USZCZELNIACZE LAG HONDA CRF 450 R 02-08
Jakość wykonania uszczelniaczy Ariete dorównuje unikalnej naturze zastosowanego materiału: karboksylowany kauczuk butadienowo-nitrylowy, elastomer znany jako XNBR.
Ten związek chemiczny oferuje unikalną odporność na ścieranie, na wysokie
temperatury oraz na stosowane kompleksowe smary z różnymi dodatkami.
Mechaniczne ścieranie i darcie uszczelniacza przez widelec oraz temperaturę generowaną w tym procesie, prowadzi do przyspieszonego starzenia się gumy, która musi poza tym radzić sobie z chemicznym działaniem różnych dodatków zawartych w oleju. Zwyczajne uszczelniacze (podobnie jak stare uszczelniacze Ariete) są zrobione z gumy, znanej jako NBR. Materiał ten jest używany, ponieważ jest tani i wydajny, ale niestety nie dlatego, że jest to najlepszy materiał dla tej branży. Sztab techniczny ARIETE zgromadził 50 lat doswiadczeń w przemyśle gumowym, wiele lat spędził szukając lepszego materiału dla produkcji uszczelniaczy olejowych.
W naszej opinii, carboxylonowy elastomer znany jako XNBR ma nastepujące ważne korzyści w porównaniu z NBR. Odnporność na ścieranie jest prawie trzy razy wieksza, natomiast obciążenie do punktu załamania ma się 2130/3270 (NBR/XNBR).
ARI105
Marka |
Model |
Rok prod. |
Średn. rury mm |
HONDA |
CR 250 |
97-09 |
47 |
HONDA |
CRF 250 R/X |
04-09 |
47 |
HONDA |
CRF 450 R |
02-08 |
47 |
HONDA |
CRF 450 X |
05-09 |
47 |
HUSQVARNA |
CR 250 |
97-98 |
47 |
KAWASAKI |
KXF 250 |
06-10 |
47 |
SUZUKI |
RM 125 |
01-09 |
47 |
SUZUKI |
RM 250 UPSIDE DOWN |
01-08 |
47 |
SUZUKI |
RMZ 250 |
07-10 |
47 |
SUZUKI |
DR-Z 400 SM |
05-09 |
47 |
SUZUKI |
RMZ 450 |
05-10 |
47 |
WHITE POWER |
rura 47 mm |
|
47 |