Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Uwarunkowania innowacyjności organizacj [nowa]

18-05-2014, 7:40
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 57.51 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 4251759105
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 4    Wyświetleń: 1   
Koniec: 17-06-2014 07:34:31

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas
Do każdego zamówienia dołączamy zakładkę GRATIS!

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa
ul. Stroma 18a
01-100 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
(mBank)
201[zasłonięte]200400[zasłonięte]70274[zasłonięte]229
(Inteligo)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594



Wyprzedaż -70%Promocje -50%Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Wybierz kategorię:
Uwarunkowania innowacyjności organizacji. Studium teoretyczne i wyniki badań empirycznych
Magdalena Pichlak

Uwarunkowania innowacyjności organizacji. Studium teoretyczne i wyniki badań empirycznych
Dodatkowe informacje

  • ISBN:[zasłonięte]978-8341-592-5
  • liczba stron: 310
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: Difin
  • Wymiary: 176 x 250 mm
  • Rok wydania: 2012
  • Opis

    W opracowaniu dokonano identyfikacji kluczowych uwarunkowań innowacyjności organizacji, funkcjonujących w specyficznych warunkach regionu przemysłowego, jakim jest województwo śląskie. Szczególnie istotne jest zidentyfikowanie i opisanie kierunku oraz siły relacji pomiędzy poszczególnymi, poddanymi analizie, uwarunkowaniami a obiektywnymi i subiektywnymi miarami innowacyjności i efektywności organizacji. Podjęcie tej złożonej i wielopłaszczyznowej problematyki podyktowane zostało potrzebą identyfikacji i systematyzacji wiedzy na temat uwarunkowań determinujących skalę, zakres i dynamikę wzrostu innowacyjności i efektywności organizacji w Polsce.
    Z recenzji prof. zw. dr. hab. Władysława Janasza:
    Książka stanowi wartościowe studium teoretyczno-empiryczne określonych zależności ekonomicznych dotyczące uwarunkowań innowacyjności organizacji funkcjonujących w specyficznych warunkach regionu przemysłowego, jakim jest województwo śląskie.
    Autorka podejmuje tematykę, która odnosi się do uwarunkowań innowacji w skali mikro i mezo. Podjęty temat uważam za ważny, aktualny i wobec niewystarczających osiągnięć w zakresie budowy teorii czy wiedzy praktycznej, wymaga on różnokierunkowych badań.
    Każda terytorialne zorientowana sieć, aby móc się rozwijać dynamicznie, potrzebuje potencjału innowacyjnego, a tym samym nowych produktów, usług, technologii i systemów organizacyjnych. Nie maleje zainteresowanie badawcze problematyką innowacyjności. Ma to swoje uzasadnienie w głębokim, niemal zasadniczym znaczeniu innowacyjności w rozwoju i osiągnięciu przewagi strategicznej organizacji, a znajduje swoje odzwierciedlenie w opracowaniach naukowych powstających w wyniku badań prowadzonych w wielu krajach wysoko rozwiniętych. Prace takie muszą być kontynuowane ustawicznie, bowiem nieustannie zmieniają się uwarunkowania procesów innowacyjnych, co prowadzi do powstawania nowych okoliczności ich inicjacji. Niniejsza książka wpisuje się w listę tych opracowań, które mogą być bardzo pomocne w ocenie wspomnianych uwarunkowań.

    Spis treści:
    Wprowadzenie
    Rozdział 1. Teoretyczne ujęcie innowacyjności oraz jej uwarunkowań z punktu widzenia efektywności organizacji
    1.1. Pojmowanie innowacyjności organizacji - próba konceptualizacji
    1.2. Pomiar innowacyjności organizacji
    1.3. Powiązania między innowacyjnością a efektywnością organizacji
    1.4. Istota i znaczenie determinant w stymulowaniu innowacyjności organizacji
    Rozdział 2. Determinanty innowacyjności organizacji
    2.1. Zasoby badawcze
    2.2. System komunikacji
    2.3. Kultura innowacyjna i jej atrybuty
    2.4. Styl przywództwa w organizacji
    2.5. Cechy członków zespołu zarządzającego
    2.6. Struktura organizacyjna
    2.7. Tworzenie więzi międzyorganizacyjnych
    Rozdział 3. Mediatory i moderatory innowacyjności organizacji
    3.1. Koncepcyjny model zależności pomiędzy uwarunkowaniami a poziomem innowacyjności i efektywności organizacji
    3.2. Istota i znaczenie zmiennych pośredniczących (mediatorów) i regulujących (moderatorów)
    3.3. Innowacyjna strategia organizacji
    3.4. Wpływ otoczenia na innowacyjność organizacji
    3.5. Rozmiar i okres istnienia organizacji a poziom jej innowacyjności
    Rozdział 4. Innowacyjność organizacji oraz jej uwarunkowania - analiza empiryczna
    4.1. Uzasadnienie podjęcia badań i cele badań
    4.2. Model badawczy i hipotezy badawcze
    4.3. Metodyka przeprowadzonych badań. Narzędzie badawcze. Próba badawcza
    4.4. Ocena poziomu innowacyjności badanych organizacji
    4.5. Identyfikacja uwarunkowań innowacyjności organizacji
    Rozdział 5. Determinanty innowacyjności w kontekście efektywności organizacji - wyniki badań empirycznych
    5.1. Ocena poziomu efektywności badanych organizacji
    5.2. Determinanty innowacyjności w kontekście efektywności organizacji. Analiza relacji przyczynowych
    5.3. Zmienne pośredniczące i regulujące a innowacyjność i efektywność organizacji
    5.4. Strategia a uwarunkowania innowacyjności organizacji
    5.5. Otoczenie jako moderator innowacyjności i efektywności organizacji
    Zakończenie
    1. Innowacyjność organizacji - podsumowanie wyników badań empirycznych
    2. Uwarunkowania innowacyjności organizacji w świetle wyników badań własnych
    2.1. Identyfikacja uwarunkowań innowacyjności organizacji w województwie śląskim
    2.2. Zależności pomiędzy uwarunkowaniami innowacyjności a efektywnością śląskich organizacji
    2.3. Zależność pomiędzy innowacyjnością a efektywnością organizacji w województwie śląskim
    2.4. Analiza pośrednich i bezpośrednich zależności łączących wszystkie (ujęte w jednym modelu) zmienne
    2.5. Analiza efektu mediacji, przy uwzględnieniu strategii innowacyjnej
    2.6. Analiza efektu moderacji przy uwzględnieniu otoczenia badanych organizacji
    3. Przesłanki podwyższania efektywności z punktu widzenia zidentyfikowanych uwarunkowań innowacyjności organizacji
    4. Implikacje dla praktyki zarządzania
    5. Ograniczenia i kierunki przyszłych badań
    Bibliografia
    Spis rysunków
    Spis tabel
    Załącznik
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa