Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

USUWANIE FILTRÓW CZĄSTEK STAŁYCH TUNING KROSNO

03-06-2014, 21:57
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 600 zł     
Użytkownik kserman
numer aukcji: 4211836344
Miejscowość Krosno
Wyświetleń: 10   
Koniec: 03-06-2014 21:24:53

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

76

[zasłonięte]@gmail.com

tel. 600 [zasłonięte] 031

ODBIÓR OSOBISTY 0 zł

Towar za pobraniem wysyłamy tylko przy 10 pozytywnych komentarzach.

CHIP TUNING - USUWANIE FILTRÓW CZĄSTEK STAŁYCH

 

Zajmujemy się tuningiem elektronicznym silników diesla i benzynowych  wyposażonych w turbosprężarki,

oraz programowym usuwaniem filtrów cząstek stałych DPF FAP i recyrkulatorów spalin EGR będących

na wyposażeniu nowoczesnych silników wysokoprężnych. Dokonujemy tuningu w pojazdach wszystkich marek,

oraz tirów i ciągników rolniczych. Diagnozujemy usterki silników diesla.

Dojeżdżamy do klienta na terenie całego podkarpacia, udzielamy rocznej gwarancji na wykonane usługi.

ZAPRASZAMY !! Cena na aukcji dotyczy sterowników EDC15.

 

UWAGA !!

W przypadku niezadowolenia z wyników tuningu przywracamy ustawienia fabryczne i nie

płacisz za usługę ani grosza ! U nas nic nie ryzykujesz ! Może być tylko lepiej !

 

                    KONTAKT     Krosno  tel. 600 [zasłonięte] 031

_______________________________________________________________________________________________________________________________


USUWANIE FILTRÓW CZĄSTEK STAŁYCH


Jeżeli masz problem z filtrem cząstek stałych FAP DPF to nasza oferta jest właśnie dla Ciebie.

Zamiast kosztownej wymiany na nowy filtr, lub częstemu uzupełnianiu drogiego płynu,

proponujemy Państwu jego programowe usunięcie. Po wyprogramowaniu przez nas filtra cząstek stałych 

sterownik silnika nie będzie uruchamiał procesów wypalania filtra oraz zwiększał dawkowania paliwa 

w celu ułatwienia zapalania sadzy w filtrze, przez co znacznie spadnie zużycie paliwa! Po naszym zabiegu

raz na zawsze skończą się kłopoty z filtrem. Z wybranych modeli jesteśmy w stanie usunąć też zawór

recyrkulacji spalin EGR. Typowym objawem zapchania filtra cząstek stałych jest brak mocy. Gwarancja 12 miesięcy.


Audi, VW, SEAT, SKODA:   1.2TDI, 1.4TDI, 1.9TDI, 2.0TDI, 2.5TDI, 2.7TDI, 3.0TDI, 4.2TDI, 5.0TDI

BMW:                               2.0D, 2.5D, 3.0D

Citroen, Peupeot:              1.4HDI, 1.6HDI, 2.0HDI, 2.2HDI, 2.8HDI, 3.0HDI

Chrysler:                          2.0CRD, 2.2CRD, 2.5CRD, 2.8CRD

Fiat, Alfa, Lancia:              1.6JTD, 1.9JTD, 2.0JTD, 2.3JTD, 2.4JTD, 2.8JTD MULTIJET

Ford:                               1.6TDCI, 2.0TDCI

Honda:                            1.7CTDI, 2.2i-CTDI

Hundai, Kia:                     1.5CRDI, 1.6CRDI, 2.0CRDI, 2.2CRDI, 2.5CRDI

Mazda:                            2.0MZR, 2.2MZR

Mercedes:                       1.7CDI, 2.0CDI, 2.2CDI, 2.7CDI, 3.0CDI, 3.2CDI, 4.0CDI

Opel:                              1.7CDTI, 1.9CDTI, 2.0CDTI 

Renault:                          1.9 DTI, 1.9DCI, 2.0DCI, 2.2DCI, 2.5DCI, 3.0DCI

Toyota:                           1.4 2.0 2.2 D-4D

Volvo:                             1.9 DCI,  2.4D5 

oraz wielu innych...

_________________________________________________________________________________________________________________________

 

TUNING ELEKTRONICZNY SILNIKÓW DIESLA I BENZYNOWYCH


Chiptuning elektroniczny polega na modyfikacji mapy sterownika ECU i zmianie parametrów takich jak: 


- dawka paliwa

- ciśnienie doładowania turbosprężarki

- ciśnienie na listwie COMMON RAIL 

- kąt wtrysku paliwa

- i wielu innych


Przy odpowiednim zestrojeniu tych parametrów uzyskujemy bardziej korzystny przebieg krzywych momentu obrotowego i mocy,przez co silnik uzyskuje większą sprawność a co za tym idzie przy większej mocy zużycie paliwa nieznacznie spada.

Mamy duże doświadczenie w modernizowaniu oprogramowania, z reguły bezpieczny przyrost mocy i momentu obrotowego wynosi ok. 20-25% nie ma on negatywnego wpływu na żywotność silnika przy jego normalnej eksploatacji.

Na życzenie klienta możemy wykonać tuning bardziej lub mniej ekstremalny.. 

                  

Audi, VW, SEAT, SKODA:   1.2TDI, 1.4TDI, 1.9TDI, 2.0TDI, 2.5TDI, 2.7TDI, 3.0TDI, 4.2TDI, 5.0TDI

BMW:                               2.0D, 2.5D, 3.0D

Citroen, Peupeot:              1.4HDI, 1.6HDI, 2.0HDI, 2.2HDI, 2.8HDI, 3.0HDI

Chrysler:                          2.0CRD, 2.2CRD, 2.5CRD, 2.8CRD

Fiat, Alfa, Lancia:              1.6JTD, 1.9JTD, 2.0JTD, 2.3JTD, 2.4JTD, 2.8JTD MULTIJET

Ford:                               1.6TDCI, 2.0TDCI

Honda:                            1.7CTDI, 2.2i-CTDI

Hundai, Kia:                     1.5CRDI, 1.6CRDI, 2.0CRDI, 2.2CRDI, 2.5CRDI

Mazda:                            2.0MZR, 2.2MZR

Mercedes:                       1.7CDI, 2.0CDI, 2.2CDI, 2.7CDI, 3.0CDI, 3.2CDI, 4.0CDI

Opel:                              1.7CDTI, 1.9CDTI, 2.0CDTI 

Renault:                          1.9 DTI, 1.9DCI, 2.0DCI, 2.2DCI, 2.5DCI, 3.0DCI

Toyota:                           1.4 2.0 2.2 D-4D

Volvo:                             1.9 DCI,  2.4D5 

 

oraz wielu innych...