Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Uzdrowiska i ich znaczenie w gospodarce turystyczn

28-02-2012, 15:35
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 12.50 zł      Aktualna cena: 12.50 zł     
Użytkownik mirom
numer aukcji: 2030758481
Miejscowość Wrocław
Kupiono sztuk: 4    Licytowało: 4    Wyświetleń: 43   
Koniec: 31-01-2012 12:20:33

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witamy na aukcji kolejnej pozycji z naszej księgarni

 

O Nas

Sprzedażą przez internet zajmujemy się od roku 2000. Stawiamy na rzetelną, błyskawiczną i perfekcyjną realizację zamówień, a o wysokiej jakości obsługi Klienta, świadczą nasze komentarze oraz posiadany status:

SuperSprzedawca

Jest to gwarancja Bezpiecznych, Łatwych i Przyjemnych Zakupów.

Wysyłka
  1. Zamówiony towar wysyłamy Pocztą Polską jako list polecony lub paczka w terminie od 1 do 3 dni (dni robocze), czas ten liczony jest od momentu:
    • dokonania zakupu i wyboru formy zapłaty (Płatność przy odbiorze/pobranie)
    • zaksięgowania na naszym koncie wpłaty za zakupiony towar (Płatność z góry/przelew)
    Koszty wysyłki podawane są w opisie każdej aukcji i dotyczą danej książki (zależnie od wagi).
  2. Opakowanie stanowi koperta bezpieczna lub karton i opieczętowane jest nalepką "sportowo-medyczna". Uszkodzenie lub brak takiej świadczy o naruszeniu przesyłki.
  3. Jeśli po 7 dniach roboczych nie dotarła do Państwa przesyłka prosimy o informację o tym. Podamy nr listu wysyłkowego, z którym należy sprawdzić na swojej poczcie czy przesyłka nie "zalega"w urzędzie. W przeciwnym razie po 14 dniach roboczych od wysyłki złożymy reklamację na poczcie.

Nie czekamy do zakończenia aukcji - wysyłamy natychmiast!!

      Tytuł
      Uzdrowiska i ich znaczenie w gospodarce turystycznej

      Uzdrowiska i ich znaczenie w gospodarce turystyczn

       

      Autor
      Adam R. Szromek
      Opis

      Wydawnictwo PROKSENIA
      ISBN[zasłonięte]978-83789-27-8
      Kraków 2010, wyd. 1, Format 165 x 235 mm, objętość 288 str., oprawa miękka

      Monografia zawiera 14 artykułów poprzedzonych wstępem prof. R.W. Butlera podzielonych na 4 działy: Rozwój obszarów uzdrowiskowych, Turystyka zdrowotna w uzdrowiskach, Produkt uzdrowiskowy oraz Przedsiębiorstwo uzdrowiskowe i jego rola w uzdrowisku.

      Poszczególne rozdziały tego opracowania opisują i poddają analizie modele, historię, stan obecny i przyszłość polskich uzdrowisk. Monografia kładzie nacisk na obecne i potencjalne korzyści ekonomiczne wykorzystania tych miejscowości.

      Spis Treści

      CZĘŚĆ I. ROZWÓJ OBSZARÓW UZDROWISKOWYCH
      Cykliczność rozwoju uzdrowisk na przykładzie uzdrowisk polskich
      Adam R. Szminek
      1. Wprowadzenie
      2. Agregatowa miara kwantyfikacji rozwoju
      3. ModelTALC
      4. Cykliczność rozwoju polskich uzdrowisk
      5. Hipoteza modyfikowana
      6. Zakończenie
      Literatura

      Wykorzystanie cyklu Butlera do interpretacji rozwoju uzdrowisk na przykładzie Żegiestowa-Zdroju
      Zygmunt Kruczek
      1. Wprowadzenie
      2. Teoria cyklu ewolucji obszaru turystycznego R. W. Butlera
      3. Warunki naturalne uzdrowiska
      4. Etapy rozwoju żegiestowskiego kurortu a cykl Butlera
      5. Przydatność cyklu Butlera do interpretacji rozwoju uzdrowisk w Polsce
      6. Wnioski końcowe
      Literatura

