USZCZELNIACZE LAG KTM Baja[zasłonięte]600 85
Jakość wykonania uszczelniaczy Ariete dorównuje unikalnej naturze zastosowanego materiału: karboksylowany kauczuk butadienowo-nitrylowy, elastomer znany jako XNBR.
Ten związek chemiczny oferuje unikalną odporność na ścieranie, na wysokie
temperatury oraz na stosowane kompleksowe smary z różnymi dodatkami.
Mechaniczne ścieranie i darcie uszczelniacza przez widelec oraz temperaturę generowaną w tym procesie, prowadzi do przyspieszonego starzenia się gumy, która musi poza tym radzić sobie z chemicznym działaniem różnych dodatków zawartych w oleju. Zwyczajne uszczelniacze (podobnie jak stare uszczelniacze Ariete) są zrobione z gumy, znanej jako NBR. Materiał ten jest używany, ponieważ jest tani i wydajny, ale niestety nie dlatego, że jest to najlepszy materiał dla tej branży. Sztab techniczny ARIETE zgromadził 50 lat doswiadczeń w przemyśle gumowym, wiele lat spędził szukając lepszego materiału dla produkcji uszczelniaczy olejowych.
W naszej opinii, carboxylonowy elastomer znany jako XNBR ma nastepujące ważne korzyści w porównaniu z NBR. Odnporność na ścieranie jest prawie trzy razy wieksza, natomiast obciążenie do punktu załamania ma się 2130/3270 (NBR/XNBR).
ARI028
Marka |
Model |
Rok prod. |
Średn. rury mm |
CAGIVA |
ELEFANT 350 |
85-88 |
417 |
CAGIVA |
ELEFANT 650 |
84-86 |
417 |
CAGIVA |
ELEFANT 750 |
87-89 |
417 |
CAGIVA |
ELEFANT LUCKY EXPLORER |
90-97 |
417 |
CAGIVA |
7E5L0EFANT I.E. 900 |
90-94 |
417 |
DUCATI |
PASO 750 |
86-89 |
417 |
DUCATI |
851 STRADA/SUPERBIKE |
88-92 |
417 |
DUCATI |
PASO 906 |
88-90 |
417 |
KTM |
Baja 600 |
85-86 |
417 |