Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

USABILITY w e-biznesie Co kieruje twoim klientem ?

28-01-2012, 8:14
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 35 zł      Aktualna cena: 25 zł     
Użytkownik MODAMAX
numer aukcji: 2064029203
Miejscowość Olsztyn
Wyświetleń: 7   
Koniec: 28-01-2012 09:57:33

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Nowa strona 1

USABILITY w E-BIZNESIE

Kompendium wiedzy

Co kieruje twoim klientem ?

Wygodny jak... Twoja strona!

  • Ergonomia w sieci, czyli konstruowanie serwisów intuicyjnych i prostych w obsłudze

  • Zwiększanie rentowności witryn przez poprawianie ich użyteczności -- nawet od 100 do 400%

  • Rozwiązania zaprojektowane z myślą o właścicielach sklepów internetowych, menedżerach produktów, projektantach i grafikach, a także specjalistach od PR-u

  • Sposoby na wydłużenie pobytu użytkowników na stronie

Wszędzie dobrze, ale najlepiej na Twojej stronie!

W sieci robi się tłoczno. Nowe serwisy i usługi internetowe pojawiają się jak grzyby po deszczu. Użytkownik może nieskrępowanie surfować z jednego adresu na kolejny, przeskakując po drodze jeszcze tu i tam. I tylko Twoja kreatywność, intuicja i troska o jego komfort mogą sprawić, że zostanie dłużej właśnie na Twojej stronie. Jeśli się nim nie zajmiesz, przeklika się dalej...

Człowiek jest istotą wygodną. Zwłaszcza, gdy wydaje w sieci swoje własne pieniądze! W tym przypadku komfort i ergonomia przejawiają się w intuicyjnej nawigacji, szybkim dostępie do szukanych informacji, przyjaznym interfejsie, szybkości działania serwisu i jego merytorycznej zawartości. Nie można zapomnieć także o zestawie pewnych konwencji, których przestrzeganie jest w Internecie niepisanym prawem.


Wykorzystaj wszystkie te elementy i stwórz przyjazną, wygodną oraz logiczną witrynę -- a potem ciesz się jej popularnością i wysoką rentownością!

Sztuka użytkowa w Internecie:

  • Co daje dobre usability?

  • Jakie są główne elementy konwencji i czym się kierować, umieszczając standardowe elementy na stronie, wybierając typografię oraz tworząc przyciski graficzne?

  • Dlaczego ramki i Flash mogą okazać się strzałem w kolano?

  • Jak zwiększać efektywność systemów e-commerce?

  • Czym charakteryzują się dobre strony korporacyjne, urzędowe i sklepy internetowe?

  • Co to są testy user-experience i jak je prowadzić?

  • Dlaczego mapa strony jest tak istotna?

  • Jak tworzyć skuteczne i niedługie teksty na strony internetowe (od ogółu do szczegółu)?


Poniżej przedstawiam zdjęcie/stan sprzedawanej książki

Spis treści:

Wstęp (7)
Rozdział 1. Co to jest usability? (9)

  • Użyteczności, funkcjonalność, usability? (10)

  • Polecane źródła wiedzy (10)

  • Określenie kluczowych celów usability (11)

  • Dlaczego usability jest ważne? (11)

  • Usability, budżety i biznes (12)

  • Jakie strony optymalizować? (13)

  • Ile firmy wydają na usability? (14)

  • Czy tanie usability to dobre usability? (14)

  • Podsumowanie (15)

Rozdział 2. Najważniejsze wytyczne usability (17)

  • Jacy są użytkownicy? (17)

  • Niepisane standardy internetu (18)

  • Podsumowanie (18)

Rozdział 3. Budowa strony WWW (21)

  • Podstawy nawigacji (21)

  • Projektowanie nawigacji (22)

    • Stała nawigacja (23)

    • Menu narzędziowe (23)

    • Punkty startowe (24)

    • Jesteś tutaj (24)

    • Problemy z rozwijanym menu (26)

    • Ścieżka nawigacyjna (ścieżka powrotu, ścieżka okruszków) (28)

  • Projektowanie wyszukiwarki (29)

  • Podsumowanie (30)

Rozdział 4. Teksty w serwisie WWW (31)

  • Efektywne linki (31)

  • Konstruktywne komunikaty (32)

  • Strona 404 (33)