      Uwarunkowania i tendencje zmian rozwoju uzdrowisk w Polsce
      Anna Kaczmarska
      1. Wstęp
      2. Turystyka uzdrowiskowa, istota i znaczenie
      3. Uwarunkowania rozwoju uzdrowisk w Polsce
      5. Współczesne trendy w polskiej turystyce uzdrowiskowej
      6. Problematyka rozwoju gmin uzdrowiskowych
      7. Wielkos'ć ruchu turystycznego w gminach uzdrowiskowych w latach 1[zasłonięte]998-20
      8. Podsumowanie
      Literatura

      Podstawy prawne funkcjonowania polskich uzdrowisk
      Aleksandra Czupryna-Nowak
      1. Wstęp
      2. Akty prawne odnoszące się do turystyki uzdrowiskowej
      3. Definicja uzdrowiska oraz ramy prawne jego działalności
      4. Zakres działalności uzdrowisk
      5. Nadzór nad uzdrowiskami
      6. Sposoby finansowania
      7. Zakończenie
      Literatura

      CZĘŚĆ II. TURYSTYKA ZDROWOTNA W UZDROWISKACH
      Turystyka uzdrowiskowa, turystyka w uzdrowiskach - problemy definicyjne
      Małgorzata Januszewska, Elżbieta Nawrocka, Sylwia Oparka
      1. Wstęp
      2. Dyskusja nad istotą turystyki zdrowotnej i uzdrowiskowej
      3. Uzdrowisko miejscem uprawiania turystyki uzdrowiskowej
      4. Korzystający z produktu uzdrowisk
      5. Podsumowanie
      Literatura

      Uwarunkowania i bariery uczestnictwa osób niepełnosprawnych w turystyce zdrowotnej
      Andrzej Hadzik, Marcin Iwan
      1. Wstęp
      2. Niepełnosprawni jako segment turystyki zdrowotnej
      3. Bariery aktywności turystycznej osób niepełnosprawnych
      4. Uwarunkowania i cele uprawiania turystyki ludzi niepełnosprawnych
      5. Wnioski
      Literatura

      Ocena stron internetowych gmin uzdrowiskowych
      Iwona Zdonek, Dariusz Zdonek
      1. Wprowadzenie
      2. Aspekty metodologiczne przeprowadzonych badań
      2.1. Zakres badań
      2.2. Kryteria oceny stron internetowych
      2.3. Problem subiektywizmu oceny jakos'ci stron internetowych
      3. Wyniki badań
      3.1. Dostępność i funkcjonalność
      3.2. Wizualizacja
      4. Podsumowanie i wnioski
      Literatura

      CZĘŚĆ III. PRODUKT UZDROWISKOWY
      Kształtowanie obiektu spa jako innowacyjnego uzdrowiskowego produktu turystycznego w Polsce
      Diana Dryglas
      1. Wstęp
      2. Istota pojęcia spa
      3. Znaczenie spa na polskim rynku usług spa
      4. Etapy tworzenia obiektu spa
      4.1. Koncepcja obiektu spa i analiza trendów spa
      4.2. Ocena aktualnej sytuacji rynkowej i profil klienta odwiedzającego obiekt spa
      4.3. Lokalizacja obiektu spa i menu spa
      4.4. Komercjalizacja obiektu spa oraz działania doskonalące i monitorujące
      5. Obiekt spa jako innowacyjny uzdrowiskowy produkt turystyczny
      6. Zakończenie
      Literatura

      Rola produktu uzdrowiskowego w polskim systemie zdrowotnym
      Piotr Romaniuk
      1. Wstęp
      2. System zdrowotny w Polsce - zarys formalny i ewolucja w okresie po reformie 1999 roku
      3. Tradycje lecznictwa uzdrowiskowego w polskim systemie zdrowotnym
      4. Aktualna pozycja produktu uzdrowiskowego w systemie zdrowotnym w Polsce
      4.1. Definicja produktu uzdrowiskowego
      4.2. Produkt uzdrowiskowy jako usługa finansowana przez NFZ -ramy formalne
      4.3. Pozycja produktu uzdrowiskowego w polskim systemie zdrowotnym
      4.4. Pozycja produktu uzdrowiskowego w polskim systemie zdrowotnym - synteza
      5. Podsumowanie
      Literatura

