Usability w e-biznesie. Co kieruje Twoim klientem?
Autorzy: Tomasz Karwatka
Rok wydania: 2009
Stron: 144
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-2414-0
Format: 158x258
Oprawa: miękka
Książka jest nowa
Opis książki
Spis treści »
Fragment »
Opinie i recenzje »
Wygodny jak... Twoja strona!
- Ergonomia w sieci, czyli konstruowanie serwisów intuicyjnych i prostych w obsłudze
- Zwiększanie rentowności witryn przez poprawianie ich użyteczności -- nawet od 100 do 400%
- Rozwiązania zaprojektowane z myślą o właścicielach sklepów internetowych, menedżerach produktów, projektantach i grafikach, a także specjalistach od PR-u
- Sposoby na wydłużenie pobytu użytkowników na stronie
Wszędzie dobrze, ale najlepiej na Twojej stronie!
W sieci robi się tłoczno. Nowe serwisy i usługi internetowe pojawiają się jak grzyby po deszczu. Użytkownik może nieskrępowanie surfować z jednego adresu na kolejny, przeskakując po drodze jeszcze tu i tam. I tylko Twoja kreatywność, intuicja i troska o jego komfort mogą sprawić, że zostanie dłużej właśnie na Twojej stronie. Jeśli się nim nie zajmiesz, przeklika się dalej...
Człowiek jest istotą wygodną. Zwłaszcza, gdy wydaje w sieci swoje własne pieniądze! W tym przypadku komfort i ergonomia przejawiają się w intuicyjnej nawigacji, szybkim dostępie do szukanych informacji, przyjaznym interfejsie, szybkości działania serwisu i jego merytorycznej zawartości. Nie można zapomnieć także o zestawie pewnych konwencji, których przestrzeganie jest w Internecie niepisanym prawem.
Wykorzystaj wszystkie te elementy i stwórz przyjazną, wygodną oraz logiczną witrynę -- a potem ciesz się jej popularnością i wysoką rentownością!
Sztuka użytkowa w Internecie:
- Co daje dobre usability?
- Jakie są główne elementy konwencji i czym się kierować, umieszczając standardowe elementy na stronie, wybierając typografię oraz tworząc przyciski graficzne?
- Dlaczego ramki i Flash mogą okazać się strzałem w kolano?
- Jak zwiększać efektywność systemów e-commerce?
- Czym charakteryzują się dobre strony korporacyjne, urzędowe i sklepy internetowe?
- Co to są testy user-experience i jak je prowadzić?
- Dlaczego mapa strony jest tak istotna?
- Jak tworzyć skuteczne i niedługie teksty na strony internetowe (od ogółu do szczegółu)?
Dodatkowe informacje znajdziesz na stronie: www.kursusability.pl
Partnerzy merytoryczni:
Za przesyłkę płacisz tylko raz :: zobacz inne książki z tej kategorii
helion_promocja1 helion_webmasterstwo internet, witryna, grafika, strona, css, interfejs, web design, projektowanie stron, funkcjonalność, pozycjonowanie, projektowanie, nawigacja, webmastering, blog, sieć, problemy, aplikacje internetowe, typografia, projektowanie www, skalowane architektury, kurs, książka, podręcznik, tutorialinternet, witryna, strona, grafika, css, projektowanie, interfejs, web design, funkcjonalność, pozycjonowanie, projektowanie stron, portal, nawigacja, webmastering, blog, sieć, typografia, marka, neuromarketing, start up, kurs, książka, podręcznik, tutorialtworzenie stron, strony, tworzenie, strona, web, pozycjonowanie, grafika, css, webmasterstwo, serwisy, marketing, ecommerce, przepustowość, wydajność, promocja reklama, e-biznes, internetowy, portal, nawigacja, e-commerce, kurs, książka, podręcznik, tutorialsieć, pozycjonowanie, handel, klient, aukcje internetowe, sklep, e-commerce, mailing, strategia, sklep internetowy, program partnerski, ebiznes, promocja, allegro, firma, płatność, wyszukiwarki, pieniądze, web 2.0, portal, kurs, książka, podręcznik, tutorial