Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

UZUPEŁNIENIE DO KWALIFIKACJI WSTĘPNEJ - OKRESOWE

12-07-2015, 7:37
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 37 zł     
Użytkownik Ksiazki_Bielsko
numer aukcji: 5444310309
Miejscowość Bielsko-Biała
Wyświetleń: 3   
Koniec: 12-07-2015 07:44:42

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

UZUPEŁNIENIE DO KWALIFIKACJI WSTĘPNEJ

SZKOLENIE OKRESOWE

bloki C1, C, C1+E, C+E, D1, D, D1+E, D+E


MATERIAŁ UZUPEŁNIONY O E-LEARNING

SEBASTIAN PALUCH

INFORMACJE:




Wydawnictwo - WLIWONA
Rok - 2011
Stron - 268
Oprawa - LAKIEROWANA
Format - B5

STAN - NOWA




* Przepisy regulujące transport drogowy
* Czas pracy kierowców
* Zasady rejestracji czasu pracy kierowców
* Uświadamianie kierowcom zagrożenia wypadkami na drodze i w pracy
* Mocowanie ładunków
* Poznanie przepisów regulujących przewóz pasażerów
* Bezpieczeństwo w przewozie osób

ZASADY:

Dane do przelewu:



* wszelkie pytania proszę kierować PRZED podjęciem decyzji o kupnie

* NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM KUPUJĄCYM O WĄTPLIWEJ REPUTACJI ALLEGRO

* wysyłka odbywa się w ciągu MAX. 2 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie

* wszystkie książki wysyłamy w kopertach ochronnych (istnieje możliwość odbioru osobistego po wcześniejszym umówieniu się


Więcej informacji na stronieO MNIE

REAL FOTO- wszystkie fotografie przedstawiają rzeczywisty stan książek

WYSTAWIAMY
FAKTURY VAT


Opis:
1. Przepisy regulujące transport drogoiuy 9

1.1 Zakres przepisów transportowych 9
1.2 Cel stosowania przepisów regulujących transport 10
1.3 Definicje ustawowe 12
1.4 Kto może zostać przewoźnikiem 15
1.5 Udzielenie licencji 19
1.6 Zezwolenia międzynarodowe 26
1.7 Przewóz na potrzeby własne 32
1.8 Przepisy krajowe i międzynarodowe 33

1.9 Najważniejsze umowy i konwencje międzynarodowe 34
1.9.1 Konwencja CM R 34
1.9.2 Umowa AETR 35
1.9.3 Umowa ADR 35
1.9.4 Konwencja ATP 35
1.9.5 Konwencja bazylejska 35
1.9.6 Konwencja TIR 36

1.10 Przepisy unii europejskiej 36

1.11 Jakie dokumenty w trakcie kontroli? 37
1.11.1 Podstawowe dokumenty kierowcy 37
1.11.2 Wypis z licencji 38
1.11.3 Wypis z zaświadczenia na przewóz niezarobkowy 39
1.11.4 Opłaty drogowe 39
1.11.5 Karta do tachografu cyfrowego 45
1.11.6 Dokumenty związane z czasem pracy kierowcy 45
1.11.7 Zezwolenia międzynarodowe 46
1.11.8 Dokumenty przewozowe 46
1.11.9 Dokumenty związane z przewozem towarów niebezpiecznych 47
1.11.10 Świadectwo ATP 48

1.12 Warunki techniczne 49
1.13 Ustalenie i oznakowanie nienormaty wności pojazdu 50
1.14 Źródła danych na temat dozwolonych gabarytów 52
1.15 Naciski osi - kontrola gabarytów 53

2. Czas pracy kieroiucóiu 59

2.1 Wiadomości podstawowe 59
2.2 Przepisy prawa 63
2.3 Wyłączenia ze stosowania przepisów rozporządzenia 561/2006 66

2.4 Zasady stosowania przepisów rozporządzenia 561/2006 68
2.4.1 Dzienny czas jazdy 68
2.4.2 Ty godnioujy okres akty inności 70
2.4.3 Zmiana robocza czy doba? 71
2.4.4 Inne rodzaje akty inności 73
2.4.5 Praca w załodze 74
2.4.6 Tygodnioujy czas jazdy i pracy 76
2.4.7 Dwutygodniowy czas jazdy 77
2.4.8 Przerwy LU jeździe ciągłej 79
2.4.9 Odpoczynki dzienne 82
2.4.10 Odpoczynki tygodniowe 85
2.4.11 Wyjątek w zakresie odpoczynku tygodniowego 86
2.4.12 Wyjątki w zakresie przerywania odpoczynków dziennych 87
2.4.13 Wyjątki w zakresie stosowania norm aktywności 89
2.4.14 Planowanie przewozu 91

