Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Ustanawianie agendy Media masowe i ...

24-01-2012, 4:48
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 27.30 zł     
Użytkownik nemezir
numer aukcji: 2001172852
Miejscowość Rybnik
Wyświetleń: 10   
Koniec: 15-01-2012 07:24:16
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

     
 


Ustanawianie agendy

Media masowe i Ustanawianie agendyopinia publiczna

Ustanawianie agendy prezentuje szerokie zastosowanie teorii agenda-setting, doskonale łącząc wyniki pochodzących z różnych demokracji na całym świecie badań, które odnoszą się do roli mediów w procesach opinii publicznej.

Tashio Takeshita, Meji University


Maxwell McCombs opisuje istotną i czasami kontrowersyjną rolę mediów masowych w wyznaczaniu tematów, które znajdą się w centrum publicznego zainteresowania i działania. Chociaż Walter Lippmann uchwycił istotę wpływowego oddziaływania mediów na początku poprzedniego wieku za pomocą wyrażenia „świat na zewnątrz i obrazy w naszych głowach”, szczegółowa, empiryczna analiza roli agenda-setting mediów masowych ma swój początek dopiero w ostatnim kwartale dwudziestego wieku. W tej wyczerpującej książce Maxwell McCombs, jeden z ojców założycieli tradycji badawczej studium nad agenda-setting, syntetyzuje setki badań naukowych dotyczących tej istotnej roli mediów masowych w kształtowaniu opinii publicznej. Media masowe na całym świecie w znacznym stopniu wpływają na obrazy spraw publicznych „w naszych głowach”, wpływają również na każdy szczegół tych obrazów. Oprócz analizy wpływu mediów na to, o czym myślimy i w jaki sposób, Ustanawianie agendy omawia również źródła agend mediów, psychologiczne wyjaśnienie oddziaływania na agendę publiczną oraz późniejsze konsekwencje w odniesieniu do postaw, opinii i zachowania.

Ta ważna i wnikliwa książka okaże się nieoceniona dla studentów dziennikarstwa, komunikacji społecznej i politologii, jak również dla tych, którzy interesują się rolą mediów masowych w kształtowaniu i kierowaniu opinią publiczną.
Książki nowe.


Ustanawianie agendy Media masowe i ...

Dotyczy danych do przelewu:

- koniecznie w tytule przelewu podaj Nick z Allegro i numer aukcji np. Kazio 13[zasłonięte]281
- jesli adres wysyłki jest inny niż podany na Allegro w tytule przelewu wpisz "zmiana adresu" np. Kazio 13[zasłonięte]281 zmiana adresu. Jednocześnie poinformuj drogą e-mail: [zasłonięte]@wp.pl o nowych danych adresu wysyłki

Uwagi dotyczące wysyłki:

- jesteśmy legalnie działającą firmą - na życzenie wystawiamy faktury VAT
- towar wysyłamy dobrze zapakowany po otrzymaniu pieniędzy
- towar wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej
- ksiązki wysyłamy do trzech dni od momentu zarejestrowania wpłaty na koncie
- jeśli oczekujesz na książkę więcej niz 7 dni - poinformuj nas drogą e-mail: [zasłonięte]@wp.pl

Dane do przelewu:

Rafał Adamczyk
ul. Hallera 26
44-200 Rybnik

ING Bank Śląski
79 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]3440022 [zasłonięte] 542766