Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy [no 24h

16-05-2014, 1:30
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 37.50 zł     
Użytkownik ksieg-inter_pl
numer aukcji: 4157839161
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 3   
Koniec: 16-05-2014 01:25:10

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy

Heath Robert

Dane:
  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]48949
  • liczba stron: 250
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: gwp
  • wymiary: 145 x 205 mm
  • Data wydania: 2[zasłonięte]013-10
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Książka w ciekawy i przystępny sposób pokazuje, jak wielki wpływ ma na nas reklama, choć często ulegamy złudzeniu, że możemy być i jesteśmy odporni na jej działanie. Autor, powołując się na teorie z zakresu psychologii komunikacji i pamięci, zaprzecza powszechnemu przekonaniu, że działa ona głównie poprzez perswazję. Jednocześnie proponuje własny model tak zwanego podświadomego uwodzenia. Omawia zarówno teorię, jak i praktykę reklamy, odwołując się do wielu przykładów, dzięki czemu książka zainteresuje nie tylko specjalistów, ale wszystkie osoby chcące zgłębić tajniki reklamy.


    Przed zakupem zapoznaj się ze stroną o mnie

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.