Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

V-Ray 2.0 dla 3ds Max

02-06-2012, 5:38
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 5 199 zł     
Użytkownik jacek_17
numer aukcji: 2283740245
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 106   
Koniec: 17-05-2012 11:26:10

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Platforma: Tylko dla platformy PC
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha



Sprzedaż oprogramowania


- [zasłonięte]@viasoft.pl

- 607-[zasłonięte]-759

- 301474

86 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 404376

elektroniczna

Silnik renderujący V-Ray stworzony przez Bułgarską firmę ChaosGroup pracujący jako wtyczka do programu Autodesk 3ds Max pozwala na generowanie najwyższej jakości wizualizacji o niesamowitym stopniu realizmu . Program oferuje użytkownikom szereg funkcji, które można oczekiwać od wysokiej jakości rendera. Dzięki szybkiemu wielowątkowemu silnikowi, w pełni wykorzystuje wszystkie procesory obsługiwane przez Twój komputer.

Możliwości:

  • Wielowątkowy silnik śledzący promienie (raytracing)
  • Wielowątkowe śledzenie odbić i załamań promieni
  • Wygładzanie odbić i załamań
  • Półprzezroczystość z możliwością ustawiania mgły – do tworzenia wosku, marmuru lub efektu przyciemnianego szkła
  • Strefy cienia (cienie miękkie). Oddzielne emitery dla obiektów typu cube i sphere (kostka i kula)
  • Pośrednia iluminacja (global illumination, global lighting). Dla różnych zbliżeń dokonywane są oddzielne obliczenia.
  • Motion Blur. W tym stochastyczne pobieranie próbek.
  • Efekt kamery z realistyczną głębią ostrości (Depth-Of-Field).
  • Antyaliasing – wygładzanie krawędzi obiektów (proste dwu poziomowe i adaptacyjne)
  • Kaustyki (obwiednie promieni świetlnych)
  • Antyaliasing oparty na G-Buffer (RGBA, materiał, Z-Buffer)
  • Możliwość ponownego wykorzystywania map typu irradiance (zapisywanie i wczytywanie)
  • Motion Blur z analitycznym próbkowaniem.
  • Pełne wsparcie dla HDRI (High Dynamic Range Imaging). Zawierający wsparcie dla współrzędnych tekstur oraz obsługujący mapy sześcienne i kątowe.
  • Wbudowane materiały do szybszych obliczeń.
  • Renderowanie rozproszone pozwalające na pracę kilku komputerów nad jednym obiektem.
  • Różne typy kamer: fish-eye, sferyczna, cylindryczna i sześcienna