UTWORZENIE FANPAGE'A NA PORTALU FACEBOOK
-
działania tworzenia fanpage’a poprzedzimy konsultacjami, uwzględniającymi Państwa oczekiwania i sugestie
-
utworzymy profil firmowy na Facebook (fanpage)
-
utworzymy Cover Photo (grafikę, wyświetlającą się na górze strony)
-
utworzymy grafikę profilową, korespondującą z istniejącym logo (usługa nie obejmuje utworzenia logo)
-
stworzymy angażujący opis firmy
-
dodamy do profilu zdjęcia, współtworzące wizerunek firmy (dostarczone przez Państwa lub zakupione przez nas w banku zdjęć, istnieje też możliwość zrobienia autorskich zdjęć - za dodatkową opłatą)
-
stworzymy sieć interakcji branżowej i zwiększymy skalę dotarcia informacji – poprzez polubienie innych fanpage'y na Facebook
-
stworzymy oryginalną nazwę w URL, zastępującą losowy ciąg znaków (nadawany losowo przez Facebook)
-
podamy kod niezbędny do implementacji wtyczki Facebooka na stronie www
-
pozyskamy 50 fanów fanpage’a „na start”
PLAN DZIAŁAŃ
1. Etapy realizacji zamówienia a. Zakup przy pomocy "Kup teraz" b. Przystąpienie do realizacji zlecenia max. w ciągu 48h od zaksięgowania wpłaty c. Kontakt z Klientem, uzgodnienie wspólnej strategii działań d. Otrzymanie materiałów od Klienta – opcjonalnie (logo, zdjęcia, etc.). W ramach usługi nie tworzymy logo, możemy jednak – na potrzebę projektu - zakupić odpowiednie zdjęcia w banku zdjęć. e. Wykonanie projektu usługi f. Akceptacja Klienta i ewentualne sugestie (możliwość wprowadzenia jednorazowych poprawek, także w grafice) g. Wprowadzenie poprawek h. Wykonanie zamówienia
2. Czas realizacji zamówienia a. Utworzenie propozycji strony fanowskiej na portalu Facebook - przez 5 dni roboczych od momentu otrzymania ewentualnych materiałów (logo, opis, itd.)
FACEBOOK W LICZBACH
Portale społecznościowe, na stałe zmieniły sposób komunikacji marketingowej. Najpopularniejszym z nich, jest niewątpliwie Facebook, skupiający miliony użytkowników na całym świecie.
Tylko w Polsce posiada ich ponad 12 mln, a liczba ta stale rośnie.
FANPAGE…
Fanpage, to strona założona na Facebooku, która umożliwia firmie kontakt z jej fanami, w wyniku którego firma m.in.:
-
posiada dynamiczny kanał wzajemnej interakcji
-
ma możliwość korzystania z systemu rekomendacji
-
kreuje własny wizerunek w sieci
-
jest zauważalna wśród szerokiej grupy potencjalnych Klientów
-
pokazuje swoją „ludzką twarz”
-
ma szansę pokazać, że jest ekspertem w swojej dziedzinie
-
z promocjami, konkursami i produktami – dociera bezpośrednio do swoich Klientów, niezależnie od pory dnia i nocy, czy szerokości geograficznej
-
monitoruje działania konkurencji
-
otrzymuje informację zwrotną, dotyczącą swoich działań
-
istnieje w świadomości internautów
ZAPYTAJ NAS
Jeśli masz dodatkowe pytania, zapraszamy do kontaktu:
RABAT PRZY DALSZEJ WSPÓŁPRACY
Dla osób i firm, które zdecydują się kontynuować z nami współpracę przy administrowaniu stroną fanowską - zaproponujemy specjalny RABAT (od naszych regularnych cen)!
|