Talie z białym i niebieskim kolorem służą do pełnej kontroli nad przeciwnikiem. Niebieski daje kontry, biały niszczenie i usuwanie stworów które nam przeszkadzają. Tutaj jest zupełnie inaczej, talia biało niebieska ma na celu atak i doprowadzenie przeciwnika do szybkiej śmierci. Oczywiście mamy kontry, mamy niszczenie, wracanie i wiele innych fajnych rzeczy. Najlepszym co może się u nas zdarzyć to Ascended Lawmage z założonym Steel of the Godhead, co z tego wynika? Typek 5/4 flying lifelink hexproof który jest nieblokowalny. Bardzo często sam jeden taki stwór po prostu wygrywa gre bo nie ma jak się go pozbyć (w końcu hexproof, przeciwnik nie może w niego rzucać czarów) a ataki są znacznie mniej skuteczne jak co turę dostajemy 5 życia za atak. Oczywiście mamy wiele innych możliwości wygrania, czary które wracają, dobierają, usuwają. Bardzo fajna talia dla gracza który lubi małe i większe kombosy ze stworami. Jest się czym bawić!
8x Plains
9x Island
2x Bant Panorama - Land który gdy potrzeba szuka islanda albo plainsa, bez tego też daje manę
4x Azorius Guildgate - Super dual, daje białą i niebieską więc nie mamy problemów z maną
4x Tandem Lookout - Super stwór który pomaga z ilością kart na ręku. Dajemy latającemu stworowi opcję dobierania kart.
4x Squadron Hawk - Bardzo solidny stwór bo szuka innych w decku i nagle zamiast 1 karty mamy 4
2x Aether Adept - Fajny stwór za 3 many, jest 2/2 i wraca stwora jak wchodzi
4x Ascended Lawmage - Jeden z lepszych w naszej talii, 3/2 hexproof i latanie. Po założeniu aury (albo dwóch bo ma hexproofa więc nie boimy się że ktoś go zabije) morduje niesamowicie szybko. Wręcz cudowny
4x Steel of the Godhead - Karta klucz która działa genialnie z lawmagem
4x Lyev Skyknight - 3/1 i blokuje jakiś permanent, jest za 3 many, ma latanie a po zagraniu aury może szybko zniszczyć przeciwnika.
2x Ordeal of Thassa - Fajny dopak na stałe który dodatkowo daje nam draw 2 kart po pewnym czasie
2x Azorius Guildmage - 2/2 tapuje albo kontruje umiejętność, z aurą robi się killerem
2x Seal of removal - Solidne wracanie stwora na rękę gdy ktoś nam przeszkadza
3x Negate - Fajna kontra na czary, bardzo solidna
1x Voyage's End - wracamy stwora i dodatkowo scry więc wiemy co dobierzemy
1x Condemn - usuń atakującego stwora za 1 many
1x Daxos of Meletis - Kolejny biało niebieski stwór który jak dostanie aurę może szybko wykończyć przeciwnika
1x Into the Roil - Wróć stwora albo coś innego i dobierz kartę
1x Coastal Piracy - Super karta która zmienia nasze stwory w wielkie dobieracze, każdy po obrażeniach dobiera kartę!
1x Rushing River - Wróć permanent albo dwa gdy trzeba, super karta