Najtaniej na allegro! Ceny hurtowe! Towar nieużywany!
Tytuł: Ustanawianie agendy mediów podczas kampanii wyborczych w 2005 roku
Autor: Bartłomiej Łódzki
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-3188-2
Liczba stron: 236
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Data Wydania: 2011 r.
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Cena:
tylko 17,65 zł
Opis przedmiotu
Agenda-setting to teoria i metoda badawcza stworzona w latach siedemdziesiątych XX w. przez amerykańskich badaczy: prof. M.McCombsa i D.Shawa. Celem badań jest poszukiwanie korelacji zachodzących pomiędzy eksponowanymi przez media masowe wydarzeniami, a postrzeganiem ich jako najważniejsze przez opinię publiczną.
Książka Ustanawianie agendy mediów podczas kampanii wyborczych to jedne z pierwszych studiów empirycznych nad komunikowaniem politycznym w Polsce. Autor ukazuje w niej proces agenda-setting z perspektywy określanej przez twórców teorii jako „masowe przekonanie”. Ten typ badań nie analizuje wpływu mediów na agendę konkretnych jednostek, ale dowodzi możliwości ich oddziaływania na przenoszenie ważności wybranych kwestii eksponowanych w mediach w opinii części społeczeństwa. Analizie poddane zostały relacje medialne z kampanii wyborczych (parlamentarnej i prezydenckiej) 2005 r. Ze względu na specyfikę kalendarza wyborczego obie kampanie odbywały się niemal równolegle. Wpływało to w zasadniczy sposób na ich przebieg, rezultaty i sposób relacjonowania przez dziennikarzy wieczornych audycji informacyjnych trzech największych stacji telewizyjnych w Polsce.
W publikacji zaprezentowano zarówno teoretyczny jak i praktyczny aspekt badań nad agenda-setting.
Sugerujemy list polecony lub kurier - gwarancja dostarczenia!
List ekonomiczny i priorytet na własne ryzyko !!!
- Możliwy odbiór osobisty tylko po wcześniejszym skontaktowaniu
- Możliwość zwrotu towaru do 10 dni, szczegóły na stronie o mnie (Dz.U.z 31.03.2000r.art.7 u.1.)
- W ofercie ponad 60 tyś książek.
![](http://sklep-luna.pl:8080/asystent-luna/PageCounter?id=102209)