Wyłączenie / Usuwanie filtra cząstek stałych DPF/FAP
Jeśli masz problem z często zapychającym się filtrem DPF FAP,
z zapalającą się kontrolką obsługi, ze spadkiem mocy, a przy tym
z nadmiernym dymieniem najprawdopodobniej oznacza to uszkodzenie lub zużycie filtra cząstek stałych zwanego DPF lub FAP (zależnie od producenta samochodu).
W przypadku stwierdzenie zniszczenia filtra istnieją dwa rozwiązania:
1. Wymianę filtra na nowy to koszt kilku tysięcy złotych lub
2. Wyłączenie jego obsługi, usnięcie z auta i zapomnienie
o jego istnieniu.
Jeśli zdecydujesz się na rowiązanie numer dwa, zapraszamy do skorzystania z naszych usług
Wyłączamy filtry we wszystkich modelach aut podanych niżej producentów:
FIAT/OPEL/CHEVROLET/SAAB
PEUGEOT/CITROEN/RENAULT
FORD/HONDA/VOLVO
BMW
KIA/HYUNDAI/SUZUKI
VOLKSWAGEN/AUDI/SEAT/SKODA
MAZDA/NISSAN
Usuwamy filtry ze wszystkich systemów - Bosch EDC 15, 16, 17, Siemens SIDXXX, Magneti Marelli, DENSO ITD.... stosowanych w samochodach różnych marek (HDI, CDI, TDI, CDTI...itp.)
Zyskujesz mniejsze spalanie, lepsze osiągi, oraz brak kosztów związanych z serwisowaniem drogiego filtra.
Wyłączamy obsługę filtrów także w autach dostawczych, np. Volkswagen Crafter
Mercedes Sprinter
Co robimy – usługa obejmuje zmiany w oprogramowaniu silnika, tak aby wyłączyć obsługę filtra DPF/FAP. Taka zmiana odbywa się przez złącze diagnostyczne, bez jakiejkolwiek ingerencji w elektronikę silnika
NIE MONTUJEMY EMULATORÓW - nie dają one gwarancji niezawodności rozwiązania
Klient po wyłączeniu filtra musi fizycznie go usunąć, wyciąć. Za dodatkowa opłat możemy wykonać tą usługę u nas warsztacie.
Pracujemy na sprzęcie renomowanych firm europejskich
Jeśli masz jakiekolwiek pytanie, nie jesteś pewien co zrobić, zadzwoń postaramy się doradzić rozwiązanie odpowiednie dla Ciebie
Zapraszamy do naszego warsztatu
ul. Wadowska 46 Nowa Huta 31-990 Kraków
|
tel: 500 [zasłonięte] 170
|
|