Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Ustanawianie agendy Maxwell McCombs -NOWA

28-02-2012, 14:52
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 26.48 zł     
Użytkownik sklep-luna
numer aukcji: 2030431127
Miejscowość Katowice
Wyświetleń: 14   
Koniec: 30-01-2012 17:35:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Najtaniej na allegro! Ceny hurtowe! Towar nieużywany!

Tytuł: Ustanawianie agendy

Autor: Maxwell McCombs

ISBN: 978-83-[zasłonięte]-2594-9

Liczba stron: 182

Format: 17.0x23.0cm

Oprawa: Miękka

Data Wydania: 2008 r.

Cena:

tylko 26,48 zł

Opis przedmiotu

Ustanawianie agendy prezentuje szerokie zastosowanie teorii agenda-setting, doskonale łącząc wyniki pochodzących z różnych demokracji na całym świecie badań, które odnoszą się do roli mediów w procesach opinii publicznej.

Tashio Takeshita, Meji University


Maxwell McCombs opisuje istotną i czasami kontrowersyjną rolę mediów masowych w wyznaczaniu tematów, które znajdą się w centrum publicznego zainteresowania i działania. Chociaż Walter Lippmann uchwycił istotę wpływowego oddziaływania mediów na początku poprzedniego wieku za pomocą wyrażenia „świat na zewnątrz i obrazy w naszych głowach”, szczegółowa, empiryczna analiza roli agenda-setting mediów masowych ma swój początek dopiero w ostatnim kwartale dwudziestego wieku. W tej wyczerpującej książce Maxwell McCombs, jeden z ojców założycieli tradycji badawczej studium nad agenda-setting, syntetyzuje setki badań naukowych dotyczących tej istotnej roli mediów masowych w kształtowaniu opinii publicznej. Media masowe na całym świecie w znacznym stopniu wpływają na obrazy spraw publicznych „w naszych głowach”, wpływają również na każdy szczegół tych obrazów. Oprócz analizy wpływu mediów na to, o czym myślimy i w jaki sposób, Ustanawianie agendy omawia również źródła agend mediów, psychologiczne wyjaśnienie oddziaływania na agendę publiczną oraz późniejsze konsekwencje w odniesieniu do postaw, opinii i zachowania.

Ta ważna i wnikliwa książka okaże się nieoceniona dla studentów dziennikarstwa, komunikacji społecznej i politologii, jak również dla tych, którzy interesują się rolą mediów masowych w kształtowaniu i kierowaniu opinią publiczną.



Sugerujemy list polecony lub kurier - gwarancja dostarczenia!
List ekonomiczny i priorytet na własne ryzyko !!!

- Możliwy odbiór osobisty tylko po wcześniejszym skontaktowaniu
- Możliwość zwrotu towaru do 10 dni, szczegóły na stronie o mnie (Dz.U.z 31.03.2000r.art.7 u.1.)

- W ofercie ponad 60 tyś książek.