USZCZELNIACZE LAG YAMAHA FZS 1000 Fazer 01-05
Jakość wykonania uszczelniaczy Ariete dorównuje unikalnej naturze zastosowanego materiału: karboksylowany kauczuk butadienowo-nitrylowy, elastomer znany jako XNBR.
Ten związek chemiczny oferuje unikalną odporność na ścieranie, na wysokie
temperatury oraz na stosowane kompleksowe smary z różnymi dodatkami.
Mechaniczne ścieranie i darcie uszczelniacza przez widelec oraz temperaturę generowaną w tym procesie, prowadzi do przyspieszonego starzenia się gumy, która musi poza tym radzić sobie z chemicznym działaniem różnych dodatków zawartych w oleju. Zwyczajne uszczelniacze (podobnie jak stare uszczelniacze Ariete) są zrobione z gumy, znanej jako NBR. Materiał ten jest używany, ponieważ jest tani i wydajny, ale niestety nie dlatego, że jest to najlepszy materiał dla tej branży. Sztab techniczny ARIETE zgromadził 50 lat doswiadczeń w przemyśle gumowym, wiele lat spędził szukając lepszego materiału dla produkcji uszczelniaczy olejowych.
W naszej opinii, carboxylonowy elastomer znany jako XNBR ma nastepujące ważne korzyści w porównaniu z NBR. Odnporność na ścieranie jest prawie trzy razy wieksza, natomiast obciążenie do punktu załamania ma się 2130/3270 (NBR/XNBR).
ARI036
Marka |
Model |
Rok prod. |
Średn. rury mm |
HONDA |
CR 125 |
84-86 |
43 |
KAWASAKI |
KX 125 C/E |
83-88 |
43 |
KAWASAKI |
KDX 200 |
86-92 |
43 |
KAWASAKI |
KX 250 |
83-87 |
43 |
KAWASAKI |
KX 500 |
83-88 |
43 |
SUZUKI |
RM 125 |
84-87 |
43 |
SUZUKI |
RM 250 |
83-87 |
43 |
SUZUKI |
DR 650 SE |
96-00 |
43 |
SUZUKI |
DR 800 Big |
91-99 |
43 |
SUZUKI |
GSX 1100 G |
91-96 |
43 |
TRIUMPH |
wszystkie modele |
91-97 |
43 |
WHITE POWER |
rura 43 mm |
|
43 |
YAMAHA |
YZ 125 |
86-88 |
43 |
YAMAHA |
YZ 250 |
81-88 |
43 |
YAMAHA |
TT 600 |
83-88 |
43 |
YAMAHA |
XTZ 660 Tenere |
91-99 |
43 |
YAMAHA |
XTZ 750 Supertenere |
89-97 |
43 |
YAMAHA |
TDM 850 |
94-95 |
43 |
YAMAHA |
FZR 1000 Exup |
89-90 |
43 |
YAMAHA |
FZR 1000 Exup UPSIDE DOWN |
94-95 |
43 |
YAMAHA |
FZS 1000 Fazer |
01-05 |
43 |
YAMAHA |
V-Max 1200 |
93-98 |
43 |