USZCZELNIACZE LAG HONDA VT 750 C2 97-03
Jakość wykonania uszczelniaczy Ariete dorównuje unikalnej naturze zastosowanego materiału: karboksylowany kauczuk butadienowo-nitrylowy, elastomer znany jako XNBR.
Ten związek chemiczny oferuje unikalną odporność na ścieranie, na wysokie
temperatury oraz na stosowane kompleksowe smary z różnymi dodatkami.
Mechaniczne ścieranie i darcie uszczelniacza przez widelec oraz temperaturę generowaną w tym procesie, prowadzi do przyspieszonego starzenia się gumy, która musi poza tym radzić sobie z chemicznym działaniem różnych dodatków zawartych w oleju. Zwyczajne uszczelniacze (podobnie jak stare uszczelniacze Ariete) są zrobione z gumy, znanej jako NBR. Materiał ten jest używany, ponieważ jest tani i wydajny, ale niestety nie dlatego, że jest to najlepszy materiał dla tej branży. Sztab techniczny ARIETE zgromadził 50 lat doswiadczeń w przemyśle gumowym, wiele lat spędził szukając lepszego materiału dla produkcji uszczelniaczy olejowych.
W naszej opinii, carboxylonowy elastomer znany jako XNBR ma nastepujące ważne korzyści w porównaniu z NBR. Odnporność na ścieranie jest prawie trzy razy wieksza, natomiast obciążenie do punktu załamania ma się 2130/3270 (NBR/XNBR).
ARI138
KOMPLET USZCZELNIACZY PYŁOWYCH.
Marka |
Model |
Rok prod. |
Średn. rury mm |
HONDA |
FJS 400 Silver Wing |
06-09 |
41 |
HONDA |
FJS 600 Silver Wing |
01-09 |
41 |
HONDA |
VT 750 C2 |
97-03 |
41 |
HONDA |
VT 750 C SHADOW AERO |
04-09 |
41 |
HONDA |
VT 750 C SHADOW SPIRIT |
07-09 |
41 |