USZCZELNIACZE LAG KTM 60/65 SX 98-01
Jakość wykonania uszczelniaczy Ariete dorównuje unikalnej naturze zastosowanego materiału: karboksylowany kauczuk butadienowo-nitrylowy, elastomer znany jako XNBR.
Ten związek chemiczny oferuje unikalną odporność na ścieranie, na wysokie
temperatury oraz na stosowane kompleksowe smary z różnymi dodatkami.
Mechaniczne ścieranie i darcie uszczelniacza przez widelec oraz temperaturę generowaną w tym procesie, prowadzi do przyspieszonego starzenia się gumy, która musi poza tym radzić sobie z chemicznym działaniem różnych dodatków zawartych w oleju. Zwyczajne uszczelniacze (podobnie jak stare uszczelniacze Ariete) są zrobione z gumy, znanej jako NBR. Materiał ten jest używany, ponieważ jest tani i wydajny, ale niestety nie dlatego, że jest to najlepszy materiał dla tej branży. Sztab techniczny ARIETE zgromadził 50 lat doswiadczeń w przemyśle gumowym, wiele lat spędził szukając lepszego materiału dla produkcji uszczelniaczy olejowych.
W naszej opinii, carboxylonowy elastomer znany jako XNBR ma nastepujące ważne korzyści w porównaniu z NBR. Odnporność na ścieranie jest prawie trzy razy wieksza, natomiast obciążenie do punktu załamania ma się 2130/3270 (NBR/XNBR).
ARI078
Marka |
Model |
Rok prod. |
Średn. rury mm |
APRILIA |
RED ROSE CLASSIC 50 |
94-97 |
317 |
BENELLI |
491 50 SPORT LC/ K2 AQUA |
97- |
317 |
KTM |
Mini Adventure 50 |
97-06 |
317 |
KTM |
SX 50 Junior |
97-06 |
317 |
KTM |
SX50 Pro Junior LC |
97-06 |
317 |
KTM |
SX50 Pro Senior LC |
97-06 |
317 |
KTM |
SX50 Senior |
97-06 |
317 |
KTM |
Adventure 50 |
97-06 |
317 |
KTM |
Senior 50 Adventure |
97-06 |
317 |
KTM |
60/65 SX |
98-01 |
317 |
MALAGUTI |
Crosser 50 CR1 |
95-99 |
317 |
MALAGUTI |
F12 Phanton (Air) |
94-00 |
317 |
MALAGUTI |
F12 Phanton (Liquid) |
94-02 |
317 |
MALAGUTI |
F15 Fire Fox |
96-02 |
317 |
MALAGUTI |
MRX 50 |
89-96 |
317 |
MALAGUTI |
RST 50 |
90-95 |
317 |
PEUGEOT |
Trekker 50/Road |
98-01 |
317 |