1. LICYTACJA TOWARU:
Po wylicytowaniu przez Państwa towaru/towarów prosimy o wysłanie do nas mail'a z wybranym przez Państwa sposobem odbioru przedmiotów: (wysyłka za pobraniem, wysyłka po dokonaniu przelewu lub odbiór osobisty w naszym magazynie).
2. KOSZTY WYSYŁKI:
Kupione na naszych aukcjach przedmioty wysyłamy kurierem DHL lub POCZTĄ POLSKĄ. KupujĄc u nas większą ilość produktów za przesyłkę płacą Państwo tylko 1 raz. Wszystko wysyłamy w jednej paczce. Ilość produktów nie wpływa na zmianę kosztów wysyłki:
12 zł (przelew) - przesyłka EKONOMICZNA pocztą polską bezpośrednio po wpłacie pieniędzy na nasze konto
14 zł (przelew) - przesyłka PRIORYTETOWA pocztą polską bezpośrednio po wpłacie pieniędzy na nasze konto
18 zł (przelew) - przesyłka kurierem DHL bezpośrednio po wpłacie pieniędzy na nasze konto
17 zł (pobranie) - przesyłka EKONOMICZNA pocztą polską bezpośrednio po potwierdzeniu mailem przesyłki pobraniowej
19 zł (pobranie) - przesyłka PRIORYTETOWA pocztą polską bezpośrednio po potwierdzeniu mailem przesyłki pobraniowej
25 zł (pobranie) - przesyłka kurierem DHL bezpo¶rednio po potwierdzeniu mailem przesyłki pobraniowej
0 zł - odbiór osobisty w naszym magazynie
3. WYSYŁKA TOWARU:
Zamówiony towar wysyłamy codziennie od poniedziałku do piątku za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL lub POCZTY POLSKIEJ. Za ewentualne opóźnienia wynikające z transportu przesyłek nie ponosimy odpowiedzialności. Wszystkie produkty szklane (lampy, szyby) wysyłamy na warunkach szczególnych, czyli z dopiskiem „szkło”. Prosimy nie przesyłać skanów potwierdzenia wykonania przelewu, ponieważ i tak czekamy do momentu zaksięgowania pieniędzy przez bank na naszym koncie (z reguły do 24h w dni robocze przelew jest na naszym koncie).
4. GWARANCJE I REKLAMACJE:
Każdy klient ma prawo do zwrotu towaru do 10 dni od momentu otrzymania przesyłki. Po tym terminie nie będą uznawane żadne reklamacje! Warunkiem uwzględnienia reklamacji jest paragon, lub faktura które dołączamy do każdego zakupionego towaru.
Reklamacje dotyczące podzespołów / elementów elektronicznych będą rozpatrywane wyłącznie pod warunkiem przedstawienia odpowiedniego zaświadczenia, że towar montował odpowiedni zakład / serwis do tego uprawniony.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie na podstawie pisemnego protokołu uszkodzenia/rozbieżności zawartości przesyłki, sporządzonego w chwili odbioru przesyłki, w obecno¶ci kuriera i za jego potwierdzeniem. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki należy odmówić jej przyjęcia oraz spisać odpowiedni protokół uszkodzenia. Brak takiego protokołu świadczy o tym, że klient odbiera pełnowartościowy towar i zgodny z zamówieniem!
Przesyłki które do nie dotarły do Państwa w ciągu 14 dni roboczych, możemy reklamować dopiero po upływie 14 dni od daty nadania przesyłki. Proces reklamacyjny trwa około 30 dni roboczych.
W przypadku reklamacji, do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie odstąpienia od umowy, swoje dane personalne. Należy również podać nr konta bankowego, na który należy zwrócić należną opłatę za towar. Pieniądze zwracamy tylko i wyłącznie na konto bankowe. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia odstąpienia od umowy przez konsumenta, sprzedawca zwraca pieni±dze w ciągu 7 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej wraz z pisemnym odstąpieniem od umowy.
Nie odbieramy zwrotów wysłanych za pobraniem - wyłącznie listem poleconym lub zwykłą paczką.
5. KOMENTARZE:
Komentarze w portalu Allegro stanowią dla nas cenną informację i motywują do zapewnienia jak najwyższej jakości oferowanych produktów w związku z tym czekamy na wystawienie przez Państwa komentarza do transakcji. Jako sprzedający komentarz wystawiamy zawsze jako drudzy (w ciągu 72 h), jako kupujący komentarze wystawiamy zawsze jako pierwsi. Prosimy o wystawianie nam komentarzy do każdej transakcji. Jest to dla nas informacja, że towar dotarł do Państwa kompletny i bez problemów.