ray może automatycznie ładować odpowiednie bitmapy tekstur w zależności od UV renderowanego obiektu.
Tekstury Ptex– z V-Ray 2.0 można przestać martwić się o współrzędne UV i zastosować tekstury Ptex.
OŚWIETLENIE
Oświetlenie oparte na fizyce– pozwala na tworzenie realistycznego oświetlenia wykorzystując oświetlenie oparte na fizyce, w tym oświetlenie IES oraz oświetlenie obszaru wraz z mapowaniem tekstur.
Efektywne oświetlenie ze środowisk HDR– pozwala na tworzenie precyzyjnych rozwiązań IBL z ostrymi cieniami znacznie szybciej niż wynosi normalny czas renderowania.
KAMERA
Zniekształcenie obiektywu poprzez mapy przemieszczeń Nuke– kamera rzeczywista może wykorzystać mapy zniekształceń Nuke do całkowitego dopasowania zniekształcenia prawdziwej kamery.
Wsparcie dla kamery stereo Maya in trybie renderowania seryjnego– pozwala na renderowanie stereoskopowych animacjiprzy pomocy V-Ray 2.0 oraz trybu renderowania seryjnego Maya.
Opcja wyłączania efektu poruszenia– V-Ray 2.0 daje zupełną kontrolę nad włączaniem lub wyłączaniem efektu rozmycia (motion blur) wraz z ruchem kamery.
Efektywność migawki dla efektu poruszenia– umożliwia renderowanie efektu poruszenia w sposób bardziej realistyczny z wykorzystaniem manualnej kontroli efektywności migawki aparatu.
RENDER OUTPUT
Obsługa dodatkowych elementów renderingu– pozwala użytkownikowi na pełną kontrolę w zarządzaniu elementami renderingu.
Element VrayLightSelect Render– pozwala na efektywne zarządzanie oświetleniem oraz wyodrębnienie udziału poszczególnych wiązek światła w scenie lub złożenie ich z powrotem, a następnie zmianę intensywności światła w dowolnym programie do kompozycji.
Nieograniczona rozdzielczość pliku wyjściowego przy renderowaniu rozproszonym – nowy element VRayDRBucket pozwala określić, który render slave jest odpowiedzialny za renderowanie danej paczki końcowej sceny.
EFEKTY
Głębia ostrości i efekty bokeh– umożliwia szybkie tworzenie opartych na fizyce efektów głębi ostrości, wykorzystując kamery rzeczywiste.
Precyzyjny efekt poruszenia– efektywne, dokładne, oparte na fizyce oraz prawdziwe efekty rozmycia obrazu 3D z wykorzystaniem kamer rzeczywistych.
OPTYMALIZACJE
Interaktywne renderowanie na CPU i GPU– V-Ray RT jest w pełni funkcjonalnym mechanizmem renderującym, łączącym wyniki działania silnika renderującego. Z akceleracją GPU, możesz liczyć na znacznie szybszy interaktywny proces renderowania.
Geometria ładowana z dysku na żądanie– wykorzystanie V-Ray Proxy do renderowania milionów wieloboków na maksymalnej wydajności pamięci, poprzez przechowywanie geometrii na dysku twardym.
Displacement mapping– umożliwia precyzyjną kontrolę przemieszczenia w każdym obiekcie bazowym z wykorzystaniem V-Ray Displacement Modifier
Szybszy rendering dynamicznej geometrii– nowe wewnętrzne optymalizacje umożliwiają jeszcze szybszy wielordzeniowy rendering dynamicznej geometrii, takiej jak przemieszczenia, obiekty proxy, obrazy przedstawiające futro czy włosy.
Szybszy rendering Subdivision Surfaces, VRayFur i Maya Hair– nowy ulepszony V-Ray 2.0 może znacznie szybciej renderować Subdivision Surfaces, VRayFur oraz Maya Hair.
NARZĘDZIA
Narzędzie ply2vrmesh mogące przetwarzać pliki RealFlow .bin w pliki .vrmesh – z nową wersją narzędzia ply2mesh V-Ray 2.0, użytkownicy mogą renderować bardzo duże symulacje RealFlow jako obiekty VRayProxy ze znacząco lepszą wydajnością pamięci.
Przeglądarka rozszerzonych map natężenia światła– narzędzie pozwala na stopniowe scalanie plików map natężenia światła w celu uniknięcia zbędnych informacji; podgląd plików light cache; ręczne usuwanie niepotrzebnych próbek oraz korzystanie z list wyświetlania OpenGL dla większej interaktywności.