Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Usługi w gospodarce rynkowej Iga Rudawska

28-02-2012, 14:02
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 41.30 zł     
Użytkownik arik_ksiegarnia
numer aukcji: 2029712943
Miejscowość SANOK
Wyświetleń: 7   
Koniec: 30-01-2012 09:44:12

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2009
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Arik, podręczniki akademickie

e-mail: [zasłonięte]@arik.pl
tel: 510 [zasłonięte] 753


» Strona "o mnie"
» Inne moje aukcje
» Dodaj do ulubionych





Stron: 168
Format: 16x23.5 cm
Rok wydania: 2009
Oprawa: oprawa twarda



Usługi w gospodarce rynkowej

Iga Rudawska

We współczesnej gospodarce sektor usług odgrywa coraz większą rolę. Popyt na usługi zwiększa się zarówno ze strony przedsiębiorstw, jak i ze strony indywidualnych klientów. Książka jest poświęcona wybranym zagadnieniom dotyczącym sfery usług. Autorzy w przystępny sposób omawiają w niej między innymi: istotę usług i ich systematyzację, funkcjonowanie przedsiębiorstwa usługowego na rynku, rynki usług w Unii Europejskiej i Polsce, specyfikę marketingu usług, konkurencję na rynku usług, innowacje usługowe, serwicyzację gospodarki.


Spis treści

Wstęp

Rozdział 1. Usługi w ujęciu teoretycznym
1.1. Istota usług
1.2. Klasyfikacja i typizacja usług
1.3. Zmierzch teorii trzech sektorów
Pytania

Rozdział 2. Funkcjonowanie rynku usług
2.1. Istota rynku usług
2.2. Struktura rynku usług
2.3. Równowaga rynku usług
2.4. Konkurencja na rynku usług
Pytania

Rozdział 3. Przedsiębiorstwo usługowe na rynku
3.1. Istota funkcjonowania przedsiębiorstwa usługowego
3.2. Organizacja działalności przedsiębiorstwa usługowego
3.3. Typy podmiotów prowadzących działalność usługową
3.4. Rola przedsiębiorstw usługowych we współczesnej gospodarce
Pytania

Rozdział 4. Działalność marketingowa podmiotów działających na rynku
usług

4.1. Koncepcja marketingu usług
4.2. Specyfika marketingu usług
4.3. Działalność marketingowa na rynku usług
Działania marketingowe w komercyjnych usługach wybranych branż
Działania marketingowe w wybranych usługach sektora non profit
Działania marketingowe w usługach profesjonalnych
Działania marketingowe w wybranych usługach "komercyjno-budżetowych"
Pytania

Rozdział 5. Jednolity rynek usług Unii Europejskiej
5.1. Dyrektywa usługowa na rynku wewnętrznym Unii Europejskiej
5.2. Sektor usług w Unii Europejskiej
Pytania

Rozdział 6. Usługi we współczesnej gospodarce polskiej - wybrane aspekty
6.1. Sektor usług w latach 1[zasłonięte]999-20
6.2. Świadczenie usług komunalnych
6.3. Konsumpcja usług w gospodarstwach domowych
Pytania

Rozdział 7. Innowacje usługowe - aspekty teoretyczne i praktyczne
7.1. Istota innowacji
7.2. Innowacje usługowe
7.3. Innowacje usługowe w polskich przedsiębiorstwach usługowych
i przemysłowych
7.4. Wyroby i usługi wysokich technologii
Pytania

Rozdział 8. Serwicyzacja gospodarki
8.1. Geneza gospodarki opartej na usługach
8.2. Produktywność´ i zatrudnienie w sektorze usług
8.3. Innowacyjne znaczenie sektora usług
8.4. Enkapsulacja produktów i usług usługami
Pytania
Bibliografia