  • Efektywne pisanie dla internetu (35)

  • Budowanie zaufania do serwisu (36)

  • Podsumowanie (38)

Rozdział 5. Firmowy serwis WWW (39)

  • Czego chcą użytkownicy serwisów korporacyjnych? (39)

  • Nie przegap okazji (40)

  • Formularze (40)

  • Projektowanie strony głównej serwisu korporacyjnego (42)

    • Co musi znaleźć się na stronie głównej? (42)

    • Jakie problemy napotkasz, projektując stronę główną? (43)

    • Zwiększanie ilości informacji (44)

    • Efekty najazdu (44)

  • Szybkość ładowania się stron (46)

  • Podsumowanie (46)

Rozdział 6. E-commerce (47)

  • Co nie jest sklepem i czy to źle? (48)

  • Zanim zaczniesz mierzyć e-commerce - skuteczność i efektywność (50)

  • Współczynnik porzuceń koszyka i inne mierniki (51)

  • Jak zarabiać, gdy towar jest niedostępny? (53)

  • Zaufanie użytkowników do sklepu (53)

  • Emocje jeszcze nie klienta (54)

  • Innowacje (61)

    • Kreatywność nie jest przeznaczona dla nielicznych! (63)

    • Wysoka inteligencja nie jest wyznacznikiem kreatywności (63)

    • Wiek nie gra roli (63)

    • Da się zwiększyć poziom kreatywności (64)

    • Presja czasu zabija kreatywność, ale... nie zawsze (64)

    • Pieniądze nie zmuszają do twórczego myślenia (64)

    • Kreatywność to pochodna optymizmu (64)

    • Warto zaszaleć! (65)

    • Wyraźna struktura sprzyja kreatywności (65)

    • Współpraca w zespole działa lepiej niż współzawodnictwo (65)

    • Jak pracują kreatywne firmy? (66)

  • Innowacje w e-biznesie (67)

  • Systemowe podejście do rozwoju (71)

  • Podsumowanie (72)

Rozdział 7. Reklama internetowa (73)

  • Reklama, która nie irytuje (73)

  • Mów wtedy, gdy chcą słuchać (74)

  • Więcej czy mniej? (74)

  • Banner blindness i inne plagi (79)

  • Landing pages (80)

  • Wypalanie się bannera (81)

  • Reklama z zewnątrz (81)

  • Public relations i word of mouth (82)

  • Co jeszcze? (89)

  • Podsumowanie (89)

Rozdział 8. User-centered design (91)

  • Podsumowanie (96)

Rozdział 9. Badanie usability (97)

  • Dlaczego należy badać i testować? (97)

  • Testy użyteczności a testy grupowe (97)

  • Ocena heurystyczna (98)

  • Lista kontrolna (98)

  • Badania eye-tracking (98)

  • Statystyki ruchu w serwisie (100)

  • Badania z użytkownikami (testy z użytkownikami) (101)

    • Harmonogram testów z użytkownikami (102)

  • Testowanie (prawie) gotowego serwisu (103)

  • Podsumowanie (104)

Rozdział 10. Prototypowanie (105)

  • Jak stworzyć dobry prototyp? (105)

    • Analiza kontekstu użytkowania (105)

    • Sortowanie kart (106)

    • Persony (106)

  • Scenariusze użycia i diagramy przejść (106)

  • Struktura serwisu (108)

  • Architektura informacji (110)

  • Makiety funkcjonalne (110)

    • Test Kruga (110)

  • Dokumentacja produkcyjna (112)

  • Podsumowanie (113)

Rozdział 11. Jakość serwisów WWW (115)

  • Zgodność kodu ze standardami (116)

  • Czas ładowania (116)

    • Dostępność serwisu (117)

  • Czytelność i przejrzystość (118)

  • Niezależność od przeglądarki (118)

  • Zepsute linki (119)

  • Podsumowanie (120)

Rozdział 12. Prawdziwe problemy, z którymi się zmierzysz (123)

  • Less is more (123)

  • Zdradliwa Captcha (125)

  • Zaangażowanie użytkowników (126)

  • Flash to zło (128)

    • Jak pogodzić multimedia i Flash z wytycznymi usability? (131)

  • Dobre rady zawsze w cenie (132)

  • Podsumowanie (133)

Rozdział 13. Zakończenie (135)
Skorowidz (137)