CHIP TUNING - USUWANIE FILTRÓW CZĄSTEK STAŁYCH
Zajmujemy się tuningiem elektronicznym silników diesla i benzynowych wyposażonych w turbosprężarki,
oraz programowym usuwaniem filtrów cząstek stałych DPF FAP i recyrkulatorów spalin EGR będących
na wyposażeniu nowoczesnych silników wysokoprężnych. Dokonujemy tuningu w pojazdach wszystkich marek,
oraz tirów i ciągników rolniczych. Diagnozujemy usterki silników diesla.
Dojeżdżamy do klienta na terenie całego podkarpacia, udzielamy rocznej gwarancji na wykonane usługi.
ZAPRASZAMY !! Cena na aukcji dotyczy sterowników EDC15.
UWAGA !!
W przypadku niezadowolenia z wyników tuningu przywracamy ustawienia fabryczne i nie
płacisz za usługę ani grosza ! U nas nic nie ryzykujesz ! Może być tylko lepiej !
KONTAKT Krosno tel. 600 [zasłonięte] 031
_______________________________________________________________________________________________________________________________
USUWANIE FILTRÓW CZĄSTEK STAŁYCH
Jeżeli masz problem z filtrem cząstek stałych FAP DPF to nasza oferta jest właśnie dla Ciebie.
Zamiast kosztownej wymiany na nowy filtr, lub częstemu uzupełnianiu drogiego płynu,
proponujemy Państwu jego programowe usunięcie. Po wyprogramowaniu przez nas filtra cząstek stałych
sterownik silnika nie będzie uruchamiał procesów wypalania filtra oraz zwiększał dawkowania paliwa
w celu ułatwienia zapalania sadzy w filtrze, przez co znacznie spadnie zużycie paliwa! Po naszym zabiegu
raz na zawsze skończą się kłopoty z filtrem. Z wybranych modeli jesteśmy w stanie usunąć też zawór
recyrkulacji spalin EGR. Typowym objawem zapchania filtra cząstek stałych jest brak mocy. Gwarancja 12 miesięcy.
Audi, VW, SEAT, SKODA: 1.2TDI, 1.4TDI, 1.9TDI, 2.0TDI, 2.5TDI, 2.7TDI, 3.0TDI, 4.2TDI, 5.0TDI
BMW: 2.0D, 2.5D, 3.0D
Citroen, Peupeot: 1.4HDI, 1.6HDI, 2.0HDI, 2.2HDI, 2.8HDI, 3.0HDI
Chrysler: 2.0CRD, 2.2CRD, 2.5CRD, 2.8CRD
Fiat, Alfa, Lancia: 1.6JTD, 1.9JTD, 2.0JTD, 2.3JTD, 2.4JTD, 2.8JTD MULTIJET
Ford: 1.6TDCI, 2.0TDCI
Honda: 1.7CTDI, 2.2i-CTDI
Hundai, Kia: 1.5CRDI, 1.6CRDI, 2.0CRDI, 2.2CRDI, 2.5CRDI
Mazda: 2.0MZR, 2.2MZR
Mercedes: 1.7CDI, 2.0CDI, 2.2CDI, 2.7CDI, 3.0CDI, 3.2CDI, 4.0CDI
Opel: 1.7CDTI, 1.9CDTI, 2.0CDTI
Renault: 1.9 DTI, 1.9DCI, 2.0DCI, 2.2DCI, 2.5DCI, 3.0DCI
Toyota: 1.4 2.0 2.2 D-4D
Volvo: 1.9 DCI, 2.4D5
oraz wielu innych...
_________________________________________________________________________________________________________________________
TUNING ELEKTRONICZNY SILNIKÓW DIESLA I BENZYNOWYCH
Chiptuning elektroniczny polega na modyfikacji mapy sterownika ECU i zmianie parametrów takich jak:
- dawka paliwa
- ciśnienie doładowania turbosprężarki
- ciśnienie na listwie COMMON RAIL
- kąt wtrysku paliwa
- i wielu innych
Przy odpowiednim zestrojeniu tych parametrów uzyskujemy bardziej korzystny przebieg krzywych momentu obrotowego i mocy,przez co silnik uzyskuje większą sprawność a co za tym idzie przy większej mocy zużycie paliwa nieznacznie spada.
Mamy duże doświadczenie w modernizowaniu oprogramowania, z reguły bezpieczny przyrost mocy i momentu obrotowego wynosi ok. 20-25% nie ma on negatywnego wpływu na żywotność silnika przy jego normalnej eksploatacji.
Na życzenie klienta możemy wykonać tuning bardziej lub mniej ekstremalny..
Audi, VW, SEAT, SKODA: 1.2TDI, 1.4TDI, 1.9TDI, 2.0TDI, 2.5TDI, 2.7TDI, 3.0TDI, 4.2TDI, 5.0TDI
BMW: 2.0D, 2.5D, 3.0D
Citroen, Peupeot: 1.4HDI, 1.6HDI, 2.0HDI, 2.2HDI, 2.8HDI, 3.0HDI
Chrysler: 2.0CRD, 2.2CRD, 2.5CRD, 2.8CRD
Fiat, Alfa, Lancia: 1.6JTD, 1.9JTD, 2.0JTD, 2.3JTD, 2.4JTD, 2.8JTD MULTIJET
Ford: 1.6TDCI, 2.0TDCI
Honda: 1.7CTDI, 2.2i-CTDI
Hundai, Kia: 1.5CRDI, 1.6CRDI, 2.0CRDI, 2.2CRDI, 2.5CRDI
Mazda: 2.0MZR, 2.2MZR
Mercedes: 1.7CDI, 2.0CDI, 2.2CDI, 2.7CDI, 3.0CDI, 3.2CDI, 4.0CDI
Opel: 1.7CDTI, 1.9CDTI, 2.0CDTI
Renault: 1.9 DTI, 1.9DCI, 2.0DCI, 2.2DCI, 2.5DCI, 3.0DCI
Toyota: 1.4 2.0 2.2 D-4D
Volvo: 1.9 DCI, 2.4D5
oraz wielu innych...