Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

USZKODZENIA ZAWORÓW SILNIKOWYCH I ICH PRZYCZYNY

02-02-2014, 7:30
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 25 zł     
Użytkownik MOTOHELP
numer aukcji: 3898214735
Miejscowość Pionki
Zostało sztuk: 2    Wyświetleń: 4   
Koniec: 02-02-2014 07:38:12

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 0.30 [kg]
Rok wydania (xxxx): 2007
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

DANE FIRMY

KONRAD PŁACHTA - MOTOHELP
UL.BOHATERÓW STUDZIANEK 13/5
26-670 PIONKI

NIP: 812[zasłonięte]140-63
REGON: 140[zasłonięte]672

mBank - BRE Bank SA
53 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 468462

NA SKRÓTY

Tuż po zalicytowaniu aukcji napisz do nas e-mail zawierający następujące informacje:
- wybór sposobu płatności
(przedpłata albo przesyłka pobraniowa)
- dane adresowe
(na które mamy wysłać przesyłkę)
- wybór dokumentu sprzedaży
(paragon albo faktura VAT)

Potwierdzenie zakupu zawierające powyższe informacje pozwoli przyśpieszyć realizację Państwa zamówienia oraz pozytywnie wpłynie na czas dostawy.

KONTAKT

Jeśli po lekturze niniejszej strony nadal masz jakieś pytania bądź wątpliwości - polecamy formularz kontaktowy...

USZKODZENIA ZAWORÓW SILNIKOWYCH I ICH PRZYCZYNY. PORADNIK SERWISOWY

Obraz główny USZKODZENIA ZAWORÓW SILNIKOWYCH I ICH PRZYCZYNY. PORADNIK SERWISOWY
Producent:Instalator Polski
ISBN:PS 2007-05
Rodzaj okładki/oprawy:broszurowa
Format (rozmiary):246x174 mm
Rok wydania:2007
Język:polski
Typ nośnika:Magazyn
Język wydania:Polski
Seria wydawnicza:Poradnik Serwisowy

OPIS PRODUKTU

PORADNIK SERWISOWY NR 05/2007
USZKODZENIA ZAWORÓW SILNIKOWYCH I ICH PRZYCZYNY

Kwalifikacja uszkodzeń zaworów. Przeciążenia cieplne lub mechaniczne. Zakłócenia w pracy układu napędu zaworów. Wadliwy montaż zaworu. Wady konstrukcyjne. Wady wykonawcze. Wady materiałowe.

Od Autorów
Zawory są ważnym elementem jednostki napędowej, gdyż sterują przepływem ładunku do komory spalania i odprowadzania spalin. Od ich pracy zależy właściwe funkcjonowanie i sprawność całego silnika. Z zatem zawory są elementem warunkującym trwałość silnika. Naprawy układu zaworowego należą do czynności kosztownych i czasochłonnych. Niektóre z uszkodzeń zaworów mogą spowodować nie tylko konieczność napraw elementów układu zaworowego, lecz prowadzą do poważnych awarii silnika, po których jego obudowa może nie być ekonomicznie uzasadniona. Niniejsze opracowanie jest próbą przedstawienia przypadków uszkodzeń zaworów silników spalinowych i kwalifikacja przyczyn tych uszkodzeń. Może być wykorzystane jako pomoc w identyfikacji przyczyn uszkodzeń w praktyce warsztatowej i laboratoryjnej oraz cenną wskazówką praktyczną dla wszystkich zainteresowanych tą tematyką.
Autorzy: Antoni Szulborski i Piotr Szulborski


Spis treści

1. Wstęp
1.1. Kwalifikacja uszkodzeń zaworów
1.2. Statystyka przyczyn uszkodzeń zaworów
1.3. Zalecane dokładności wymiarowe oraz dopuszczalne błędy kształtu wykonania zaworów

2. Klasyfikacja przyczyn uszkodzeń zaworów
2.1. Przeciążenia cieplne lub mechaniczne
2.1.1. Odkształcenie talerza zaworu
2.1.2. Zmiany struktury materiału zaworu
2.1.3. Korozja cieplna zaworów drążonych
2.1.4. Wżery korozyjne przylgni zaworu. Zmiany struktury materiału zaworu
2.1.5. Pęknięcia powierzchniowe
2.1.6. Urwanie trzonka zaworu
2.1.7. Przepalanie zaworów drążonych
2.2. Zakłócenia w pracy układu napędu zaworów
2.2.1. Uszkodzenie napędu wałka zaworów
2.2.2. Wadliwe mocowanie trzonka zaworu
2.2.3. Mimośrodowy nacisk dźwigienki zaworowej
2.2.4. Za ciasna prowadnica zaworowa
2.2.5. Za luźna prowadnica zaworowa
2.2.6. Brak obrotu zaworu podczas pracy
2.2.7. Zbyt intensywny obrót zaworu
2.3. Błędy zamykania zaworu
2.3.1. Za duży luz zaworowy
2.3.2. Za mały luz zaworowy
2.3.3. Odkształcenia gniazda zaworowego
2.4. Wadliwy dobór materiału zaworu
2.5. Wadliwy montaż zaworu
2.5.1. Niewspółosiowość gniazda i prowadnicy zaworu
2.5.2. Niewłaściwy luz zaworowy
2.5.3. Znakowanie zaworu
2.6. Wady konstrukcyjne
2.6.1. Wadliwe ukształtowanie talerzyka zaworu
2.6.2. Wadliwe ukształtowanie stopki trzonka zaworu
2.7. Wady wykonawcze
2.7.1. Przegrzanie podczas kucia
2.7.2. Wady stellitowania
2.7.3. Wady obróbki cieplnej
2.7.4. Wady obróbki cieplnej
2.7.5. Wady hartowania stopki zaworu
2.7.6. Wadliwy przebieg włókien
2.8. Wady materiałowe
2.8.1. Wtrącenia i zanieczyszczenia materiału
2.8.2. Wady powierzchniowe
2.8.3. Wady struktury materiału


Seria Poradnik serwisowy swoją zawartością stanowi kompendium praktycznej, a zarazem nowoczesnej wiedzy warsztatowej. Artykuły o charakterze przeglądowym i szkoleniowym, przygotowane przez znanych już z Auto Moto Serwisu autorów, poruszają zagadnienia z nastepujących działów:

  • elektronika
  • elektryka
  • diagnostyka
  • technologia napraw mechanicznych
  • lakiernictwo i blacharstwo

Artykuły zawierają:

  • wiele praktycznych informacji z dziedziny budowy i eksploatacji samochodów,
  • opisy spotykanych w samochodach rozwiązań technicznych, oparte na unikalnych materiałach fabrycznych i literaturze zagranicznej,
  • technologie napraw najnowocześniejszych układów,
  • porady ekspertów z branży,
  • prezentowanie zagadnień budowlanych i technologicznych, związanych z projektowaniem, wyposażaniem i modernizowaniem warsztatów,
  • omówienie zagadnień prawnych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej.

Opisy książek oraz zdjęcia okładek będące elementami szaty graficznej niniejszej strony zostały utworzone na bazie materiałów wykorzystywanych za zgodą oraz dzięki uprzejmości Wydawnictw z którymi współpracujemy.
Użyte na stronie nazwy handlowe oraz logotypy służą wyłącznie identyfikacji grupy produktów i są znakami prawnie zastrzeżonymi

Copyright © MOTOHELP - All Rights Reserved.