3. Zasady rejestracji czasu pracy kieroiucóu) 93

3.1 Tachografy analogowe 93
3.1.1 Zasady stosowania tachografów 93
3.1.2 Rozpoczęcie pracy 96
3.1.3 Eksploatacja tachografu analogowego 97
3.1.4 Załoga dwuosobowa 99
3.1.5 Kontrola okresowa 99
3.1.6 Rejestracja danych 100
3.1.7 Wykresówka 101
3.1.8 Dokumentacja związana z czasem pracy kierowców 107
3.1.9 Zmiana pojazdu w ciągu dnia pracy 109
3.1.10 Fałszowanie zapisu 109
3.1.11 Do czego można wykorzystać jeszcze zapis tachografu? 110

3.2 Tachografy cyfrowe 113
3.2.1 Informacje ogólne 113
3.2.2 Karta do tachografu 114
3.2.3 Typy tachografów cyfrowych 117
3.2.4 Eksploatacja tachografu 117
3.2.5 Blokowanie tachografu 119
3.2.6 Główne obowiązki kierowców i pracodawców 119
3.2.7 Kontrole okresowe 120
3.2.8 Rozpoczęcie użytkowania „ 121
3.2.9 Logowanie do tachografu 122
3.2.10 Wylogowanie z tachografu 123
3.2.11 Podróżowanie w załodze 123
3.2.12 Wyjmowanie karty 124
3.2.13 Papier do drukarki - wydruki 125
3.2.14 UTC - uniwersalny czas skoordynowany 125
3.2.15 Tryby specjalne 125
3.2.16 Wydruki - analiza 126
3.2.16.1 Informacje ogólne 126
3.2.16.2 Analizy tuydruku 127
3.2.16.3 Piktogramy 127
3.2.16.4 Manipulacje LU zapisie aktywności 128

4. Uświadamianie kierowcom zagrożenia wypadkami na drodze i w pracy 131

4.1 Podstaujouje definicje 131
4.2 Rys historyczny 131
4.3 Prędkość samochodu a liczba ujypadkóuj 132
4.4 Obraz bezpieczeństwa ruchu drogowego LU polsce UJ świetle danych statystycznych 136
4.5 Rodzaje bezpieczeństwa 141
4.6 Program GAM BIT 143
4.7 Przepisy homologacyjne dotyczące bezpieczeństwa pojazdów 146
4.8 Procedury homologacyjne 146
4.9 Kierowca jako przyczyna większości wypadków 147
4.10 Ogólna psychologia kierowcy 148
4.11 Osobowość kierowcy 152
4.12 Cechy fizjologiczne 155
4.13 Czujność i senność kierowcy 158
4.14 Wpływ alkoholu i leków 158

4.15 Działanie narkotyków 160
4.15.1 Substancje działające opóźniająco na ośrodkowy układ nerwowy 160
4.15.2 Środki o oddziaływaniu na ośrodkowy układ nerwowy 160
4.15.3 Środki wziewne 161

4.16 Obrażenia w wypadkach drogowych 161
4.17 Stateczność pojazdu 162
4.18 Elektroniczne urządzenia wspomagające prace kierowcy 162
4.19 Układy przeciwpoślizgowe ASR 163
4.20 Układ stabilizacji ESP 163
4.21 Najnowocześniejsze systemy wspomagania pracy kierowcy 164
4.22 Urządzenia bezpieczeństwa biernego w pojazdach 164
4.23 Poduszki powietrzne „ 165
4.24 Pasy bezpieczeństwa 165
4.25 Fotele samochodowe 165
4.26 Warunki atmosferyczne 166

5. Mocowanie ładunków 169

5.1 Ogólne zasady bezpieczeństwa 169
5.2 Odpowiedzialność za nieprawidłowe mocowanie 177
5.3 Zadania poszczególnych uczestników przewozu 177

5.4 Warunki techniczne pojazdów 186
5.4.1 Podstawowe maksymalne wartości gabarytów pojazdów 187
5.4.2 Dopuszczalne masy całkowite 187
5.4.3 Dopuszczalne naciski osi 187

5.5 Ustalanie i oznakowanie nienormaty wności pojazdu 187
5.6 Źródła danych odnośnie gabarytów pojazdu 188

5.7 Właściwe zaplanowanie procedury przewozowej 188
5.7.1 Elementy konstrukcyjne pojazdu 189
5.7.2 Zasady obciążania podłogi ładowni 190

