USZCZELNIACZE LAG HONDA VTX 1800 C 01-09
Jakość wykonania uszczelniaczy Ariete dorównuje unikalnej naturze zastosowanego materiału: karboksylowany kauczuk butadienowo-nitrylowy, elastomer znany jako XNBR.
Ten związek chemiczny oferuje unikalną odporność na ścieranie, na wysokie
temperatury oraz na stosowane kompleksowe smary z różnymi dodatkami.
Mechaniczne ścieranie i darcie uszczelniacza przez widelec oraz temperaturę generowaną w tym procesie, prowadzi do przyspieszonego starzenia się gumy, która musi poza tym radzić sobie z chemicznym działaniem różnych dodatków zawartych w oleju. Zwyczajne uszczelniacze (podobnie jak stare uszczelniacze Ariete) są zrobione z gumy, znanej jako NBR. Materiał ten jest używany, ponieważ jest tani i wydajny, ale niestety nie dlatego, że jest to najlepszy materiał dla tej branży. Sztab techniczny ARIETE zgromadził 50 lat doswiadczeń w przemyśle gumowym, wiele lat spędził szukając lepszego materiału dla produkcji uszczelniaczy olejowych.
W naszej opinii, carboxylonowy elastomer znany jako XNBR ma nastepujące ważne korzyści w porównaniu z NBR. Odnporność na ścieranie jest prawie trzy razy wieksza, natomiast obciążenie do punktu załamania ma się 2130/3270 (NBR/XNBR).
ARI067
Marka |
Model |
Rok prod. |
Średn. rury mm |
HONDA |
CR 125 |
90-91 |
45 |
HONDA |
CR 250 |
89-91 |
45 |
HONDA |
CR 500 |
89-91 |
45 |
HONDA |
CBR 600 RR |
03-04 |
45 |
HONDA |
FMX 650 |
05-06 |
45 |
HONDA |
CBR 900 RR |
92-98 |
45 |
HONDA |
ST 1300 PAN EUROPEAN |
02-09 |
45 |
HONDA |
F6C Valkyrie |
97-02 |
45 |
HONDA |
GL 1800 |
01-07 |
45 |
HONDA |
VTX 1800 C |
01-09 |
45 |
HUSQVARNA |
CR/WR 125 |
95-96 |
45 |
SUZUKI |
RM 125 |
91-95 |
45 |
SUZUKI |
RM 250 UPSIDE DOWN |
91-95 |
45 |
SUZUKI |
GSXR 600 /Srad |
97-03 |
45 |
WHITE POWER |
rura 45 mm |
|
45 |