USZCZELNIACZE LAG HONDA CR[zasłonięte]250 92
Jakość wykonania uszczelniaczy Ariete dorównuje unikalnej naturze zastosowanego materiału: karboksylowany kauczuk butadienowo-nitrylowy, elastomer znany jako XNBR.
Ten związek chemiczny oferuje unikalną odporność na ścieranie, na wysokie
temperatury oraz na stosowane kompleksowe smary z różnymi dodatkami.
Mechaniczne ścieranie i darcie uszczelniacza przez widelec oraz temperaturę generowaną w tym procesie, prowadzi do przyspieszonego starzenia się gumy, która musi poza tym radzić sobie z chemicznym działaniem różnych dodatków zawartych w oleju. Zwyczajne uszczelniacze (podobnie jak stare uszczelniacze Ariete) są zrobione z gumy, znanej jako NBR. Materiał ten jest używany, ponieważ jest tani i wydajny, ale niestety nie dlatego, że jest to najlepszy materiał dla tej branży. Sztab techniczny ARIETE zgromadził 50 lat doswiadczeń w przemyśle gumowym, wiele lat spędził szukając lepszego materiału dla produkcji uszczelniaczy olejowych.
W naszej opinii, carboxylonowy elastomer znany jako XNBR ma nastepujące ważne korzyści w porównaniu z NBR. Odnporność na ścieranie jest prawie trzy razy wieksza, natomiast obciążenie do punktu załamania ma się 2130/3270 (NBR/XNBR).
ARI090
Marka |
Model |
Rok prod. |
Średn. rury mm |
APRILIA |
RSV 1000 MILLE/ SL |
00-02 |
43 |
BUELL |
984/1200 |
05-07 |
43 |
DUCATI |
MONSTER 600 |
01-02 |
43 |
DUCATI |
748 S/R/SPORT |
01-04 |
43 |
DUCATI |
749 /DARK |
06-08 |
43 |
DUCATI |
MONSTER 900 DARK |
01-02 |
43 |
DUCATI |
MONSTER S4 |
01-02 |
43 |
DUCATI |
SPORT TOURING 4 |
0 |
43 |
DUCATI |
MONSTER 1000 S2R |
06-07 |
43 |
HONDA |
CR 125 |
92-93 |
43 |
HONDA |
CR 250 |
92-94 |
43 |
HONDA |
CR 500 |
92-94 |
43 |
HONDA |
CBR 900 RR (929/954) |
00-03 |
43 |
HONDA |
CB 1000 |
93-97 |
43 |
WHITE POWER |
rura 43 mm |
|
43 |