Wstęp
Część 1. Determinanty innowacyjności przedsiębiorstw
1.1.Innowacje w przedsiębiorczości - Maciej Koczerga
1.2.Wspieranie innowacyjności w polskich firmach dzięki środkom unijnym -
Ida Musiałkowska
1.3.Ochrona własności przemysłowej w działalności innowacyjnej przedsiębiorstw - Magdalena Tyrała
1.4.Sektor MSP - bariery i stymulatory innowacyjności -
Monika Gałganek-Napierała
1.5.Innowacyjność a MSP - przykład organizacji współpracy nad innowacją -
Wojciech Florkowski
1.6.Model współpracy przedsiębiorstw z uczelniami wyższymi na przykładzie
Wielkopolskiej Platformy Innowacyjnej - Joanna Jajus, Piotr Ratajczyk
Część 2. Innowacyjność w wybranych sektorach
2.1.Czynniki dyfuzji innowacji w świetle badań na przykładzie sektora
rolno-spożywczego - Natalia Bartkowiak, Anna Ziemińska
2.2.Nowe trendy w projektowaniu żywności funkcjonalnej -
Katarzyna Pawlak-Lemańska
2.3.Przestrzenna dyfuzja technologii informacyjno-komunikacyjnych w różnych
skalach przestrzennych - Michał Męczyński
2.4.Innowacje a rozwój kompetencji pracowników branży turystycznej -
Dobrochna Tomczak
Część 3. Innowacyjność organizacyjna i marketingowa przedsiębiorstw
3.1.Innowacja organizacyjna przez pryzmat kulturowych artefaktów jako element
rozwoju innowacyjności przedsiębiorstwa - Anna Wielicka-Regulska
3.2.Wzmacnianie kreatywności pracowników w procesach innowacyjnych -
Ewa Jerzyk
3.3.Innowacyjność marketingowa przedsiębiorstw - Henryk Mruk
3.4.Innowacyjne elementy opakowania a innowacyjność funkcji opakowań -
Renata Nestorowicz
3.5.Efekty działalności innowacyjnej i poziom sprawności innowacyjnej
w poznańskich przedsiębiorstwach - Michał Sznajder, Anna Wielicka-Regulska
Zakończenie
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków
Spis wykresów