Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

UWARUNKOWANIA I WZORY MARGINALIZACJI SPOŁECZNEJ WS

04-07-2014, 5:25
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 68.47 zł     
Użytkownik dvdmaxpl
numer aukcji: 4302427632
Miejscowość KONIN
Zostało sztuk: 2    Wyświetleń: 6   
Koniec: 04-07-2014 05:33:50

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

strona o mnieinne aukcjedodaj do ulubionych sprzedawców
art204069
Uwarunkowania I Wzory Marginalizacji Społecznej Współczesnej Młodzieży. Materiały z konferencji z okazji setnej rocznicy urodzin i dwudziestej piątej rocznicy śmierci profesora Jana Konopnickiego [KSIĄŻKA]
KSIĄŻKA
rok wydania:
2006
wydanie:
pierwsze
Opis

Zawarte w niniejszej publikacji opracowania stanowią próbę interdyscyplinarnego wyjaśnienia uwarunkowań i procesu marginalizacji społecznej współczesnej młodzieży oraz aktualne koncepcje profilaktyki, terapii i resocjalizacji jednostek przejawiających różnorodne formy zaburzeń w zachowaniu niedostosowania społecznego. W wyjaśnianiu zjawiska marginalizacji wykorzystano empiryczne fakty i interpretacje wskazujące na czynniki genetyczno-temperamentalne oraz uwarunkowania materialno-społeczne układające się w dwóch wzajemnie powiązanych wzorach patologizacji zachowań jednostek i grup współczesnej młodzieży. Opracowania dotyczące profilaktyki i resocjalizacji opierają się na praktycznych doświadczeniach krajowych i zagranicznych oraz wykorzystują teoretyczne uogólnienia badań empirycznych i refleksje wynikające z aktualnego dorobku nauk społecznych.

stan produktu:
Produkt ORYGINALNY. Książka zupełnie nowa.
dział:
KSIĄŻKA
ilość nośników:
[1xKSIĄŻKA]
okładka:
miękka
ilość stron:
652
EAN:
978[zasłonięte][zasłonięte]31868
ISBN:
83-7318-686-7
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
UWAGA! Kupujący kupując ten produkt jednocześnie upoważnia sprzedającego do zawarcia umowy na usługi pocztowe w imieniu i na rzecz kupującego.