UTRWALANIE I SPRAWDZANIE WIADOMOŚCI UCZNIÓW Z MATEMATYKI W KLASACH LICEALNYCH SZKOŁY OGÓLNOKSZTAŁCĄCEJ
Odczyty pedagogiczne H. Murzyna i S. Pagacza
pod redakcją
J. Górskiej
Wydawnictwo: PZWS, 1958
Oprawa: miękka
Stron: 76
Stan: bardzo dobry (-)
SPIS TREŚCI
Odczyt H. Murzyna:
„Jak przygotowuję, przeprowadzam i wykorzystuję klasowe prace sprawdzające do usuwania braków w matematyce"
I. Zasady przeprowadzania prac piśmiennych sprawdzających
1. Planowanie prac i ich rodzaje
2. Przygotowywanie tematów
3. Przeprowadzanie prac ... i
4. Sprawdzanie, ocena i korekta prac
II. Szczegółowe omówienie przeprowadzonych prac piśmiennych w kl. X w roku szkolnym 1954/55
1. Charakterystyka omawianych klas
2. Program
3. Przeprowadzanie prac w poszczególnych okresach roku szkolnego
Okres I
Okres II
Okres III
Okres IV
III. Wnioski i uzupełnienia
Odczyt S. Pagacza:
„Z doświadczeń nad utrwalaniem wiadomości matematycznych uczniów klas licealnych szkoły ogólnokształcącej"
Wstęp
I. Przykłady pytań na powtórzenie materiału programowego
II. Utrwalanie wiadomości za pomocą tablic
III. Inne czynniki wpływające na utrwalanie wiadomości
A. Wprowadzanie nowego materiału
B. Sposób prowadzenia zeszytu przedmiotowego
C. Czasopismo „Matematyka" . . .. i
D. Olimpiady, kółka matematyczne, samopomoc koleżeńska Uwagi i wnioski końcowe