Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

UWIEŚĆ PODŚWIADOMOŚĆ, PSYCHOLOGIA REKLAMY /SRL

02-09-2014, 21:24
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 23 zł     
Użytkownik silva-rerum_2006
numer aukcji: 4542229187
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 10   
Koniec: 02-09-2014 21:10:45

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2014
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


UWIEŚĆ PODŚWIADOMOŚĆ, PSYCHOLOGIA REKLAMY, ROBERT HEATH

W jaki sposób reklama uwodzi podświadomość? Na czym naprawdę opiera się jej skuteczność? Dlaczego wpływa na nasze zachowanie? I czy można jej się oprzeć? Na te pytania stara się odpowiedzieć Robert Heath w swej najnowszej książce

Nie argumentować, ale uwodzić. Robert Heath – korzystając z dorobku psychologii poznawczej i licznych przykładów – przedstawia sukcesy reklam z pozoru skazanych na porażkę.

Za ich powodzeniem stoją czynniki, których odbiorcy sobie nie uświadamiają, a przez to są wobec nich bezbronni. Warto poznać ten punkt widzenia, aby lepiej rozumieć mechanizmy rządzące konsumentami – i lepiej je stosować.

Książka omawia zarówno teorię, jak i praktykę reklamy, odwołując się do wielu przykładów. Zainteresuje więc nie tylko specjalistów, ale wszystkie osoby chcące zgłębić tajniki reklamy.

Dzięki tej książce:

  • poznasz opracowany przez autora model podświadomego uwodzenia
  • dowiesz się, jak reklama oddziałuje na nas w sposób nieświadomy i jaki jest jej rzeczywisty wpływ
  • zrozumiesz, na czym polega płytkie przetwarzanie reklam i jak wiąże się z ich skutecznością
  • dowiesz się, co zrobić, by inwestowanie w kampanie reklamowe było opłacalne

Doktor Robert Heath – światowej sławy ekspert w dziedzinie reklamy, zwłaszcza wpływu emocji i uwagi w zakresie komunikacji marki. Jest autorem modelu płytkiego przetwarzania w reklamie, który opisał w bestsellerowej książce „Ukryta moc reklamy” (GWP 2006), uznanej na całym świecie za przełomową.

Ma ponad trzydziestoletnie doświadczenie w marketingu, kierowaniu polityką reklamową i planowaniu kampanii, badaniach marketingowych oraz doradztwie w zakresie budowania marki. Wielokrotnie nagradzany, m.in. przez „International Journal of Advertising” czy brytyjskie Towarzystwo Badań Rynku.

Obecnie jest wykładowcą na University of Bath School of Management, jednej z czołowych uczelni brytyjskich, a także członkiem zarządu w Wharton Global Future of Advertising Project.




Wydawca: GWP
Liczba stron: 299

Waga: 383g

Egzemplarz nowy

Postępowanie w przypadku zakupu 2, 3 lub większej ilości książek na naszych aukcjach:

Koszt dostawy zależy od łącznej wagi zakupionych książek, proszę więc zsumować wagę każdego zakupionego egzemplarza i dodać kwotę z poniższej tabelki jako całkowity koszt przesyłki.

Do 340g: 7,50 zł, lub 8,30 zł – priorytet

Od 340g do 950g: 8,30 zł lub 11 zł – priorytet

Od 950g do 1900g: 9,50 zł lub 14,50 zł – priorytet

Od 1900g do 4800g: 13 zł lub 14,50 – priorytet

Od 4800g do 9500g: 18 zł lub 20,50 zł – priorytet

Należną kwotę (cena książek + koszt dostawy) proszę wpłacić zwykłym przelewem bankowym na konto:

Bank Polska Kasa Opieki S.A. 14 1240 [zasłonięte] 3[zasłonięte]0311100 [zasłonięte] 342656.

Przy zapłacie przez PayU: dodaj książki do koszyka, przejdź do kasy, w ramce: sposób dostawy od silva-rerum_2006 wybierz: inny sposób dostawy i wpisz wyliczoną kwotę.

Odbiór osobisty: Antykwariat Silva Rerum Łódź Piotrkowska 147


Wysyłki realizujemy dwa razy w tygodniu tj, w każdy wtorek i piątek.
Do każdej zakupionej książki dołączamy paragon, na życzenie - fakturę.

Księgarnia - Antykwariat "Silva Rerum"
Łódź ul. Piotrkowska 147
SRL

Zobacz inne moje aukcje!

MS