      Wody lecznicze w Polsce i ich wykorzystanie w lecznictwie uzdrowiskowym
      Jolanta Mirek
      1. Wprowadzenie
      2. Definiowanie i klasyfikacja wód leczniczych
      3. Geneza i występowanie wód leczniczych w Polsce
      4. Wykorzystanie wód leczniczych w lecznictwie uzdrowiskowym
      5. Zakończenie
      Literatura

      Modelowanie zachowań konsumentów rynku usług turystycznych i uzdrowiskowych
      Agnieszka Kowalska-Styczeń
      1. Wprowadzenie
      2. Model symulacyjny
      3. Model symulacyjny z uwzględnieniem większego otoczenia
      4. Podsumowanie
      Literatura

      CZĘŚĆ IV. PRZEDSIĘBIORSTWO UZDROWISKOWE I JEGO ROLA W UZDROWISKU.
      Charakterystyka przedsiębiorstwa uzdrowiskowego na przykładzie spółki uzdrowiskowej ŻUK S.A
      Katarzyna Jakowska-Suwalska
      1. Wstęp
      2. Powstanie trzech uzdrowisk Kotliny Kłodzkiej
      3. Charakterystyka przedsiębiorstwa uzdrowiskowego
      4. Charakterystyka bazy leczniczej w oddziałach ŻUK S.A
      5. Formy leczenia w sanatoriach i szpitalach uzdrowiskowych ŻUK S.A
      6. Produkcja i sprzedaż wód mineralnych
      7. Cel działalności Zespołu Uzdrowisk Kłodzkich S.A
      8. Analiza wykorzystania miejsc w sanatoriach i szpitalach uzdrowiskowych ŻUK S.A. (w latach 2[zasłonięte]002-20).
      9. Strategia rozwoju Zespołu Uzdrowisk Kłodzkich S.A
      10. Zakończenie
      Literatura

      Innowacyjne aspekty w powiązaniach sieciowych - możliwości wykorzystania w działalności uzdrowiskowej
      Jolanta Staszewska
      1. Wstęp
      2. Istota powiązań sieciowych
      2.1. Klaster jako innowacyjna forrna powiązań sieciowych na rynku przedsiębiorstw uzdrowiskowych
      2.2. Klastry zagraniczne
      3. Zakończenie
      Literatura

      Wiedza i kreatywność w procesach innowacyjnych jako czynnik konkurencyjności przedsiębiorstw uzdrowiskowych
      Małgorzata Januszewska
      1. Wstęp
      2. Teoretyczne podstawy konkurencyjności
      3. Innowacyjność jako warunek konkurencyjności przedsiębiorstwa
      4. Gospodarowanie wiedzą i kreatywnością w procesach innowacyjnych
      5. Zakończenie
      Literatura

      Zakończenie
      Adam R. Szromek

      Uwagi

      Kupując na kilku naszych aukcjach za wysyłkę płacisz tylko raz - jej koszt zależny jest od wagi książek, o kalkulację kosztów prosimy pytać w mailu. Kupujący otrzyma paragon lub fakturę.

      NAJBARDZIEJ POSZUKIWANE KSIĄŻKI
      ZAWSZE W ATRAKCYJNEJ CENIE!
      Na Skróty
      dodaj do ulubionych sprzedawców nasz sklep allegro nasze pozostałe aukcje
      Płatności

      Płatności można dokonywać na nasze konto mBank:

      logo mBank

      10 1140 [zasłonięte]40[zasłonięte]02 4[zasłonięte]920 71

      Koszty Wysyłki
      koszty przesyłki
      Odbiór Osobisty

      Po zakupione towary zapraszamy do naszej siedziby:

      Stadion Olimpijski we Wrocławiu
      Księgarnia w HALI WIELOFUNKCYJNEJ AWF
      Al. J.I. Paderewskiego 35
      51-612 Wrocław

      Przy odbiorze osobistym można zapłacić na miejscu gotówką lub kartą kredytową.

      Kontakt z Nami

      allegro[na]sportowo-medyczna.pl
      Telefon: 071 [zasłonięte] 54
      Gadu-Gadu:

      • Mirek, status:
      • Robert, status: