Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

V-Ray 1.5 dla Softimage ENG WIN - licencja

26-11-2014, 13:20
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 4 460 zł     
Użytkownik jacek_17
numer aukcji: 4741549866
Miejscowość Lódź
Wyświetleń: 9   
Koniec: 26-11-2014, 12:57

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Platforma: Tylko dla platformy PC

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Sprzedaż oprogramowania


- [zasłonięte]@viasoft.pl

 - 607-[zasłonięte]-759

 - -0 42 [zasłonięte] 19

- 301474

 - Po licytacji programu, proszę przesłać na adres e-mail dokładne dane osoby / firmy na którą będzie zarejestrowana licencja.

- Czas realizacji zamówienia około 2-4 dni, w przypadku dłuższego czasu , klient zostanie o tym poinformowany.

86 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 404376

 

Wysyłka - 0 zł

V-Ray dla Autodesk Softimagejest zaawansowanym rozwiązaniem z zakresu renderingu dla VPX oraz branży animacji. Stworzony został na głównej platformie V-Ray i w związku z tym charakteryzuje się znaczną prędkością renderowania oraz najwyższą jakością i stabilnością.V-Ray dla Softimageobejmuje obsługę ICE, efektywne oświetlenie globalne (Global Illumination), uniwersalne shadery i wiele innych.


W zestawie klucz sprzętowy USB
 
SILNIK RENDERUJĄCY

Efektywny wielowątkowy silnik– V-Ray jest zoptymalizowanym, wielordzeniowym rozwiązaniem śledzącym promienie, renderującym złożoną geometrię, cieniowanie, oświetlenie oraz efekty optyczne z niespotykaną szybkością i jakością.

GEOMETRIA

Obsługa ICE– pozwala na renderowanie drobnych elementów, smug, włosów i geometrii tworzonych przy użyciu nagradzanego systemu Softimage ICE.

Obiekty Proxy– Obiekty Proxy V-Ray są niezbędnym narzędziem do zarządzania pamięcią sceny i efektywnego renderowania dużych ilości geometrii. Obiekty Proxy V-Ray są dynamicznie załadowywane i wyładowywane w czasie renderowania, oszczędzając istotne zasoby RAM. V-Ray Proxy obsługuje ustawienia ICE oraz właściwości kinematyczne.

Dynamiczna geometria– V-Ray jest w pełni zoptymalizowany do renderowania geometrii dynamicznej, takiej jak przemieszczenia, obiekty proxy, obrazy przedstawiające futro czy włosy.

Parametry animowane– V-Ray dla Softimage obsługuje wszystkie rodzaje animacji i deformacji geometrii w oparciu o parametry animowane i klatki kluczowe, Animation Mixer oraz symulacje oparte na ICE.

Stopniowe eksportowanie– kiedy model ma charakter mozaikowy, V-Ray dla Softimage stopniowo buforuje rezultaty, znacząco skracając czas eksportu.

MATERIAŁY I CIENIOWANIE

Materiały oparte na fizyce– umożliwia tworzenie materiałów bazujących na fizycznych właściwościach, wykorzystując uniwersalne shadery V-Ray.

Materiały warstwowe– V-Ray Blend Materials szybko renderuje złożone materiały, także przy pomocy wbudowanych tekstur warstwowych Softimage dla dodatkowej elastyczności.

Ptex– Ptex wspaniale upraszcza proces teksturowania poprzez efektywne przechowywanie tekstur oraz brak konieczności przypisywania UV.

Weightmaps– pozwala na zastosowanie transformacji per-vertex w stosunku do właściwości geometrii i koloru.

Włosy i futro– pozwala na renderowanie  obiektów przedstawiających włosy i futro z niespotykaną kontrolą, jakością i szybkością, wykorzystując shader VRayHairMtl.

Car Paint Material– VRayCarPaintMtl oferuje podstawowe farby i lakiery samochodowe w ramach jednego, zoptymalizowanego shadera. Funkcja ta upraszcza tworzenie złożonych, wielowarstwowych farb samochodowych.

Shader kreskówkowy (Toon Shader)– pozwala na tworzenie prostych szkiców i rysunków.

Rozproszenie światła– pozwala na dodanie realizmu do sceny, wykorzystując rozproszenie światła w celu śledzenia i załamywania fali świetlnej w oparciu o długość tej fali.

ŚWIATŁA I OŚWIETLENIE

Oświetlenie oparte na fizyce– pozwala na tworzenie realistycznego oświetlenia wykorzystując oświetlenie oparte na fizyce, w tym oświetlenie IES i oświetlenie obszaru.

Słońce i niebo w V-Ray– V-Ray Sun and Sky System umożliwia symulowanie warunków prawdziwego oświetlenia atmosferycznego.

Oświetlenie wewnętrzne– pozwala na tworzenie prostego, wolnego od artefaktów oświetlenia wewnętrznego.

KAMERY I OPTYKA

Efekt poruszenia– renderowanie efektu poruszenia 3D, z wykorzystaniem kamery rzeczywistej. Dodatkowe ustawienia zapewniają kontrolę nad efektem rozmycia obrazu i wydajnością migawki.

Głębia ostrości i efekty bokeh– szybkie tworzenie opartych na fizyce efektów głębi ostrości, z wykorzystaniem kamer rzeczywistych.

Zniekształcenie obiektywu z wykorzystaniem Nuke Displacement Maps– pozwala na importowanie map przemieszczeń z Nuke, by dopasować zniekształcenie obiektywu.

RENDER OUTPUT

Elementy renderingu– szeroka lista elementów renderingu pozwala na pełną kontrolę kompozycji.

SCENE OUTPUT

Support for .vrscene Output– przy wykorzystaniu macierzystych plików formatu .vrscne, sceny mogą być opisane do końcowego przetwarzania oraz w prosty sposób rozprowadzane w środowisku Render Farm.

Import właściwości materiału– podstawowe właściwości materiału, tworzone w 3D Max lub Maya mogą być importowane do V-Ray dla Softimage.