5.8 Podstawowe systemy zabezpieczania ładunku 190
5.9 Planowanie rozmieszczenia ładunku 191
5.10 Rozkład obciążenia względem ładowni 193
5.11 Plan rozkładu ładunku w praktyce 194
5.12 Wpływ zmian konstrukcyjnychna obciążenie pojazdu 197
5.13 Środek ciężkości 198

5.14 Fizyka - istotne wielkości w aspekcie mocowania ładunków 199
5.14.1 Siła ciężkości G 200
5.14.2 Siła bezwładności F 200
5.14.3 Siła tarcia 200
5.14.4 Siła odśrodkowa Fz 201
5.14.5 Rodzaje elementów zabezpieczeń siłowych 202

5.14.5.1 Pasy mocujące 202
5.14.5.2 -Łańcuchy 204
5.14.5.3 Liny stalowe 205

6. Poznanie pizepisoiu regulujących przeiuóz pasażeróu) 207

6.1 Informacje podstawowe 207

6.2 Krajowe przepisy regulujące transport pasażerski 207
6.2.1 Definicje ustawowe 207

6.3 Zasady podejmowania i realizacji regularnych przewozów pasażerskich 212
6.3.1 Rodzaje przewozów pasażerskich 212
6.3.2 Krajowe przewozy regularne 213

6.4 Przewozy regularne na podstawie ustawy o publicznym transporcie zbiorowym 215
6.5 Dopłaty do biletów ulgi pasażerskie 219
6.6 Zasady realizacji przewozów regularnych na zasadach określonych w ustawie o transporcie drogowym (stary system) 219
6.7 Uzyskiwanie uprawnień do wykonywania przewozów regularnych 221
6.8 Odmowa udzielenia zezwolenia na przewozy regularne 225
6.9 Przeujozy ujahadłouje i okazjonalne 227
6.10 Przewozy kabotażouje 230
6.11 Wysokość kar pieniężnych z tytułu naruszeń przepisóuj ziuiązanych z przeujozem osób 231
6.12 Techniczne aspekty przeujozu osób 232
6.13 Ograniczniki prędkości 233
6.14 Specjalne iuy korzy stanie autobusu 233
6.15 Gabaryty pojazdów 234
6.16 Autobus szkolny 237
6.17 Dodatkowe warunki techniczne dla zwiększonej prędkości autobusu 238
6.18 Odpowiedzialność cywilna 239
6.19 Rodzaje uprawnień 241
6.20 Jakie dokumenty w trakcie kontroli? 242
6.21 Kontrola przewozu drogowego 242
6.22 Znaki drogowe dla kierujących autobusami 243

7. Bezpieczeństwo w pizeiuozie osób 247

7.1 Aspekty techniczne 247
7.2 Dyrektywa 2001/85/EU 248
7.3 Gabaryty pojazdów 250
7.4 Miernik działalności przewozowej 251
7.5 Rola organizatorów 251
7.6 Polskie regulacje prawne 251
7.7 Zachowanie się pojazdu na drodze 252
7.8 Siły działające w trakcie przewozu 252

7.9 Homologacyjne wymogi wytrzymałościowe 254
7.9.1 Własności homologacyjne 254
7.9.2 Budowa autobusu 255
7.9.3 Ryzyko przeciążenia 257
7.9.4 Zabezpieczenie bagażu 259

7.10 Wpływ obciążenia hamowanie 260
7.10.1 Obciążenie a hamowanie 260

7.11 Skutki podróżowania przeładowanym pojazdem 261

7.12 Przyczyny i skutki przewożenia zbytdużej ilości pasażerów 262
7.12.1 Skutki przeciążenia pojazdu 262

7.13 Właściwe planowanie przewozu 263
7.14 Działania prewencyjne 264
7.15 Stabilność pojazdu 265
7.16 Przestępstwa przeciwko bezpieczeństwu w ruchu drogowym.Zasady odpowiedzialności z tytułu zdarzeń drogowych 265
7.17 Przeładowanie pojazdu a odszkodowanie z zakładu ubezpieczeń ... 267
7.18 Stateczność pojazdu 268




PRZED PODJĘCIEM DECYZJI PROSZĘ O ZAPOZNANIE SIĘ ZE STRONĄ ,,O MNIE"


ZAPRASZAM NA INNE NASZE AUKCJE

POZDRAWIAM