Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

UWARUNKOWANIA SPRAWNOŚCI INNOWACYJNEJ NOWA SPIS

18-05-2014, 8:29
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 15 zł     
Użytkownik otoksiazka
numer aukcji: 4222045863
Miejscowość Tarnowskie Góry
Wyświetleń: 1   
Koniec: 18-05-2014 08:19:52

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Dziś oferuję Państwu
w bardzo atrakcyjnej cenie

UWARUNKOWANIA SPRAWNOŚCI INNOWACYJNEJ PRZEDSIĘBIORSTW



OPIS:
Oprawa miękka
KSIĄŻKA NOWA
Praca zawiera omówienie sposobów tworzenia innowacji w różnych obszarach przedsiębiorstwa, od zasad formułowania strategii, przez koncepcje marketingowe, projektowanie opakowań, do możliwości uzyskiwania wsparcia z różnych programów pomocowych.
Prezentacja wyników badań dotyczących dyfuzji innowacji, barier ich rozwoju, a także sposobów ochrony własności, daje możliwość ich praktycznego wykorzystania dla zwiększenia skuteczności działań przedsiębiorstw. Doświadczenia z obszaru gospodarki polskiej oraz unijnej odniesione zostały do koncepcji realizowanych w Stanach Zjednoczonych. Bogate i użyteczne analizy wykonane przez autorów związanych z platformami oraz programami innowacyjnymi, umiejętnie wpleciono w rozważania teoretyczne na temat modeli, procesów i procedur innowacyjnych. Zawarte w opracowaniu treści mogą być użyteczne
zarówno dla pracowników przedsiębiorstw, jak również studentów, których aktywność innowacyjna realizowana w środowisku akademickim, może przyspieszyć tempo rozwoju społeczno-gospodarczego w Polsce.
SPIS TREŚCI
Wstęp

Część 1. Determinanty innowacyjności przedsiębiorstw
1.1.Innowacje w przedsiębiorczości - Maciej Koczerga
1.2.Wspieranie innowacyjności w polskich firmach dzięki środkom unijnym -
Ida Musiałkowska
1.3.Ochrona własności przemysłowej w działalności innowacyjnej przedsiębiorstw - Magdalena Tyrała
1.4.Sektor MSP - bariery i stymulatory innowacyjności -
Monika Gałganek-Napierała
1.5.Innowacyjność a MSP - przykład organizacji współpracy nad innowacją -
Wojciech Florkowski
1.6.Model współpracy przedsiębiorstw z uczelniami wyższymi na przykładzie
Wielkopolskiej Platformy Innowacyjnej - Joanna Jajus, Piotr Ratajczyk

Część 2. Innowacyjność w wybranych sektorach
2.1.Czynniki dyfuzji innowacji w świetle badań na przykładzie sektora
rolno-spożywczego - Natalia Bartkowiak, Anna Ziemińska
2.2.Nowe trendy w projektowaniu żywności funkcjonalnej -
Katarzyna Pawlak-Lemańska
2.3.Przestrzenna dyfuzja technologii informacyjno-komunikacyjnych w różnych
skalach przestrzennych - Michał Męczyński
2.4.Innowacje a rozwój kompetencji pracowników branży turystycznej -
Dobrochna Tomczak

Część 3. Innowacyjność organizacyjna i marketingowa przedsiębiorstw
3.1.Innowacja organizacyjna przez pryzmat kulturowych artefaktów jako element
rozwoju innowacyjności przedsiębiorstwa - Anna Wielicka-Regulska
3.2.Wzmacnianie kreatywności pracowników w procesach innowacyjnych -
Ewa Jerzyk
3.3.Innowacyjność marketingowa przedsiębiorstw - Henryk Mruk
3.4.Innowacyjne elementy opakowania a innowacyjność funkcji opakowań -
Renata Nestorowicz
3.5.Efekty działalności innowacyjnej i poziom sprawności innowacyjnej
w poznańskich przedsiębiorstwach - Michał Sznajder, Anna Wielicka-Regulska

Zakończenie

Bibliografia

Spis tabel

Spis rysunków

Spis wykresów

Liczba stron: 128



PRZY ZAKUPACH POWYŻEJ 50 ZŁ WYBRANA KSIĄŻKA GRATIS (DO 30 ZŁ)
KAŻDE WYDANE 50 ZŁ TO KSIĄŻKA GRATIS A PRZY ZAKUPACH POWYŻEJ 150 ZŁ PRZESYŁKA GRATIS
POLECAM