Dlaczego warto wykonać tą usługę w naszej firmie.
Modyfikacji programu sterującego komputera pojazdu umożliwia w pełni bezpieczne i profesjonalne usuniecie filtra cząsteczek stałych z państwa samochodu. Nasza wiedza i doświadczenie gwarantuje pewności , że pełna diagnostyka pojazdu zostanie zachowana i zapomnisz o problemie filtra cząstek stałych. Usuwamy filtry profesjonalnie, auto po modyfikacji zachowuje sie tak jak by zostało wyprodukowane bez filtra.
Nie stosujemy metody ECU-SAFE
Usuwając filtr cząstek stałych możesz być pewny, że zostanie on wyłączony właściwie, wszystkie zmiany w programie pojazdu robione są ręcznie, a nie za pomocą uniwersalnego programy ECU-SAFE.
Nie stosujemy również w naszej firmie Emulatorów sterownika silnika ECU.
Przykładowa lista samochodów
Audi, VW: 1.2tdi, 1.4tdi, 1.9tdi, 2.0tdi, 2.5tdi, 2.7tdi, 3.0tdi, 4.2tdi, 5.0tdi BMW: 2.0D, 2.5D, 3.0D Mercedes, Smart: 800CDI, 1.5CDI, 1.7CDI, 2.0CDI, 2.2CDI, 2.7CDI, 3.0CDI, 3.2CDI, 4.0CDI Mitsubishi: 1.5DID, 1.9DID, 2.0DID, 2.2DID, Nissan: 1.9DCI, 2.0TDI, 2.2DCI, 2.5DCI, 2.7TDI 3.0DCI, 3.0DI Suzuki: 1.3DDiS, 1.9DdiS, 2.0DDiS, 2.0HDI, 2.0TDCI, Fiat, Alfa: 1.3MJD, 1.6JTD, 1.9JTD, 2.0JTD, 2.3JTD, 2.4JTD, 2.8JTD Ford: 1.6TDCI, 1.8TDCI, 1.8TDDI, 2.0TDCI, 2.0TDDI, 2.2TDCI, 2.4TDCI Citroen, Peupeot: 1.4HDI, 1.6HDI, 2.0HDI, 2.2HDI, 2.8HDI, 3.0HDI Dodge: 2.0CRDI, 2.8CRDI Jeep: 2.0CRD, 2.5CRD, 2.7CRD, 2.8VCRD, 3.0CRD Volvo: 1.9DCI, 2.0D, 2.4D5 Saab: 1.9TID, 2.2TID Chrysler: 2.0CRD, 2.2CRD, 2.5CRD, 2.8CRD Honda: 1.7CTDI, 2.2i-CTDI, 2.2i-Dtec Hundai, Kia: 1.5CRDI, 1.6CRDI, 2.0CRDI, 2.2CRDI, 2.5CRDI, 2.9CRDI Opel: 1.3CDTI, 1.7DTI, 1.9CDTI, 2.0VCDI Renault: 1.9DTI, 1.9DCI, 2.0DCI, 2.2DCI, 2.5DCI, 3.0DCI
I inne również benzyna i benzyna z turbiną.
Sterowniki: Bosch EDC15, EDC16, EDC17, ME7, ME9, MED17, Siemens, Marelli, Delphi
Jeżeli w spisie nie ma Państwa samochodu proszę o kontakt telefoniczny.
Posiadamy również pełną gamę urządzeń diagnostycznych które są niezbędne do wykonania pełnej diagnozy jak i przeprowadzenie kompleksowej usługi usunięcia filtra (DPF-FAP).
Nie prawidłowo działający Filtr (DPF-FAP) to częste problemy a w konsekwencji przejście sterownika ECU w tryb awaryjny i uniemożliwienie dalszej jazdy samochodem.
Odpowiednie i profesjonalne usuniecie całkowite filtra (DPF-FAP) wpłynie na:
Aukcja dotyczy zmiany samego oprogramowania w sterowniku silnika ECU. Całkowity koszt usunięcia filtra (DPF-FAP) uzależniona jest od marki samochodu rocznika i konstrukcji filtra.
W celu dokładnej wyceny całościowej usługi prosimy o kontakt telefoniczny.
TEL 500 [zasłonięte] 83 34