Książka w idealnym stanie, użyta tylko raz
Cena okładkowa to 37 zł - sprzedaję za 17 zł
Tytuł: Usability w E-biznesie. Co kieruje twoim klientem
Autor: Tomasz Karwatka
Data wydania: 2009
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-2414-0
Ilość stron: 140
Wszędzie dobrze, ale na Twojej stronie najlepiej!
W sieci robi się tłoczno. Nowe serwisy i usługi internetowe pojawiają się jak grzyby po deszczu. Użytkownik może nieskrępowanie surfować z jednego adresu, na kolejny, przeskakując po drodze jeszcze tu i tam. I tylko Twoja kreatywność, intuicja i troska o jego komfort, mogą sprawić, że zostanie na dłużej właśnie na Twojej stronie. W innym przypadku - przeklika się dalej…
Człowiek jest istotą wygodną. Zwłaszcza, gdy wydaje swoje pieniądze! W tym przypadku Internetu komfort iergonomia przejawia się w intuicyjnej nawigacji, szybkim dostępie do szukanych informacji, przyjaznym interfejsie, szybkości działania serwisu i jego merytorycznej zawartości. . Istnieje także zestaw konwencji, których przestrzeganie jest niepisanym prawem, funkcjonującym w sieci. ą. Wykorzystaj wszystkie te elementy i stwórz przyjazną, wygodną i logiczną witrynę - a potem ciesz się jej popularnością i wysoką rentownością!
Sztuka użytkowa w Internecie:
- Co daje dobre usability?
- Jakie są główne elementy konwencji i czym kierować się umieszczając standardowe elementy na stronie, wybierając typografie oraz klikalne rozwiązania graficzne?
- Dlaczego ramki i Flash mogą okazać się strzałem w kolano?
- Jak zwiększać efektywność systemów eCommerce?
- Czym charakteryzują się dobre strony korporacyjne, urzędowe i sklepy internetowe?
- Co to są testy user-experience i jak je prowadzić?
- Dlaczego mapa strony jest tak istotna?
- Jak tworzyć skuteczne i niedługie teksty na strony internetowe (od ogółu do szczegółu)?
|